Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

van egy komárom (pedálos) és az első kerék ide oda ráz kanyrban meg nem dől a kerék hanem egyenesen marad. ez a rugók hibája?
ezt rosszul gondolod
csak azért, mert nem kaptál választ...
Helló mindenkinek! Még egy pár éve volt egy Komar-om (1979-es, az újabbik fajta) és maradtak alkatrészek. Ha valakit érdekel írjon! karbi, váz, elsővilla, tank stb.
Elérhetőségeim:
e-mail: igloditamas@citromail.hu
msn: igloditamas@hotmail.com
Mobil: +36303523291
További szép napot!
Úgy látom itt senki se újított fel Pannóniát, de még csak nem is szerelt. Na mindegy, ha valakit érdekelne rajtam kívül a p10 főtengely szimmering méretek:
''62x25x10, ha van bent simmeringtartó, akkor 50x25x10''
A TLF elkelt.

Következő darabunk egy teljesen gyári állapotban lévő P10-es Pannonia szürke forgalmival, szép krómokkal, üzemképesen. Kikiálltási ára 250ezer Ft, de elkerülendő a hosszas alkudozást és felesleges fecsegést, 200ezer az alja.
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül a Pannónia P10 főtengely szimeringek méreteit? És hogy hány deci olaj kell a blokkba?
Köszi, és persze az építési hajlamom élném ki rajta, és nem csak blokkcsere lenne, persze, naná, hogy nem olcsó, az ember elgondolja, hogy ezt-azt megtesz, akkor na még egy pici innen, egy pici oda, ezt nem így, hanem úgy, aztán a végére kiderül, hogy egy új motor árában van benne az egész...
Cső

Ha valakit érdekel, hozzájutottam 1-2 veterán motorhoz. Előre szólok, hogy tisztába vagyok az értékükkel, ezért olyanok ne keressenek meg, akik ilyen "a hülyegyerektől vettem egy 1914-es Indian vázat egy ezresért, mert azt hitte, hogy nagyfaterja biciklijébe való" típusú esetekről ábrándoznak.

Szóval először is egy Pannonia TLF-em van, egyben, hiánytalan, működőképes, műszakiztatható, teljesen eredeti, korhű állapotban, szürke eredeti forgalmijával. Akár minden napi használatra alkalmas, vagy minimális ráfordítással OT-rendszámot kaphat. ELADÓ normális áron: 175ezer Ft-ért vihető.

Elérhetőségek az adatlapomon.
Szerintem hülyeség. (őszinte vélemény ) ETZ teljesen jó napi használatra, felújítani is pik-pakk lehet ha elromlik. Négyütemű lehet kevesebbet fogyaszt, de szelepek vannak, motor olaj, stb. bonyolultabb, felújítani drágább. Aztán amíg azt oda befaragod, nem biztos, hogy 100-as lesz és mindig lesz vele valami kis szarság ami miatt nem tökéletes. De elfoglaltságnak, szerelgetésnek nem rossz, ha van kedved hozzá....
Érdemes nekiállni, de ha igazán szépre akarod, rengeteg pénzt bele lehet ölni. Egyelőre szerintem ne szedd szét hanem a hiányzó alkatrészeket próbáld beszerezni börzéken. veteran.hu ott van börzenaptár. Egy alkatrész katalógust is kellene szerezned, hogy tudd pontosan milyen alkatrészek hiányoznak. Később a felújításnál is jól fog jönni. A veterán újságban van hírdetés aki ilyen gépkönyveket árul.
Persze kicsit alakítanék a kinézeten is, de a gyári alapot szem előtt tartva. Na ezt jól megfogalmaztam.
Üdv! Lenne egy valószínűleg hülyének tartott ötletem, korábban Pannonia P20-ra gondoltam, de most egy ETZ-nél tartok. A lényeg, hogy a gyári 2 ütemű blokk helyére egy négyüteműt tennék (kedvezőbb fogyazstás, és szervízintervallumra gondolva), napi használatra, és esetleg kissebb túrákra. Egyébként meg egy CB 250-es blokkra gondoltam ,mivel levegős, és egy vizes meg hülyén nézne ki. Őszinte vélemény? A Pannónia meg egy modern retromotor lett volna, tárcsafékkel féldigit műszerekkel, de anyagilag nem biztos, hogy megérné, de biztosan komplikáltabb a dolog...
Helló!
Simson Sr 2 (shul)-t vennék! lényeg,hogy üzemképes legyen,és ne legyen durva ára.Akárt fellelt állapotú is megfelel.
ha valaki tudna segíteni, írjon ide:
uzletel@indamail.hu
Előre is köszi
Sziasztok! Új vagyok veterán témában.
Kérdésem: Van a padlásunkon egy Tatran motor, és szeretném rendbetenni! első ránézésre 2 kerék, és blokk hiányzik belőle. Érdemes nekiállni, saját időtöltés végett? Mennyiért lehetne 2 kereket és blokkot szerezni? Nagyjából mennyit kéne szerintetek ráfordítani? Szerintem jövőhétvégén jóbarátommal lehozzuk a garázsba, megnézzük milyen állapotban van a kecske! De váz + első, hátsó futúmű megvan, idomok is vannak! Köszi a segítséget! Remélem olyan választ kapok, hogy befogadtok, és nekiállhatok a motornak :))))
Sziasztok, segítsetek! A veterán újság 2000/2 lapból a Pannonia T1 ről szóló cikket szeretném. Ha valakinek kérem küldje el az adatlapomon található emailcímre. Köszönöm
Helló bocsi a kérdésért nem tudod véletlenül hol lehet ilyen plexit beszerezni.
Még ez is,
Szevasztok!
Vincze ZSolt vagyok. Új vagyok ezen a fórumon.
Elszeretném adni ezeket a dolgaimat.
Ha valakit érdekel akkor hívjon:06309815975.
vinczezsolt@vipmail.hu
és a telóba is motorolaj kell.....
Köszönöm szépen a válaszokat.
Helló

Valakit nem érdekelnek az alábbi motorok?

http://www.kepesmotor.hu/mz-ve...

http://
www.expressz.hu/secure/...
Hali!

Eladó veterán motorok és alkatrészek nézz be!
keress telefonon vagy e-mailben mert a felsoroltakon kívül is vannak cuccok.

http:\\zz4.5mp.eu

üdv:Zoli
A linkben olvasható, hogy 0.7l MM 60-as motorolajjal kell a váltót feltölteni persze ásványival.
Annak idején MDC motorolajat és nem hajtóműolajat tettünk a gépekbe és a helyes keverék bejáratás 1.15 1500km.-ig, 1.20 5000km.-ig és 1.25 a bejáratott motornál.
http://szia.kati.ca/danuvia/bo...
Bármilyen hajtóműolaj kell bele, emlékeim szerint a kuplung állító csavart kivéve amíg ki nem folyik.
1:20-as kellett bele, de szerintem, ha STIHL olajat teszel a benzinhez akkor az 50-es is elég és kevésbé füstöl.
Én legalábbis így csinálom a fűnyíróval és a permetezővel és vagy 10 éve működik és ha fél év után indítom újra, sem kell porlasztót takarítani