Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó kezekben ;)
Következő projekt?
Na ennyi volt....holnap viszem a vasat a gazdájának... Kb 150km-t belecsavartam eddig, bármiféle hiba nélkül. Mondhatni összeállt....
Majd igyekszem....
Aztán csak szakszerűen ;)
Kb két hétig... a tulaj elment nyaralni,én meg addig bejáratom....
Jól mutat :)
Meddig lesz még nálad?
Tegnap beszenvedtem az áttételt...meg is lett az eredménye....
Nekem sem volt..... .... de sajna van egy zéger a kuplungkosár belső felén, a blokkban....
Nemtom... Fogalmam sincs róla hogy ahhoz hogy lehet hozzájutni :)
Mégis hogy cserélem ki a primer áttételt....?
Mi történt?
Időközben rájöttem, hogy milyen jól megszivattam magam.... .... most lehet széthúzni a blokkot...
Sebaj, legalább a felömlőket meg a szívótorkot is megcsinálom...
Pedig elengedhetetlen.....a gyári kuplung nem bírja a legalább dupla teljesítményt. És annak sincs túl sok értelme, hogy állandóan 8000-en közlekedjen az ember....
Legrövidebb-leghosszabb....igen,nézőpont kérdése...
Legrövidebb :)
Hát igen, sokan kihagyják ezeket a módosításokat
Tegnap egyeztettem a tulajjal. Kap egy erősített kuplung szettet, meg egy másik primer áttételt. Most az egyik leghosszabb van rajta.... 1:4,6 (15/69fog). A hengerhez a 3,72 ill. 3,0-as áttételeket javasolják.
Most szegény azért sem megy többet,mert egyszerűen leforog....
Remélem....ez 4 sebességes, és érezhetően menne még... ha 50-nél ráhúzod, onnan még nagyon határozottan megindul. De néha olyan fura, mintha CVT-lenne.... ... valahogy nem mindig passzol össze a hang és a gyorsulás.
És néha a berúgókar is akadálytalanul leszalad, tehát a kuplunggal biztosan van valami gáz....
Biztosan megoldod :)
Én nagyon szerettem a pk-t.
Enyém 60at ment max óra szerint.
Ez valós kb 55 volt..
Az enyém egy gyári alap 3 sebességes volt
Na, végre sikerült az első normálisabb próbakör.... ...nekem elég fura,de azért nem rossz! Szerintem még mindig nincs teljesen jó helyen a gyújtás, de már sokkal jobb.
Utazóban simán megy 50-60-al óra szerint, enyhe lejtőn a 70-be is belenyal..... de a kuplung szerintem csúszik...
sajnos nem vagyok képben
egy PK-m volt csak, de azon nem kellett állítgatni, ezért nem is néztem meg
én feljelölném a mostani állást (hogy legyen mihez visszamenni), aztn megpróbálnám a jelzések alapjn...
Figyu...nem tudod véletlenül, hogy a PK-n a gyújtásnál a blokkon lévő jel,mennyire "tájékoztató jellegű"....? Lehet oda állítani az alaplapot....? Mentem pár kört, de nem volt igazán meggyőző a járgány. Aztán ránéztem a gyújtásra, és kb 8mm-el odébb volt a jelzéstől....
Akkor csak muszáj leszek megvárni a vásárlással a telet...
A kicsit? Kb 300 tol....
Mennyiért lehet elhozni egy ilyet mostanság?
Az új szerzemény, hihetetlen tuninggal ;)
Még a nagy a mai meneten
Az nem is volt....csak egy fél szerszámos. Mondjuk azt talán egy távtartóval vissza tudnám rakni, de mindegy, mert pl fedele az nincs...