Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak használtan szarok, újonnan egy-két évig nem szokott velük komoly baj lenni.
Neztem en Triumph Street Twint, de a Zuram azt mondta, hogy olyan szart nem vesz
Akkor meg kéne javíttatni - 9200 körül adja le a max. teljesítményét.
Tiltasnal tovabb nem megy alacsonyabb fokozatnal sem utana ha meg feljebb valtok, kb 8000-nel meg is hal
Amugy a streetet nem merném ajánlani.De egy 13 utáni 675 tõl bepisilnél.
Cserélje ki a felhasználót es nyomjon egy enter-t.
Vissza kapcsolni, teligázt adni próbáltál?
Az hogy karban van folyamatosan tartva mégis szarakodik velem. De amugy agyfaszt kaptam, hogy Lavamundon nem birtam 100 fele imadkozni es a BMW meg siman lehagyott egyenesben, miutan a kanyarban meg megeloztem ...
De BMW meg nem kell akkor sem a fizetnek is erte
De mi bajod a jó öreg GS-sel? Ha karban van tartva, az soha nem fog sz út szélén hagyni....
De miért visz magával egyszerre 2 db Hilti bontókalapácsot?
Igen, szemre ez a befuto nalam is. De majd kiakarom mind a harmat probalni.
09 nem kell, nem az en stilusom
MT 07.
Vagy 09 ha vérmes liba vagy.
Mellesleg a generatorom ugy latszik beszart, talan ezert se ment normalisan es ujra szital a kormanyom is... Fasz se tudja mi van már ezzel.
Na a hetvegen tele lett a faszom a GS-sel
A Zuram kozolte,hogy vesz nekem uj motort, mert nem hallgatja tovabb, hogy evek ota szidom
Jeloltek: SV650, MT07, NC750X ...
Nos?
Vegyen maganak motort,az RS en fenyezett idom van helyette. Amugy egy stilusos dobozszett?
Lyesszus! Nem egy csajozós motor!
A punciparna?
Igen,az.
igen,a cél az hogy ne toljon fel a tankra a csomag minden fekezesnel es pici bakhatnal.Ha rateszem a cuccot nem latszik.
Az a kb. 10x8 centis izé, az az utasülés?
Passzol a motor többi részéhez
No,nem is vállalhatatlan ahogy kinéz ez a csúszásgátló izé.
"...A GS500 túra-sport motor..." - na ezen szakadtam a röhögéstől!
2 perc volt 3 éve...
Csak a ratyedlinek egy jo motovlog.
GS 500 kivisz a világból,persze ezzel a tempoval mire hazaersz vegelgyengulesben fordulsz le rola.

http://youtu.be/L4i8h_tA4FQ