Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello azt szeretném kérdezi van 1 pannóniaám évekig garázs ált és megrozsdásodott a kipufogo és azt szeretném megtudni hogy lehet leszedni házilag vagy hanem lehet házilag akkor hogy jön le
Üdv Mindenkinek!
Eladó segédmotor kerékpárom http://veteranapro.hu/segedmot...
Eladó vagy elcserélhető MZ TS 125-re.
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy mennyit érhet egy kissé leharcolt 1938 Puch 350?
Dnepr K750 130.000-ért

http://www.kepesmotor.hu/dnepr...
Kreidler rs floretthez 78-as 50ccm-hez keresek hengert,hengerfejet,dugót,gyűrűt,csapszeget,tűgörgős kosarat.
Árat kérek!
Írjatok mert fontos!
Egy Tápiószelei motoros!
szia nekem van mindegyik fajtához 3000 posta kölcs 20 3964596 ha érdekel
Hello
Igen még meg.
marko_attila@yahoo.com - itt kérdezz kérlek
üdv.
Hello!

Megvan még a Hondád?
Érdeklődve várom válaszod!
Köszi!
Barátom! Igazat szóltál,nekem is mondják ,hogy miért nem csinálok veterán motort.Azért mert megveszek amikor krómozás helyet hőálló ezüst, keréktárcsa ezüst,hitvány króm stb. van a gyönyörű hanghoz-festéshez párosítva.Majd ha sok pinzem lesz és valaki a krómozást rezezéssel együt nem csillagászati áron megoldja akkor talán.Ismerősöm csíkozza a fél magyarország motorjait és mondja,hogy mindenki nagy buktával adja tovább az öreg "vackokat".
Üdv!

Valakinek nincs meg véletlenül !Maróti-A Berva és a Panni - Három gyár, két kismotor! című könyve?
Tizen par eve meg müködött az hogy büntejogi felelösegem tudataban kijelnttetem, hogy a motorokat "kosarban vettem". Ezen papir a felsorolt vaz,es motorszamokkal alkalmas arra hogy eredetisegi vizsgara vigyem a "vasdarabokat". Utana biztositast kellett volna kötni, es levizsgaztatni. Es ekkor forgalomba helyezhetö lett volna az összes motorom amiket papir nelkül vettem. Az eredetiseg vizsgaig el is jutottam , ott kaptam egy forgalmi szerü doksit is...de nem vittem tovabb a dolgot a korabban emlitett dolgok miatt. Aztan az egyik motoromat (IZS 350 Planeta 3) eladtam egy lelkes gyüjtönek, de mindenfel papir nelkül. Ö mondta nem gond hasonlo lehetösegek meg most is vannak , csak kell egy jo ismerös az okmanyirodaba...

Magyarorszagon minden igen bonyolult, ugyanakkor ha van egy jo ismerösöd, minden lehetseges...

Nem kivanlak eltantoritani a szandekodtol, tudom a motorokhoz füzödö erzes kb olyan vak bizalom,mint a szerelem, es kb annyira megmagyarazhatatlan, bar sokan probalnak belemagyarazni sok baromsagot...
Ugyanakkor a Junak olajzasi rendszere egy borzalom, mindig összefolyanak a különbözö olajzasi terek, barmilyen ügyesen is csinalod meg...Soha nem volt sikeres darab, ezert nem "tömegcikk" többek között. Lehet kivülröl gyönyörü a blokkja, de van meg par hasonlo szepsegü motor ami valoban alkalmas nem csak az atalakitasra, de aztan a hasznalatra is...
Erdemes azt is figyelembe venni, hogy az mellett hogy nem volt egy sikeres konstrukcio, meg hozzajön az ismeretlen elöelete, 40 eves eletkora ami nem kedvez megbizhatosagnak.
Es bizony kevesen latjak a különbseget az utakon "szaladgalo veteren csodak" es a restauralasra varo vasak között. De eszre kell venni, hogy a valoban szep peldanyok valoban "eredeti allapotuak"! vagyis az elsö gazdi vagy hasonlo birtokolja fiatal kora ota, viszonylag keves km van benne, es mindig megkapta a szükseges gondoskodast es karbantaratst.
Nekem talan az SR 500 ilyen, de amiket otthon kosarban vettem, mondhatom hogy csak 15-20% volt hasznalhato, mert logot a valto, a blokköntveny ki volt verve az összes csapagynal, vezetekezes kuka, kerekek , külök szinte teljes felujitast igenyeltek. ( akkoriban egy kerek befözve felgumizva, lekromozva-horganyozva 30-35 ezer volt ha volt par jo donorod) Es ez csak ket kerek, szimpla Mitas gumikkal...
Kb fel guriga volt talpra allitani egy 250-es csepelt (anyagaron, mikor sok fisuban gyartott alkatreszet nem kellett fizetni) ugy hogy nem ragaszkodtunk a gyari alkatreszekhez... Es a felujitott fötengely 1000 km-t sem birt ki, kihullottak a tükörgök...Uj blokk...
Es az en M72 Ural-om sem allt meg ezen összeg alatt, pedig mindent maga csinaltam amit csak tudtam... Penztemetö ez a hobby, ezert erdemes olyan donort valasztani amiben nem felesleges ölöd az erre szant energiadat.
A masik dolog, egy "kosarmotorert" soha nem fizettem 20000 HUf-nal többet, de inkabb csak 5-10 ezreket, mert tudtam fele megy a meh telepre. Igy kb kilos arat voltam erte hajlando fizetni.

Szolval nem vonom ketsegbe az elszantsagod, csak szeretnelek megkimelni sok otromba hibatol ami kurvara kiabranditja az embert.
Nagyos sok tapasztalatom gyült össze 15 ev alatt, igy mikor baratok segitseget kernek, lehet nem azt mondom nekik amit hallani akarnak, de idaig csak az csalodott aki nem hallgatott ram, es olyan szetet vett amiröl elötte minden eszközömmel probaltam lebeszelni...

Meg egy utolso gondolat, ugyan magamnaksem merem bevallani, inkabb csak azt mondom, hogy azert szüneteltetem az öreg motorokkal valo fogalaossagot, mert nincs ra idöm, valojaban kiabrandito , hogy mikor ejjeleken keresztül esveken keresztül dolgozol valamin, a kromozas fel ev mulva lejön, vagy akar festes, mert nem dolgoztak ala rendesen. Masik pedig meg 10-15 eve volt rengeteg fel nem lelt motor az azokbol jominösegü alkatresz, most szinte mar összeraktak mindent es a megmaradt szemetet probaljak meg rasozni az "ujoncokra". Masok meg komoly üzletet latva benne ralltak az alkatreszek utangyartasara es olyan horibilis penzt kernek erte, hogy az abbol összerakott motorbol akar ujat is vehetnel barmelyik szalonbol...
szerintem nem tudsz rendszámot intézni rá, ha nincs meg a forgalmija
Találtam a német ebay-en is szép motorokat csak nem tudom ,hogy lehetne behozni meg forgalomba helyezni.A veterán vizsga meg nem érdekel mert a gyári állapotokért nem mindig vagyok oda.
Üdv!
A junak választása egyszerű volt.Két okból választottam.Az egyik ,hogy rühellem a tömeg cuccokat(ezért esett ki a pannónia és a csepel is),a másik,hogy gyönyörű blokja van.A veterán vizsga nem is érdekel csak,hogy forgalomban legyen.A műszaki részekkel tökéletesen tisztában vagyok annyira,hogy ne életveszélyes gépet építsek.Amit a hírdetésben látsz,azon már csak minimális módosítás történne.Egy springer villát kapna és kicsit vissza vennék a dőlés szögből illetve az önindító kuka.Egy egyszemélyes rugós nyereg és kész is.A többi csak felújítás és optika.A motor blokkban lennének komolyabb műveletek de arra szintén megvan már minden.
A kérdés az,hogy ha az eladó a bejegyzett tulaj vagy adás vételikkel igazolható a tulajdon lánc és kapom hozzá,akkor simán forgalomba helyezhető-e?Az,hogy műszakilag kifogástalan legyen az egyértelmű számomra.Tákolás kizárva.
Ugyan mar regen felhagytam a veteranozassal, de inkabb lebeszelnelek rola, hogy ebbe belevagjal. En ugyan Junakkal soha nem foglalkoztam, de baratok igen sokat szivtak vele... Es az ara is megdöbbentö papirok nelkül... En most vettem SR 500-ast ennel olcsobban papirokkal, igaz itt a nemeteknel, de ugy hogy szinte csak "rendbe kellett rakni" meg forgalomba helyezni, meg ramenet a vetelara fele... es otthon sincs ez maskeppen.
Tovabba ha ilyen komoly atepiteseken töröd a fejed, elötte jo ismerni par jo szakembert. Amit szinten nem egyszerü talalni, mert nem szeretnek foglalkozni, sem a szerszamkeszitok olyan alkatreszekkel amivel ki lehet oltani valaki eletet, mert olyan gepet rak össze, ami nem forgalomba valo, aztan a galvanizalo üzemek is horron aron dolgoznak, meg ha te elötte eveken keresztül femcsiszolsz minden egyes gombostünyi felületet, es festökröl meg ne is aradozzunk, mint összze tudnak hanyni.
Szoval a törtenet vege valami hasonlo lenne mint a kepen most, csak 10-15 evvel kesöbb, es par szazezerrel beljebb...
Magyarorszagon nagy multja van a takolasnak, föleg a penzhiany, es az evekkel ezelötti üres nyugati motorpiac miatt...De igen nagy felelötlensegnek tartom komoly szakmai, tecnologiai, es mernöki alapismeretek nelkül belevagni egy motorepitesbe

Van nekem is par kesz , es par befejezetlen öreg motorom, de mindig van/volt mellette olyan amivel menni is lehetett. Es bizony nagyon szerettem volna ha az elkeszült gepek is forgalomba kerültek volna, de manapsag balatom, hogy nem sok ertelme lett volna...

Szerintem ragd at ujra ezt a temat, es valasz valami ertekesebb , jobb allapotu gepet alanynak, amit akar aprankent (szezonon kivül )is lehet alakitgatni, ha valoban motorzni is akarsz.
valami ilyesmit szeretnék belőle csak nem tudom még merre induljak,hogy forgalomba kerüljön.
Üdv! Tudnátok nekem segíteni?Beteszek egy linket egy junak m10-röl.Szeretném megvenni mert nagyon tetszik ez a gép.Szeretném átépítve hagyni,persze kicsit máshogy.A tulaj az eladó és adás vételit kapok.Azt mondta ot rendszámra felkészíthető és veterán vizsgát kell rá csinálni.Azt mondta csak egy két apróság illetve első villát meg nyerget kell hozzá cserélni.Mivel szeretném átépíteni veteránon nem menne át.A kérdés,hogy meg lehet azt csinálni,hogy nem felújítom csak műszakilag kifogástalanra csinálom és úgy vajon átmegy a veterán vizsgán?A veterán vizsga nélkül vajon forgalomba tudom helyezni?de hogy?


http://www.hasznaltauto.hu/motor/junak/junak_m10-4498242



köszönöm a segítséget
Eladó Honda CB 500 T gy.év.:1976
Teljesen eredeti állapotban,törésmentes,papirok nélkül.Ausztriából behozott.
220 000 FT
email:marko_attila@yahoo.com
szia hátt mz blokkom van egy másik vázba semmi elektronika nincs hozzá! ha letudnád irni h mit kössek mihez ugy hogy tolásra induljon hálás lennék vagy esetleg lenne rajzod még jobb lenne ! köszi elöre is!
Ha még nincs teljesen szétbarmolva, akkor a gyk. szélső állásában be lehet tolni. A használati utasításban is írja, hogy teljesen lemerült aksinál így kell indítani.
Erdeklodni :06/30 6983626-ost telefonszamon lehet.
Sziasztok!
Van 1 elado 350-es oldalkocsis verolex562-es JAWA.
83-as
muszaki :majus vegeig,torzskony.
Koranak megfelelo allapotban.
Gyari fenyezes.
Minden mukodik rajta.
Iranyar :150.000Ft
Sziasztok!Április 3.-án old-timer kiállitást és vásárt tartok Máriapócson a Rabócsiringen,ahol mellesleg Gyorsasági motoros nap is lesz,veterán csoport is indul,nagyrészt Mz-k.Várok mindenkit kipakolni-nézelődni!Üdv:Nagy László-Debrecen.www.motorosnap.atw.hu
Eladó!
Veterán korú Yamaha dt 125MX rendezett papírokkal,második tulajtól,jó állapotban.antpeter@freemail.hu
Íme:
http://kepesmotor.hu/yamaha-ve
...