{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#425118] 2007. 05. 04. 12:08
tarka
JA TARKÁNÉ VAGYOK
[#425117] 2007. 05. 04. 12:08
Gino
Addig megyek én helyetted....
[#425116] 2007. 05. 04. 12:07
Tiborg
Köszönöm Ricardo, örülök hogy tetszik. Ahogy kész leszek a "D" Csepellel, teszek fel képeket rola. De az még legalább 1.5-2 honap. (Hiába na, lassu munkához idö kell! ) + még kell egy kromozo aki olcson dolgozik. ( na ez a nehezebb)
[#425115] 2007. 05. 04. 12:06
tarka
MAJD EGYSZER HA MEGÖREKSZEL
[#425111] 2007. 05. 04. 12:04
tarka
Nem ígérem,hogy holnap ott leszek,de majd 1szer......
[#425110] 2007. 05. 04. 12:03
tarka
Főként a Csepel,de lehet Pannonia is.Ez a magyar motoros múlt.
Jó érzés lenne,mikor egy 50+ éves motorra ráülve pöff-pöff-pöff-pöff,és már gurulsz is!Előbb utóbb belefogok egy ilyen restaurálásába,az tuti.
[#425109] 2007. 05. 04. 12:01
Tiborg
Igen, lefujtam, fényeztem, ledudáltam.
A csepelt munkáért szereztem, 1961-es 250-es 4 ütemü Simsont hoztam rendbe és vizsgáztattam le érte.(Nem vagyok motorszerelö ez csak hobby, de ezt nem tudtam kihagyni, szerelem volt az elsö látásra ) Voltak papirjai, rendszáma de elhanyagolt állapotban volt, ezért is érdekelt.( Tudod amit te csinálsz az igazán a tiéd.) Egyébbként 120.000-ra tartották.
A gyogykört Budapesten lehet majd megejteni, vagy a IX. kerben a melohelyemen (Soroksári ut), vagy a XVIII. ker.- ben. A melohelyemet ajánlom mert ott elö szoktak fordulni más gépek is (pl:1936-os 750-es BMW) amikre szintén nagyon rá lehet csodálkozni. ( Itt szoktam javitgatni öket a haveroknak)
[#425082] 2007. 05. 04. 11:35
ricardo
szép lett a gixxer, elismerésem
kíváncsian várom a matuzsálem (Csepel?) végleges kinézetét

Tarka, mindig meglepsz, hogy Téged mik érdekelnek...
[#425069] 2007. 05. 04. 11:24
tarka
Mi az hogy "ledudáltam"? A fényezésre gondolsz?
Mennyiért sikerült a csepelt megszerezni?
100ért lett volna 1,kb 3 hete,de nem volt papírja. Viszont gyönyörűen rendbetette a srác
Hova kéne mennem a gyógykörért?
[#425062] 2007. 05. 04. 11:16
Tiborg
Hi tarka. Az enyém már készül. A blokk kész, (kihézagolva a válto, kuplung felparafázva, uj gyürük) most a fényezés készül, de nagyon sokat kell még csiszikélni. A hátso nyereggel van egy kis gond, de nem akarom lecserélni mert mind a kettöbe bele van égetve a Rákosi Müvek emblémája. Ha kész leszek és van rajta vizsga majd irok. Ha itt jársz mehetsz vele egy gyogykört. (Csak azért hogy egyszer üljél te is motoron. )
Más. Szedett szét már valaki 250-es négyütemü Simson váltot? A Nyelesen a szimering csuszogyürüje hökötéssel van felrakva?
[#425028] 2007. 05. 04. 10:27
abolcskei
nem sokára a tl is veterán , nem kell sokat várnod rá
[#425021] 2007. 05. 04. 10:17
tarka
Az enyém ennél alsó hangon is kb 4 évvel fiatalabb.
Ez olyan "97-es lehet!
Viszont,ha veterán:

a szívem csücske ,még nincs,de egyszer.......
[#424996] 2007. 05. 04. 9:29
abolcskei
ennél öregebb motorokat azért ne tegyetek ide fel !
[#424995] 2007. 05. 04. 9:26
abolcskei
igen , én csak megerősítelek : nevetséges / vagy siralmas
[#424992] 2007. 05. 04. 9:22
tarka
Én már most többet érek!
[#424989] 2007. 05. 04. 9:20
abolcskei
én már ennyit meg értem , de te meg fogsz érni ennyit ? nyugtával a napot...
[#424988] 2007. 05. 04. 9:18
tarka
Csak neked meg nyittatok majd egy VETERÁN MOTOROSOK topikot!
[#424985] 2007. 05. 04. 9:10
abolcskei
Na végre , jó helyen jársz !
[#424977] 2007. 05. 04. 9:00
tarka
Akkor ide is írok .
[#424975] 2007. 05. 04. 8:59
sportmotor
Topik a veterán motorok kedvelőinek.