Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért is kell gyári tömítés mert arra van megadva a lehúzási nyomaték. Remélem nálad csak ennyi volt a baj hogy nem húzták meg rendesen.
Nagy eséllyel volt már leszedve és nem húzták le ahogy kell.
Az elképzelhető, hogy a rázkódástól kilazulnak a csavarok és ezért az egész dekli picit engedett annyira, hogy minimális olaj kiszivárgott? Ugyanis gyakorlatilag játszi könnyedséggel tudtam a csavarokat kitekerni. Vagy nem is volt előzőleg tisztességesen meghúzva. Most mindet meghúztam fa...ául. Kíváncsi leszek.
Szia, generátor dekni, tömítést lehet rendelni hozzá, én nemrég a Fehérmotor-nál rendeltem ilyen tömítést, gyárit. Nem nagyon érdemes másikkal nem gyárival foglakozni, mert ha nem tömít rendesen, akkor újra olaj le, dekni le.......http://www.fehermotor.hu/hu/kapcsolat
Szia keresek xvs 1100,2005 év, hátsó lámpa búrát , ha van valakinek kérem írjon köszi.
Köszönöm szépen
Left side engine cover. Vagy crankcase cover.
Csak a cikkszamot kell tudni.
https://www.cheapcycleparts.co...
13-as számú tömítés.
Üdv! Kis segítségre lenne szükségem. A pirossal bekarikázott alkatrésznek tudja -e valaki a pontos megnevezését. (dekli? :D) A tetején a tömítésnél minimális olajat nyom ki és cserélni akarom csak nem tudom, hogy mi a pontos neve. Köszi előre a segítséget.
Szia én most vagyok a légszűrő csere után kb 1000km-nél, szerintem a szezon végén jutok oda hogy ellenőrizem, tisztítom majd. Széles utat.
Helló Pumika!
Megvettem a 650-es dragra az AGO motorsnál a sportlégszűrót,hozzá egy garnitúra tisztító szettet, a szelepek állítása után tettem fel. A motor szervizben ahol végezték olajcsere stb, azt mondták ha nem járok poros földúton akkor nem árt,de legalább 3 ezrenként célszerű tisztítani akkor kárt sem tesz. Valóban pörgősebb lett és jobban veszi a fordulatot a motor meg a hangja is harapósabb lett. Bár az érzékelhetően jobb működéshez nyilván köze van némileg a szelepek állításának is.
És így mindennel együtt mibe fájt ez a mulatság?
Okulásul írom le, sikerült végigjárnom a problémán, nehezen, de megoldódott. Valószínű vagy az akksi, vagy a fesszabályozó adta be a kulcsot, a lényeg, hogy akkora túlfesz keletkezett, kicsinált majdnem mindent. Kellett cserélni AC pumpát, fesszabályozót, akksit, gyújtáskapcsoló relét, motorvezérlő elektronikát, és az összes izzót a motoron/ban. Biztosítékot egyet sem. Amin tudtam takarékoskodni, az AC -t univerzális AC-ra cseréltem (szinte hangtalan és csak 12e FT volt), passzol és eleget is nyom, a motorvezérlő pedig egy 650-es lett beszerelve (ehhez 25-ért jutottam hozzá, és bátorság is kellett hozzá, de keresgélés után kiderült az 1100 éa 650-es mociknak még a kábelezése is egyforma), és tökéletesen működik. Persze a legtakarékosabb megoldás az lett volna, ha az első gyanús jelre megállok, csak 5 km-re az otthonomtól már nem akartam futóra rakni. Na bumm.
Szia RC51!
Először is jelzem az említett vámszabályok a csomag fogadásra vonatkoznak, nem az utazáskor alkalmazandóak - mielőtt bármely fórumos olvasó társunk félreértené, mert az utasforgalomra speciális szabályok vonatkoznak. Azt nem tudom mennyiben 3. országba küldesz árút, a vámot és esetlegesen az ÁFA-t hogy kell megfizetni de a NAV - vámosoknál valóban korrekt tájékoztatást adnak mindenről. Köszi, hogy felnyitottad a szemem a japán vasak 8-as menetű csavarfejek 12-es mérettel vannak gyárilag, akkor az említett Suzuki VL 800-ason a volt magyar tulaj kicserélhette a csavarokat EU kompatibilisre, - legalábbis amihez nekem hozzá kellett nyúlni.
Viber, whatsapp, facebook, ja él mind.
RC51 ami az adatlapodon megtalálható Viber elérhetőség az még él? Ha lehet kérdeznék tőled pár dolgot privátban!
Na ezeket sem tudtam hogy mettől meddig hogy vannak a vámok stb...De egyébként ez egy vicc, hogy normális rendszert az Eu-ból nem lehet rendelni sehonnan??? Átnéztem már annyi oldalt de sehol sem találok..Valakinek valami ötlete van?
Jó az info mert küldök dolgokat. Mi a helyzet ha én adom meg az összeget mint küldő. Ha pl egy 100 dolláros dologra ráírom hogy 20 dollár értékű.
Ja és a japán motorok mind 12mm csavarfejet alkalmaznak. Nincs 13mm. Itt is és mindenhol a világban. Olyan van hogy idióta Cobra utangyarto mellekeli a csavarokat pl a kipufogóhoz. Erre a csavar menete pl 8mm mert ugye a motorba megy de a feje már fél collos. Amire már majdnem illik a 13mm kulcs.
Sziasztok! Ha tudok segíteni hozzászólásommal, - az EU-n kívülről rendelt áruk esetében 22 euróig vám és ÁFA mentes minden. 150 Euróig csak vámmentes de a 27 % ÁFA-t be kell fizetni, ezen összeghatár felett vám és ÁFA köteles minden termék, a bevallás és bejelentés önkéntes a lakóhely szerinti illetékes hivatalnál, a számlát kell bevinni, 311,44 Ft euró árfolyammal kell számolni a NAV közlemény szerint. Csekély mértékű túllépéssel nem foglalkoznak, de ha fülest kapnak akkor Ők indítják meg a vámeljárást és az plusz sráf. Egyebekben pedig az Ebay legtöbb esetben vámkezel -beszámítja a vámot, de az USA-val vigyázni kell, mert közte és az EU közt hónapok óta a vámtarifa harc megy. -adok,kapok van.
A Yamahánál nem volt tapasztalatom az USA-nak gyártott és az EU-nak gyártott között, de volt egy Suzuki VL 800-as Volusiám (USA-ból behozott) -még a csavarfejek sem akkorák voltak pl.8-as csavarfej 12-es volt a 13 helyett. Nyitott kipufogóval vettem és műszakira EU-s gyárit sikerült vennem, át kellett fúrni a felfogatásokat nem volt azonos, a világításról és irányjelzőkről nem is beszélve.
Szia! Én pont az Ebayen láttam olyat hogy a kipuff került kb.500 dollárba és mindennel együtt majd 900 dollár lett belőle...de szerintem ezt állama válogatja ott is mert volt ahol annyi volt mint amennyit írtál te is .
Nekem épp most jön Vmaxhoz egy kipu az USA-ból, semmi extra díj, meg vám nincs (nálam legalábbis eddig sosem volt), Ebay-en kicsöngettem a kb. 100 dolcsit a vételáron felül és hozza házhoz egy hét alatt a FedEx. Angliából olcsóbb valamivel. Általában ez a kettő szokott játszani nálam.
A felfogatáshoz sajna nem tudok hozzászólni, de a gyárit csak akkor érdemes kiherélni, ha van másik..
Üdv! Érdekelne hogy valaki rendelt már az USA-ból 1100A Classichoz kipuffot? (Vance and Hines, Cobra stb.) Nézegettem de online az oldalukról nem látom h lehetne csak telószám van. Vámok stb hogy alakulnak? Az amerikai v-star felfogatásai kompatibilis az európaiakkal? Esetleg Európai gyártót tud valaki? Ha nem muszáj nem akarom kiherélni a gyári kipuffot... A válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Eladnám, de inkább cserélném a szeretett vasamat Drag star 1100 nagyobbra (GL1800 Gold Wingra) Full extrás kamerarandszer elől hátúl. Led mindenhol. És a chromok, ami saváló!

Igy 2,9M-ft
Sziasztok!
Tegnap vettem egy XVS1100A -t és szerencsésen el is hagytam a jobb hátsó lábtartóját. Ha volna valakinek, kérem jelentkezzen. Jó lenne egy profi plexi is hozzá.
Szia tsanyi!
Az iménti hozzászólásodból ítélve nem csupán tapasztalatod hanem hozzáértésed is van a sportlégszűrő témához no meg a motorokhoz, és azt veszem ki szavaidból,hogy nem igazán ajánlatos a sportlégszűrő használata. Egyáltalán van -e valami előnye azon felül, hogy jobban pörög ami természetes hiszen könnyebben jut a motor a levegőhöz, de milyen áron? és most nem a cirka 25 ezer bekerülési költségre gondolok hanem a kompresszió csökkenésre mely nem csupán a dugó hanem a hengerek többlet kopását is eredményezheti a szűrőn áthaladt mikró porszemcsék által - ami az eredeti szűrőn azért még nem megy át.
Szóval érdekelne a véleményed ez ügyben - vágjak bele vagy felejtős legyen a dolog számomra. Valójában nem feltétlen a teljesítmény esetleges növekedés inspirál engem hiszen 25 ezer km körül jár a 2003-as xvs 650-es custom dragsztár járgányom, hanem a hangján lenne jó változtatni. Amikor vettem nyitott kipufik voltak rajta bődületes hanggal, így vettem rá eredeti gyári kipufogó rendszert, de ezzel viszont olyan "baba" hangja lett, egy kicsit morcosabbnak szeretném és úgy gondoltam a szívó hang talán keményebbé teszi gázadáskor. Viszont a motor szívét nem akarom a porszemcsék okozta kompresszió csökkenéssel és idő előtti hengerfal - dugó kopással tönkre tenni. Köszi a véleményed. Üdv.
A tapasztalat akkor lesz ha megméred most és 10000km múlva a kompressziót, és ha addig nem tisztítottad és fújtad kiderül, hogy elég-e ilyen közönként csinálni, én sokon mértem sportszűrős használat után és amit nem kezeltek sűrűbben ott elfogyott a kompresszió, nem véletlenül használják már jóval kevesebben mint amikor ez nagy szám volt, aki pályázik ott van értelme, de utcára......