az ebay oldaladon egy hosszu csövet lattam, amiben az uszo--jelado mozoghat . . .
Ezt kicserelni, csak a Tank kiepitesevel lehetne .
AVAGY felülről Flex-el egy kör alakot a lemezböl kivagni es igy ezen at kihuzni a " Csövet" . . . ujat bedugni, elektromosan összekötni , fertig . . .Brutal, de egyszerü megoldas - - - -lenne
Hello . Tud-e valaki Infot adni, 2 ütemü Vespa Tank kiepiteseröl. A Benzinstand kijelzö falsches mutat, felenel mar üres a tank . . . .
Se a Youtuben, se a nemet forumon nem talaltam Infot..talan itt.
Lehet a pici uszoka, ami serült . . . jo lenne kiszerelni
Papi, tekerd be teljesen a levegőcsavart, majd indítsd, és tartsd a fordulatot gázzal. Ugye ilyenkor nincs alapjárat. Majd kezd el kitekerni a levegőt ráadva addig, míg már éppen nem emelkedik a fordulat. Ezután az alapjáratot állítsd be a másik csavarral. Anno a szockó karbikat így szoktam, hiába mondták a 1.5-2 fordulatot kifele alapnak. Lehet így jó lesz.
kösz, rendes vagy , de az istennek nem jön össze....Ugy olvastam 2,5--3 fordulatot kell kicsavarni, de igy sem OK. Ha meg betekerem peköpi a Gyertyat :))
Ha elindul ugral, fulladozik, majd leesek rola, mig fel nem tud pörögni, aztan huz, de a max Gas allasnal , fullad . Tiszta röhej :)
Rendeltem mindentöl függetlenül egy Mechan. Jokert, (tehat nem az eredeti-elektromosat ) ez volt becsavarva regebben, meg egy Ostrak Post Mopedemen , Liciten vettem egy leadott Mopedet a Dorotheumban,12,000.- KM-el , ala kellett nyulni, felkattintani a csappantyut, majd 10 Mp mulva vissza, Dusito szelep. A sarga POST szin csupa előny volt, azt hittek Postas vagyok, :))Mentem-Parkoltam vidam eset volt . Ja kösz megoldom, nem letszükseglet---> jatek.....
Kösz a valaszod, ertelmesebb, mint a györi kis senkihazi pőcsike., ami meg sosem szolt technikai dolgokhoz, mert az egyetlen agysejtje ehhez keves:)) te pocses ne irogass többt nekem, mart verezni fog az orrod !
Dellorto van beepitve--
. Mocskosul beköpte a gyertyat, hetfön tudok vele foglalkozni, ahogy nezem a dellorto is hasonlo, mint a te Fotod, .
A ferde ( Schlitz ) csavar 45 fokos szögben, a Riznis kezzel forgathato csavar alatt van, ez lenne a levegö -keverek szabalyzo? OK.
A Riznis pedig az alapjarat. Jopofa a gep, nemreg vettem , rövid tavokra .
Kösz, hogy foglalkoztal a dolgommal !!:)) 👍️
A ferde csavar a tolattyu utkozoje (alapjarati ford. szabalyozo), a masik a keverekszabalyozo.
Utobbi - mivel a legszuro feloli oldalon van - befele tekerve dusitja az alapjarati kevereket, kifele tekerve szegenyiti.
Ha hidegen jol indul, melegen kevesbe az jo esellyel arra utal, hogy dus az alapjarati keverek, nyiss rajta negyed fordulatot. Ha tovabbi korrekciot igenyel, negyed fordulatonkent haladj.
csokolom , tessek mondani hol van egy robbantott rajz egy 50ccm, 2T, xl ről? Jobb oldalon van 2 csavar az also az alapjarat ?? Ricnis a csavarfej, a 45 fokos szőgben felette levő a levegő - keverek csavar ?? Jol tudom ?? 65-öt megy, de melegen nem indul, es ha igen, elöször rangat, ugral, sokaig, majd lassan felpörög aztan huz. Valami nem Ok, . Yutubon sem latok normalis bealitasi magyarazatot . . . .
nem kell szerelni örökké :) csak törődni kell vele :)
tök jól mutatja ezt, hogy a sisaktartó csavarozás nélkül kivehető :)
egyik ismerősöm robogóján (yamaha majesty) kb 20 perc csavarozás kell ehhez :)
Ezt kicserelni, csak a Tank kiepitesevel lehetne .
AVAGY felülről Flex-el egy kör alakot a lemezböl kivagni es igy ezen at kihuzni a " Csövet" . . . ujat bedugni, elektromosan összekötni , fertig . . .Brutal, de egyszerü megoldas - - - -lenne