Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A leírások ezt írják, de persze nekem sincs tapasztalatom. Rá akarok én is nézni majd, bár igazán nem használom a mocit, csak aszfalton. Majd leírom a tapasztalatom ezzel kapcsolatosan.
Én azért max. 1500-anként megtakarítanám és fújnám a sportszűrőt....az a 10000 elég sok neki, hamar hazavágja a motort legalábbis nem kevés tapasztalat van ezzel túra és sportgépeknél.
Nem kell semmi beállítást csinálni, azt írják, és igen tisztítani kell kb:10.000km-ént, venni kell hozzá tisztító szettet, azzal kell tisztítani. A lényege hogy akár 10-évig is használható. A neten található a tisztásra, az élettartamra több leírás onnan okosodtam én is. De lényeg hogy érezhetően "könnyeben" gyorsul a moci, nem azt mondom, hogy gyorsabban megy de fürgébb, könnyedebb.
.Szia és köszi a választ!
Megtaláltam a 199. oldalon. Van mintegy 7 db, cikkszámra kinézetre és árban ugyanaz szerintem a valóságban is azonos mind, csupán némelyikhez odaírták a v star vagy a silveradó illetve a classik nevet is mert feltételezhetően ezen típusokhoz is jó. Nekem 2003-as customhoz kell. Eszközöltél-e valami beállítást - mert azt javasolják a leírásban - csak nem tudom min kellene,- a gyújtás-szelephézagok vagy karburátoron? Vagy ezek nélkül is észlelhető az általad leírt változás? Egyébként a leírásban az is szerepel,hogy mosható - vagyis ezek szerint nem kell minden olajcserekor kicserélni elég kimosni - főként ha nem használjuk poros földúton. Üdv. Lacushercus.
Hali, igen pont olyan méretű mint az eredeti, annak a helyére megy. Ez 22.500ft volt az AGO motornál. Van olyan sport levegő szűrő is, amelyiket házzal együtt kell felrakni de az 100.000ft. Ez így tökéletes, érezhetően könnyebben megy a moci, fürgébb, a hangja is kicsit változott. Üdv: Pumi
Helló Pumika!
Az eredeti kör alakú dobozba tetted be,vagy azt le kellett venni - a felfogatás mérete ugyanakkora? Hol vetted és mennyiért? A hangja is változott? Köszi.és Üdv..
Hali, megosztom veletek: vettem a Dragstar 650 -be egy sport levegő szűrőt, beszerelés után, érezhető a változás, a motor könnyebben húz, jobban gyorsul, jó kis hangja lett. Ha belegondolok a bekerülési költség sem vészes, pár év alatt megtérül. Nekem nagyon bejött. Üdv mindenkinek: széles utat.
Végigmértem mindent, a vicc, hogy a fesszabályzó "bemérése" nincs benne -vagy csak ennyire bamba vagyok és nem vettem észre- , valamint a gyújtásvezérlő elektronikára nem ír "tesztet", a szöveg : a márkakereskedésben amit kapok az már gyárilag letesztelt.... csak jó lenne tudni hogy valóban az halt-e meg, mert nem olcsó tétel, és még jelenleg a környezetemben sem tudok senkit, akinek ilyen motorja van. A szabályzó diódája egyébként jó, de a 3 betápláló pólus közül az egyiknek a másik kettőhöz viszonyítva, szinte semmi ellenállása nincs, gondolom ez hiba. Most veszek egyet, az új AC, meg akksi mellé, de szikra gondolom ezután sem lesz. A gyerekek meg rágják a fülem, mert nem megyünk motorozni. Tegnap megkérdeztem egy autóvillamossági szerelőt, nem-e lenne-e kedve.....eeeee....... a válasz még nem szerelt soha motort, nem tudja mit kell csinálni. No komment....
A következő tortenhetett: a fesszabalyzo nem szabályzott és lassan a feszültség emelkedett. Szinte az összes elektromos alkatrész érzékeny a túlfeszültségre így az akku is. Egy darabig birta majd elfőtt és legutoljára a gyujtasdoboz adta meg magát amikor leállt. Ahogy írtad is van könyved így sorban át tudsz méregetni mindent a doboz körül így kizárni az alkatrészek hibáját. Pl a jeladó tekercs semmilyen kapcsolatban nincs a túlfeszültségre, DE! kötelező mindent megmérni úgy ahogy a könyvben van.
NE járatsd a motort rossz fesszabbal!
A zárlatos akksi nem tehet tönkre ennyi mindent...a fesszabályzó úgy tudom betegsége a vasnak..
DragStar Hunland...talán ott a legnagyobb csillagos közösség...hátha tudnak segíteni..
Az volt az első számú gyanúsított, de miután kiderült az akksi hibája (is), azóta kizárva, mert működik.
Gyújtás főkapcsoló????
Sziasztok, van egy gondom, az 1100 Drag leállt alattam. Elég érdekes módon, folyamatosan mentek el az elektronika egyes elemei, majd a végén megállt. Ami eddig kiderült, akksi zárlatos lett, benzinpumpa zárlatos volt (lett), de nem működött, irányjelző 4 izzója kiégett, az olaj check lámpa kiégett, van Clymer könyvem hozzá, mindent átnyálaztam, megmértem, kimértem az utasítások szerint. Most már a benzinpumpa üzemel, az irányjelzők pozitív csatijain mérhető a feszültség, az önindító szépen forgat, de nincs szikra. A gyújtótrafók jók, legalábbis nem szakadtak, az áram odamegy ahhoz is, de a másik pólus a gyújtásvezérlő elektronikából jön. Valakinek tippje?
Az USA és az EU-nak gyártott között van különbség nem csupán az elektronika és motorikusan hanem a vázszerkezetben is, az a kipufogó amerikai modellre való,bár a hengerre azonos a felfogatás de a vázhoz már lakatosmunkát igényel. Én már befaragtam USA-ból rendelt cuccal -így óvatosan (persze a kínainál azért jobb).
Használt már ilyet valaki?: http://www.ebay.com/itm/STATOR...
Ezt a lányommal beszéld meg, övé a gép, ha addig nem akar menni vele akkor jó.
Ne tudd meg mennyire szeretnék! Ha tudsz várni akkor 2019 de 2020 tuti megyünk!
Átugranál?
Örülök hogy tudtam segíteni. Szólj ha kell még segítség a cseréhez.
Mindenesetre nagy segítség volt, hogy nem keresgéltem sokáig a hibát, sok időt spóroltál nekem.
Ha bekapcsolom akkor 1-et mutat, mikor ráteszem a csatira akkor 0-át, gondolom akkor ez nem jó így cserés.
A nulla az nem semmi. Nulla az rövidzár. Végtelen a semmi azaz szakadás.
Eh, nem a feljövőt mértem hanem ami továbbmegy, magánál a jeladónál 0-át mérek tehát semmit. Kéne egy jeladó ha van valakinek.
Úgy fest az lehet a rossz, 52 körülit mérek.
Hááát, a nagy állásban esélyes, hogy a tűszelep nem zár és hasonló gondok, sajnos a karbit szét kell szedni, ritka, hogy magától megjavul.