Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Előző bejegyzésemben segítséget kértem Yamaha xvs 650 dragsztárom alkalmankénti leállása miatt. Választ RC51-től kaptam mely értékelhető volt, így az eredményt megosztom mindenkivel egyszerű tanulságként.
Mivel az összes biztosíték a rendellenesség előtt néhány nappal ki lett cserélve újat raktam be, amelyeket természetes autós boltban vásároltam. Ma ismét nekiugrottam a bitositékok átvizsgálásának mert megint leállt a motor. Ennek során észleltem, hogy a korábban kicserélt és az autósboltban vásárolt 10,15 és 30 A-os biztik nagyon lazán vannak a helyükön így kiszedtem és sublerral megmértem az érintkező lemezes fém részeket. Kiderült mintegy 0,15-0,2 mm-el vékonyabb mert szar kínai és így kilazult ez által ment el az áram - és mivel a főbizti is ilyen volt így mindenhonnan. Bárdi Autónál vásároltam néhány száz Ft-ért Tesla biztiket, - behelyeztem és minden rendben működik. Szóval ennyit a kínai bóvliról, melyet jobb minden tekintetben elkerülni - persze a mezei autósboltban nem közölték,hogy az kínai..
Sziasztok elirtam a tel számom 06 20 562 4113
Köszi a hasznos segítséget, az aksinál és a biztiknél már végig vittem, a testkábelt kell megnéznem -nem tudtam hol keressem de ezek szerint a blokkon van valahol alul remélem hozzáférhető helyen. Aztán a gyújtásra is gyanakszom mert mielőtt magától leáll és elmegy minden áram a kontroll lámpákból is, a kipufogóba durran egy nagyot és leáll. Aztán 5-10 perc múlva ráteszem a gyújtást,minden kontroll lámpa kigyullad, pöcre indul és működik, csak így megbízhatatlan vele bárhová elmenni. Már arra is gondoltam van rajta valami hőkioldó mint a kapálógépeken - persze hülyeség mert csinálta velem ezt már alig 5 km távon is. Üdv.
Akkutól kezdve szinte bárhol előfordulhat. Akkusarukat nézd meg először. Aztán az is jó ötlet hogy sötétben megmozgatod a vezetékeket gyújtáson. Legérzékenyebb pont ahol a blokkon van a testkabel. A sötétben latod ha szikrázik. Javítás: alaposan megtisztítani az erinkezo felületeket. Védeni pici zsírral.
Sajnos bent az akkuban is lehet szakadás. Ha elment az áram probalampaval akkutól kezdve mindenhol mérni.
Sziasztok ! 1100-es dragstarhoz keresek hátso lábtarto trepnit . előre is nagyon köszönöm ha rám irsz egy sms-t visszahivlak 06 20 452 4113
Kacsa
Sziasztok!
XVS 650-es dragom néha gondol egyet ha megállok,pl. forgalmi okból - vagy legjobb esetben amikor hazaértem üresbe teszem alapjáraton ketyeg,durran egyet a kipufiba, aztán leáll,holott a gyújtáskapcsolóhoz nem is nyúltam. Megkíséreltem lekapcsolni és újra gyújtásra tenni, - se kép se hang,visszajelzők sötétek semmi elektromos nem működik. Nekiugrottam a biztiknek, - mind jó volt. Megint rátettem a gyújtást de semmit nem jelzett. Otthagytam néhány percre a motort, mást tettem-vettem, kb 8-10 perc elteltével rátettem a gyújtást -Heuréka! működnem a visszajelzők - a motor pöccre indul. Mentem vele 10-15 km távot,megelégedve hazamentem beállok a garázsba de már nem nekem kellett leállítani - ugyanaz megismétlődött, durr és leállt,majd hiába tettem rá a gyújtást, semmi nem világított majd 10 perc után ismét működött rendhagyóan.Hol kezdjem a hibakeresést?
Köszi a hozzáértő és/vagy használható válaszokat.
Sziasztok. 1100as dragstarhoz keresek gyújtáskapcsolót lehetőleg nem horror áron.
Esetleg az YZF 1000 R gyújtáskapcsolója kompatibilis lehet?
Sziasztok yamaha xvs 1100 hez gyújtáskapcsolót keresek de a gyári arany árban van. Tudja valaki hogy az YZF 1000 R gyújtáskapcsolója vajon kopmpatibilis?
Sziasztok.Yamaha Dragstarhoz keresnék lehetöleg magyar nyelvü kézikönyvet.Meg tudnátok mondani,hogy a hátsó küllők tényleg kilazulhatnak,és ha igen,hol van olyan szerviz,ahol ezt orvosolják?
Sziasztok! Yamaha xvs 650 dragsztár customhoz keresek gyári heréletlen kipufogó rendszert, nyitottal vettem de túl hangos. 2003-as az évjárat bár gondolom azon nem változtattak. Ha valakinek van,vagy tudtok netán bontót köszönöm.
Szevasztok ! 400-s draghoz kéne index relé S.O.S !
Üdv mindenkinek!
1,1 Drag hátsó kerékhez küllőt keresek!1db van eltörve és nem szeretnék egy egész szettet vásárolni ha nem muszáj!Ha valakinek lenne valami kontaktja ahol gyártanak db-ra azt megköszönném!Esetleg ha valaki már vásárolt,csináltatott és van neki felesleges szívesen vásárolnék tőle!
Sziasztok!

A mai nappal egy XVS650 boldog tulajdonosa lettem!
Magyar nyelvű (angolnak is örülnék) használatit keresnék hozzá. Tudna valaki segíteni? Előre is köszi!
kratika@freemail.hu
Sziasztok! A Mai nappal egy Drag Star tulajdonosa lettem! Magyar nyelvü (angolnak is nagyon örülnék) használati útmutatót keresnék hozzá. Előre is köszönöm! kratika@freemail.hu
Üdv. 1100A -hoz létezik magyar nyelvű használati útmutató? Sehol nem találtam.
Nekem is el tudnád küldeni? Nagyon szépen köszonöm!!!! frantisekh8@gmail.com
keresek drag star 650-hez olaj beöntö kupakot.
Szevasztok!
Aki ránéz erre az oldalra, segítséget kérnék gyakorlott tapasztalt xvs 650-es Dragosoktól.!
A tavaszi előkészítés és ellenőrzés során tapasztaltam, hogy a 650-esem dudája rosszalkodik. Először csak olyan volt, hogy amikor adott forgalmi helyzetben a körforgalomban elém hajtó 70- es életkorú "Úrhölgyre" rádudáltam, 2-3 másodpercig rendesen szólt, aztán elkezdett nyekegni vagyis hiába nyomtan artikulált hangot adott mint egy repedt fazék.Megnéztem az érintkezést - tökéletes, az aksi új csurig tele van, minden más elektromos cucc működik a mocin,
Levettem a dudát direktbe egy másik aksira kötöttem, szépen adja akár szaggatott nyomásra akár folyamatosan a hangot, tehát nem a duda a hunyó.
A vezetéket bemértem nem zárlatos, sőt az egyik szálban - ez a barna színű és pozitiv vezeték (mert a próbalámpa egyik vége a testen van) - folyamatosan van áram, ha ebben a helyzetben megnyomom a duda gombot akkor is van áram a pozitív szálban, de a két duda vezetéken a próbalámpa nem világít vagyis - a negativ vezetékem nem jön áram, a duda gombtól nyomásra. Aztán kicsit áll a motor (néhány percet) akár álló vagy járó motornál és akkor megnyomom - mit ad Isten szól a duda de csak egyszer szólal meg, utána megint nem hiába nyomom. Így el sem tudom képzelni, hogy mi történt mit kezdjek vele, talán a duda nyomógomb lehet a problémás, - vagy a dudánál is van relé és az lehet a gond, azt hol keressem?.Köszi a használható ötleteket és segítséget.. Üdv. Lacushercus.
Szia Drag Star 650 Classic -hoz keresnék magyar kézikönyvet.Ha jól vettem ki neked van.Megköszönném ha elküldenéd.email kondricz.csaba@upcmail.hu Előre is köszi Udv:Csaba
Szia Sipi 75
küldök két linket, ahol uj plexiket lehet venni, www.adamotor.hu (plexik légterelők) valamint a www.motorplexibolt.hu utóbbinál színeket is lehet választani és rendelni bármilyen méretben.
Helló spi75
A telóra szerelhető nagy plexi valóban csodaszép és jól mutat, azonban nekem egy 805-ös suzuki intruder volusián is visszafogta az ettől kialakult szélfogó a motort,és legalább 10 km-el kevesebbet tudott ugyanazon viszonyok között és a megengedett normál sebességhatárban, fogyasztásban is jelentett több mint fél litert százon, így levettem eladtam (persze vesztettem rajt mert eredeti gyári volt) és helyette kisebbet tettem fel - innen a tapasztalat, tehát célszerű átgondolni a 650-re. Bocsi csupán gondolat ébresztőnek írtam..
Sziasztok!
dragstar650a clasic-hoz keresnék plexit .
A nagyobbiik verziót és nem a kormányra fogathatót, hanem a teleszkóphoz. Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Sziasztok!
Hozzáértő vagy tapasztalt motoros véleményét kérem abban. hogy a téli altatás idejére 100-as benzinnel feltöltött tankból és az üzag rendszerből, a tavaszi használat során elfogyasztott minőségi benzin után lehet e egyből normált tankolni és az mennyire okozhat teljesítmény csökkenést? Célszerű e beletenni szelep tisztító adalékot (mindig normállal jártam 23 ezer van benn) ? Egyáltalán a téli tárolásra betankolt 100 as benzin kihasználása nem tesz-e kárt a szelepekben, dugókban vagy gyürűkben (pl. túl nagy robbanási hőmérséklet) nem kellene-e vegyíteni alacsonyabb oktánszámúval? Igaz még csak január van de kertek alatt van a tavasz és kiruccanhatunk. Köszi a választ és Üdv. Mindenkinek.
Szia! köszi az infókat. Robertó
sziasztok.köszönöm a hasznos segitséget mindenkinek !