Nem is őket sajnálom, mert ezt hívhatjuk "természetes kiválasztódás"-Nak is ! Hanem a kisgyereket aki az apját, anyját vagy valakit a családjából vesztett el, akire még szüksége lett volna! hosszú évekig és nincs többé! .
ez az utólagos xeon olyanokba jó mint pl ismerős quadja, abba úgy lett beépítve hogy kb 50-60 méterre világított elé és szinte nappali fény mennyiség volt, nagyon brutál cucc
Na ez meg a másik. Amikor a VW-n meg Skodákon olyan lámpák vannak manapság hogy annyit sem látok a vadi új kocsi lámpájánál mint egy elemlámpával, aztán még vakítanak is.
Eleve az ilyen szarokat hogy engedik homológizálni? Vagy miért nem bukik ki műszakin. És nem azért mert fordítva van benne az izzó, vagy szarul van beállítva, hanem megvonta a szerviz a válátt hogy ez ilyen.
Vagy pont hogy teret kéne adni, és akkor nem kókány megoldások lennének illegálban, ha műszakin át lehetne úgy menni, hogy eléteszik a fénymérőt és ha jó a szórás, akkor átment.
Amúgy van olyan xenon is ami nem vakít H4-es lámpatestben. Csak az ugye nem is ad több fényt mint a H4-es izzó.
én is utálom ezeket az extra fényeket
ráadásul a szemműtétem óta az ilyen fényeknem "sugarai" vannak aztán még jobban zavaró számomra
de a gyári xeon se az igazi ezeken a szar magyar utakon, mert bár van fényszó állítás benne de olyanokat tud villogni a szembe hogy lófaszt nem látni
Itthon az utólagos fényszóró-izzó buzulás mókolást még szigorúbban büntetném, vagy egyáltalán büntetni kellene. Öreg romokba beépít néhány fényhuszár olyan izzókat, hogy éjszaka a tarkómat égeti szemből és az csak a tompítottja. A saját kocsija elé ültetném az ilyet, felragasztott szemhéjjal és rányomnám a refit, nézzed csak hülyegyerek, ugye milyen kellemes?
Sokat vezetek éjszaka és nagyon égetik a szemem ezek a kékes-lilás-zöldes szutykok.
Szóval nem, nem kéne a házi mókolásoknak teret adni.
ausztrália fura hely
pl van egy kocsid, és nem tetszik rajta valami, mondjuk gyenge
belehebrákolsz egy 7 ezer ccm-es benzinfalót, aztán ha működik elviszed műszakira, ott átnézik és ha tényleg fasza akkor lehet menni
nem kell autómérnöktől terv meg 80oldalas engedélyezési dokumentum meg babámfasza
Ha valakinek ez kell, hogy ésszel közlekedjen, ott még vannak hiányosságok.
Szerintem.
Még ő is, hát még egy motoros, ha szarul jön ki a lépés.
Eleve az ilyen szarokat hogy engedik homológizálni? Vagy miért nem bukik ki műszakin. És nem azért mert fordítva van benne az izzó, vagy szarul van beállítva, hanem megvonta a szerviz a válátt hogy ez ilyen.
Amúgy van olyan xenon is ami nem vakít H4-es lámpatestben. Csak az ugye nem is ad több fényt mint a H4-es izzó.
ráadásul a szemműtétem óta az ilyen fényeknem "sugarai" vannak aztán még jobban zavaró számomra
de a gyári xeon se az igazi ezeken a szar magyar utakon, mert bár van fényszó állítás benne de olyanokat tud villogni a szembe hogy lófaszt nem látni
Sokat vezetek éjszaka és nagyon égetik a szemem ezek a kékes-lilás-zöldes szutykok.
Szóval nem, nem kéne a házi mókolásoknak teret adni.
pl van egy kocsid, és nem tetszik rajta valami, mondjuk gyenge
belehebrákolsz egy 7 ezer ccm-es benzinfalót, aztán ha működik elviszed műszakira, ott átnézik és ha tényleg fasza akkor lehet menni
nem kell autómérnöktől terv meg 80oldalas engedélyezési dokumentum meg babámfasza