{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#2324789] 2010. 02. 21. 20:08
rendszergazda
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül a Pannónia P10 főtengely szimeringek méreteit? És hogy hány deci olaj kell a blokkba?
[#2292947] 2010. 02. 11. 18:25
VasiBiker
Köszi, és persze az építési hajlamom élném ki rajta, és nem csak blokkcsere lenne, persze, naná, hogy nem olcsó, az ember elgondolja, hogy ezt-azt megtesz, akkor na még egy pici innen, egy pici oda, ezt nem így, hanem úgy, aztán a végére kiderül, hogy egy új motor árában van benne az egész...
[#2292418] 2010. 02. 11. 14:28
keme
Cső

Ha valakit érdekel, hozzájutottam 1-2 veterán motorhoz. Előre szólok, hogy tisztába vagyok az értékükkel, ezért olyanok ne keressenek meg, akik ilyen "a hülyegyerektől vettem egy 1914-es Indian vázat egy ezresért, mert azt hitte, hogy nagyfaterja biciklijébe való" típusú esetekről ábrándoznak.

Szóval először is egy Pannonia TLF-em van, egyben, hiánytalan, működőképes, műszakiztatható, teljesen eredeti, korhű állapotban, szürke eredeti forgalmijával. Akár minden napi használatra alkalmas, vagy minimális ráfordítással OT-rendszámot kaphat. ELADÓ normális áron: 175ezer Ft-ért vihető.

Elérhetőségek az adatlapomon.
[#2290847] 2010. 02. 10. 21:51
csövi
Szerintem hülyeség. (őszinte vélemény ) ETZ teljesen jó napi használatra, felújítani is pik-pakk lehet ha elromlik. Négyütemű lehet kevesebbet fogyaszt, de szelepek vannak, motor olaj, stb. bonyolultabb, felújítani drágább. Aztán amíg azt oda befaragod, nem biztos, hogy 100-as lesz és mindig lesz vele valami kis szarság ami miatt nem tökéletes. De elfoglaltságnak, szerelgetésnek nem rossz, ha van kedved hozzá....
[#2290819] 2010. 02. 10. 21:46
csövi
Érdemes nekiállni, de ha igazán szépre akarod, rengeteg pénzt bele lehet ölni. Egyelőre szerintem ne szedd szét hanem a hiányzó alkatrészeket próbáld beszerezni börzéken. veteran.hu ott van börzenaptár. Egy alkatrész katalógust is kellene szerezned, hogy tudd pontosan milyen alkatrészek hiányoznak. Később a felújításnál is jól fog jönni. A veterán újságban van hírdetés aki ilyen gépkönyveket árul.
[#2289272] 2010. 02. 10. 16:10
VasiBiker
Persze kicsit alakítanék a kinézeten is, de a gyári alapot szem előtt tartva. Na ezt jól megfogalmaztam.
[#2289265] 2010. 02. 10. 16:08
VasiBiker
Üdv! Lenne egy valószínűleg hülyének tartott ötletem, korábban Pannonia P20-ra gondoltam, de most egy ETZ-nél tartok. A lényeg, hogy a gyári 2 ütemű blokk helyére egy négyüteműt tennék (kedvezőbb fogyazstás, és szervízintervallumra gondolva), napi használatra, és esetleg kissebb túrákra. Egyébként meg egy CB 250-es blokkra gondoltam ,mivel levegős, és egy vizes meg hülyén nézne ki. Őszinte vélemény? A Pannónia meg egy modern retromotor lett volna, tárcsafékkel féldigit műszerekkel, de anyagilag nem biztos, hogy megérné, de biztosan komplikáltabb a dolog...
[#2289242] 2010. 02. 10. 15:57
PecStrike
Helló!
Simson Sr 2 (shul)-t vennék! lényeg,hogy üzemképes legyen,és ne legyen durva ára.Akárt fellelt állapotú is megfelel.
ha valaki tudna segíteni, írjon ide:
uzletel@indamail.hu
Előre is köszi
[#2280300] 2010. 02. 07. 18:35
TozserKristof
Sziasztok! Új vagyok veterán témában.
Kérdésem: Van a padlásunkon egy Tatran motor, és szeretném rendbetenni! első ránézésre 2 kerék, és blokk hiányzik belőle. Érdemes nekiállni, saját időtöltés végett? Mennyiért lehetne 2 kereket és blokkot szerezni? Nagyjából mennyit kéne szerintetek ráfordítani? Szerintem jövőhétvégén jóbarátommal lehozzuk a garázsba, megnézzük milyen állapotban van a kecske! De váz + első, hátsó futúmű megvan, idomok is vannak! Köszi a segítséget! Remélem olyan választ kapok, hogy befogadtok, és nekiállhatok a motornak :))))
[#2267202] 2010. 02. 03. 9:41
csibu955
Sziasztok, segítsetek! A veterán újság 2000/2 lapból a Pannonia T1 ről szóló cikket szeretném. Ha valakinek kérem küldje el az adatlapomon található emailcímre. Köszönöm
[#2219739] 2010. 01. 18. 19:15
András123
Helló bocsi a kérdésért nem tudod véletlenül hol lehet ilyen plexit beszerezni.
[#2198465] 2010. 01. 11. 10:56
monster7
Még ez is,
[#2198457] 2010. 01. 11. 10:53
monster7
Szevasztok!
Vincze ZSolt vagyok. Új vagyok ezen a fórumon.
Elszeretném adni ezeket a dolgaimat.
Ha valakit érdekel akkor hívjon:06309815975.
vinczezsolt@vipmail.hu
[#2197310] 2010. 01. 10. 20:33
tsanyi
és a telóba is motorolaj kell.....
[#2192558] 2010. 01. 09. 12:34
Tomi55
Köszönöm szépen a válaszokat.
[#2190094] 2010. 01. 08. 16:37
hiei
Helló

Valakit nem érdekelnek az alábbi motorok?

http://www.kepesmotor.hu/mz-ve...

http://
www.expressz.hu/secure/...
[#2181277] 2010. 01. 06. 11:57
zz4
Hali!

Eladó veterán motorok és alkatrészek nézz be!
keress telefonon vagy e-mailben mert a felsoroltakon kívül is vannak cuccok.

http:\\zz4.5mp.eu

üdv:Zoli
[#2180920] 2010. 01. 06. 8:32
tsanyi
A linkben olvasható, hogy 0.7l MM 60-as motorolajjal kell a váltót feltölteni persze ásványival.
[#2180917] 2010. 01. 06. 8:30
tsanyi
Annak idején MDC motorolajat és nem hajtóműolajat tettünk a gépekbe és a helyes keverék bejáratás 1.15 1500km.-ig, 1.20 5000km.-ig és 1.25 a bejáratott motornál.
http://szia.kati.ca/danuvia/bo...
[#2180897] 2010. 01. 06. 8:08
emu
Bármilyen hajtóműolaj kell bele, emlékeim szerint a kuplung állító csavart kivéve amíg ki nem folyik.
1:20-as kellett bele, de szerintem, ha STIHL olajat teszel a benzinhez akkor az 50-es is elég és kevésbé füstöl.
Én legalábbis így csinálom a fűnyíróval és a permetezővel és vagy 10 éve működik és ha fél év után indítom újra, sem kell porlasztót takarítani
[#2158436] 2009. 12. 29. 12:38
Tomi55
Hello! Danuvia blokkba milyen olajat ajánlotok és mennyi kell bele? És keveréknek milyen arányt használjak? Köszi a választ!
Üdv.
[#2104497] 2009. 12. 03. 12:34
FuZol81
Sziasztok!
Danuvia 125 jó állapotban, a nevemen, papírral (szürke forgalmis), lejárt műszakival. Állt 2 évet és most jutottam el odáig hogy helyre rakjam a gépet, láthatóan ez sikerült is.
Szeretem, de ha valakit komolyan érdekel, megválok tőle másik motor vétele miatt.

Rövid videó

06302643699
mail: zolmatrix@gmail.com
[#2094777] 2009. 11. 29. 13:45
gulyi98
Sziasztok egy 81-82-es Suzuki Ts 125-érdekel valakit?
125ccm
22LE
Sárga
70-80e ft.
[#2055693] 2009. 11. 12. 15:58
Kovmate
hello!
Lenne nekem 1 1979-es Verhovinám, kicsit leharcolt állapotban de 5 évet biztos h állt 1 kis "garázs" szerűségben ahova a víz is befolyt. Indulni indul ha nem akkor 1 karbi takarítás és tuti,hogy megy . Annyi a baja neki, hogy a váltókar mindig ledobja magát 2.-ba és a bowden kivan szálkásodva.Akit érdekel irjon a :kovmate13@freemail.hu email címre vagy akár ide is.
Üdv: Máté
[#2049588] 2009. 11. 09. 22:24
Magyar001
Képek a pancsi könyvröl...