Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha darabra nem is, de össz köbcentiben és üzemanyag forgalomban magasan a dízelek vezetnek és akkor még a mezőgazdasági gépekről nem is esett szó, ott még kevés az elektromos
Tök mindegy hogy tekered, ki kell fizetni, es a genya kapitalista azt nem szereti, nagyon nem. Tovabba ugy nem 3 hanem 5-9 millio.
Max 1 et adok erte.
Amúgy tényleg, új lízing miért nem jöhet szóba? Állítólag a hülyének is megéri cégesre
Bár én ezt nem tudhatom mert nem vagyok geci vállalkozó
Akkor megveszem 2 milláért, viszatekerem neked, és eladom 3-ért mint keveset futott és garantálom hogy nem volt tekerve (amíg én hozzá nem nyúltam)
Na így jó lesz? Mindenki boldog
Ahh, kis penz kis mozi.
Valami flottakezelőt kéne találnod. Azok nem tekergetnek, csak a kereskedő aki megveszi tőlük.
Ennek ellenére valahogy megoldották
Szerintem beleraktak annyi akkut hogy a mérés feléig be sem indul a motor.
Hatt, csak lepukkant szarra van keret. Neztem en majdem ujat is, az tobbe lenne mint a leaf es a prius, meg a lom honda egyutt.
Amugy a vicc hogy kb 3,5 ig semmi gari nincs semmire, se eloelet, se valos km.
Mondjuk a 4 millasra sincs.
Mind kulfoldi levetett flottas cucc.
95-öt csak a kis hibrid tud, semmi más (meg persze a villany) A hasonló teljesítményű B viszont kb. 10-20%-al több, mint a D. A Totyáéknál is minden 100 felett van (kivéve a hibridek) és még a Prius Plusz is Nesze forrás: https://www.dat.de/co2/
Amilyen lepukkant szarokat nézegetsz, a garázsból nem fognak kiengedni mire megcsinálod lakóautónak
Inkább hegessz össze még pár 18650-es cellát és alakítsd elektromosra, napelemes töltéssel
En mennek.
De akkor barcelonat kihagyom, megyek a hegyekbe.
A 95g/km-es CO2 előírást, viszont a legjobb diesel sem fogja teljesíteni.
Ehhez már minimum hibrid kell, vagy sok villanyautó, hogy kompenzálja a szennyező flotta átlagot.
Jelenleg asszem csak a Toyota tudja teljesíteni, mivel jórészt hibrideket ad el, illetve természetesen a Tesla.
Ez viszont igaz.
A diesel hatékonyabb, következés képen kevesebb a CO2 mint a benzinesnek. Viszont a szennyező anyagokkal van gondja. Az újaknak kevésbé de azért a sem tisztább mint a kortárs benzinesek. Régi benzineseknél lehet tisztább.
Viszont pont a napokban olvastam valahol (nincs link) hogy a D CO2 értéke relatíve jobb - ott a gond a NOX-el és a korommal van. De mivel dúl a hiszti, csökkentek a dízel eladások, és gyártók flottaszinten kerültek bajba a CO kvótával, mert azt a több B eladás felfelé viszi.
pl. Barcelonában igen. 2006 előtti, asszem így van megfogalmazva. Gondolom, a menő nyugati városokban is hasonló lesz hamarosan. Igazából őket nem érinti, ki jár ott 14 év feletti dízellel? Max a vendégmunkás, de majd ő is átáll valami fiatal 8 évesre, az öreg meg megy haza bulgárba-románba
És te pont bele is kötöttél a leglényegtelenebb részletbe, mert másba ugye nem tudsz
Ha megnézed a címet az pont egy EU-s felmérés.
Persze ha prezentálsz egy hivatalos jegyzőkönyvet arról hogy kint ültél a kálvitéren és számoltad a forgalmat, akkor elhiszem
A második linkedben találtam a gyöngyöt. Link, forrás... azokat is csak leírta valaki, valami alapján - lehet, az ujjából szopta? Csak próbaképp: gondolkozz már el rajta, hogy az ismerettségi körödben* nagyobb autóból (passáttól felfelé) valamint német terepjáróból, pickupból hány benzines? És kisáru szállítóból? És kamionból? És mozdonyból? És komphajóból? Egyébként talán találni MOL kimutatást, hogy mennyi B és D fogy évente, de lusta vagyok keresni.
Ezek után is szeretnél linket?

*jobban belegondolva lehet, a te ismerősi köröd nem mérvadó... pesti hipszter priusosok Akkor számold a körúton dugóban ácsorgókat.
Mar az euro IV is tiltolistan van?
Amúgy azt nem értem hogy az egyik link arról szól hogy a diesel szennyezőbb.
A másik a CO2 kibocsájtás megoszlásáról. Ezt hogy számolod meg az M1-es mellett? Látod a CO2 molekulákat és húzod a strigulát?
Hadoválni a levegőbe én is tudok.
A link arra kell, hogy ne a levegőbe beszélj ilyen faszságot, hanem bizonyítsd az állításod forrását, mert különben még azt hisszük a kisujjadból szopod, otthon a fotelben ülve.

Pipifax elég egyértelműen ezt csinálja mert 2 napja még csak kicsivel voltak jobbak a dieselek állítása szerint, de őt amúgy sem szoktuk komolyan venni, mindig hülyeséget beszél.
Perssze ha azt szeretnéd hogy rólad is ezt gondoljuk, nem kerül semmibe ez a vágyad.
Esküszöm hatott!! Letöltöm..
Ez qrvajó! még a pénzenergia küldést is veri, pedig azt hitem, azt nem lehet űberelni