Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd a dátumokat:
Csak a Suzukinál van ezres szerviz. Renault: 1 év után van a legelső, ami NEM tartalmaz olajcserét.
Hagyd benne kettő évig bírni fogja mert szép a színe.
Nem gondolnám mert 1000-nél a szervizben lecserélik nem? De amúgyis, anno a dieseleket is ezzel a hosszú intervallummal ölték meg.
Ki-be és fel-le....tökéletes.
Az első 2 évben a gyárban bele töltött olajat használod - amiről sajnos fogalmam sincs, hogy milyen gyártmány, viszkozitás, teljesítményszint. Nincs benne a kezelésiben.
Megrángattam a turbo tengelyt (egzakt mérés,angol tudósok is ajánlják ) jóóónak tűnik.
Ahhoz képest az összes motoron meg van adva a járatáshoz szükséges max fordulatszám is.
Jó sok éve olvastam hogy mittudomen ki autó gyártó hidegen és folyadékok nélkül járat be minden motort sűrített levegővel
Aztán hihetetlen rövid idő akart meg is van a bejáratásí ciklus
Ezt ne, várnám meg bármilyen olaj is van benne, lekokszosodik (főleg a szervizek által beleborított fene tudja mi) és az megöli a turbót ami meg a motort.
De örülnek ha csak olyan ritkán cserélném az olajat
Minden harmadik után meg komplett motorblokk csere
Papírforma szerint az első olajcsere 30 ezer km / 2 év (!!!) után következik a Clio-nál. Az első éves szerviz csak ellenőrzéseket és a pollenszűrő cseréjét takarja.
Ez igaz, de mégis az első párszáz km-en igazodik a cucc ezt jelzi, hogy később kicsit "szívesebben" forog a motor, meg az első olajcserében mindig több a spén, mint később...
Én nem is járattam egyiket sem, csak eleinte a túlterhelést kerültem.
Valamelyikőtök véletlenül nem járatos Android Auto + Google térkép hangvezérlésével kapcsolatban? Segíthetne egy kicsit nekem!
Azért ez a bejárata a szoci autók Vége óta Nincs már
Ott azért a gyárból úgy jött ki a henger hogy a furatban volt pár ezred különbség
Az a váll amit mondasz a mostani kocsi jön vagy nincs vagy ilyen 400-600 ezer Taxis km után lesz
Nem szabad kíméletesen bejáratni, két okból:
1) tudja meg időben a kis gecó, mire számíthat!
2) kis fordulaton járatva lesz a hengerben egy váll, ameddig jár a dugó. Na itt a gond: nagyobb fordulaton a dugó hosszabb utat jár be, és akkor ebbe a vállba mindig beleütődik! Ezért nem szabad kis fordulaton járatni be, forgatni kell, és szabad is, csak erőltetni nem! de aki vezet, az érzi, mikor erőlködik a motor...
Legjobb lenne egy menetbe teljesíteni
Szóval irány Sopron Mátészalka Hódmezővásárhely Kis kör aztán a nagyja megvan
Motorozás helyett mostanság ilyesmi lesz a program. Ebben a hónapban csak minimális (be szeretném járatni előírásszerűen, ez 1000 km-t jelent), aztán a kövi fizu után már bátrabban.
Namostakkor csinálsz egy balaton kerülést a vadiúj,szépszégesz drágaszággal?
Mennyire könnyű egykerekezni ezzel?

El kell vinni egy mosógépet? Nem gond. De motorral? Az se: https://rd.hirkereso.hu/rd/353...
Bazsónak meg a tigra.
Nagyjából, vej utójánál ugyan ezt nem tettük, de a felénél lecseréltük így csak 7000km körül mindig cserélve lett.
Az a lényeg ha hazajön a szervizből Engedje le a moslékot és töltse fel rendes olajjal
Bogyónak jó lesz, amennyit ő autózik.
Céges TSI-s Fabia már szét akar esni, elmenne simán dieselnek a hangja alapján, pedig nincs benne 50ezer.
Persze szép szabályosan 30 ezrenként cserélt kitudja milyen olajjal
Aztán 5 évesen vagy 100ezernél amikor lejár a lízing, szépen eladják mint megkímélt, és tekerni sem kell hogy szar legyen.