Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ezt a típust használom :https://www.aliexpress.com/ite...
120-130Km/ó sebességig jó.Még csak utasommal használtam ,de lehet kommunikálni 4 motorossal is.Van benne FM rádio.Telefon hívást fogad,kezdeményez,GPS-ről,telefonról zenét lehet hallgatni,természetesen navigál is.A párosítása volt egy kicsit nehéz,de azt csak egyszer kell,utána automatikus a csatlakozás.Angliából 10nap alatt itt volt Janárban 90€ volt párban.Nolan sísakban megvan az előkészítés a hangszóróknak.Nekem tetszik:)))
Hali!
Én pár éve vettem kínából, elvileg az tudja azt amit leírtál. Sajnos véleményt nem tudok mondani, mert soha nem használtam. Csak az udvaron próbáltuk ki, ott műkődőtt.A telefont is felvette.Ha jól emlékszem hat társsal tud kommunikálni. Húszezer körűl volt az ára.
Sziasztok! Szeretnék vásárolni baráti áron,olyan vezeték nélküli sisak kommunikációt,mely alkalmas egyrészt az utasommal,másrészt a motorostársammal menet közben néhány 100 méteren belüli beszélgetésre, továbbá ha telefon hívásom van, a nálam lévő telefonon blutuson fel tudjam venni. Valaki használ -e ilyen kommunikációs eszközt milyen típust és meg van -e vele elégedve, javasolja -e..
+36703179083 Jeles Pál. Ő is bont. Üdv Pumi.
Sziasztok.Keresek 650-es dragstaromhoz kardánegységet tudna valaki segíteni bontós címmel vagy telefonszámmal.Tf:06204588627 előre is köszönöm.
tilly szeretnék kédezni vmit tőled ha vagy vhol!!!!
Szia.Ugy probálom meg orvosolni,hogy leengedem az olajat,a deknitömitést mindenképpen kicserélem,aztán azokat a gumitömitéseket,ahol kijön a vezeték,bekenem valami motortömitő pasztával.Pumika emlitette,hogy rendelje deknitömitést mindenképpen,és igaza van,mert szerinrtem mikor szétszedem,elszakadhat a tömités
Eladó a képen látható vadonatúj bőrtáska szett, soha nem került használatba. További részletekért kérlek keress privát üzenetben. Ára 50 000 HUF.
Sziasztok!
Új motor vásárlás miatt eladó 1100-as Dragstar Classic A!
2006.04.havi.
Műszaki 2020.08.30
Km 12850
Frissen szervizelve(olaj,gyertya,olajszűrő,kardánolaj,fékolaj csere)Kb 1000km-t futott gumik.
Nagyon jól fölszerelt,gyári nagy plexi,pót lámpák,tankbőr,gyári oldaláskák,nagy bőr hengertáska,hátsó utas trepni,bukócső,magasított háttámla,első sárvédő védőcső,hangos kipufogó+adom a gyárit!
Iá.1.950.000ft.
Hali !
Az enyémen is szivárog az olaj, úgy ahogy nálad, Eddig nem foglalkoztam vele, csak néha kimostam a deklit. Kíváncsi vagyok hogyan tudod megoldani.
A nagy csavar alatt a főtengejt tudod forgatni, a kicsi alatt a jelölések vannak, szelephézag állításnál kellenek vagyl ánccserénél.
A nagy csavart nem kell levenni, a generátor forgórészhez lehet hozzáférni, ha leveszed. Dekni tömítést csak gyárit rendelj, én a Yamaha Fehér motornál rendeltem. Egy fotó a dekniről belűről. Pumi.
Köszönöm a válaszod,sokat segitettél,mielőtt szétszedem,mindenképpen rendelek egy tömitést is hozzá.Mondjuk elképzelhető,hogy a vezeték mellett a deknitőmitésböl szivárog az olaj,és nem a vezeték gumitömitése hagyta el magát.De az biztos hogy a deknin kivül a vezetéken szivárog el,mert a vezeték olajos.Elég nehezen hozzáférhető helyen van a szivárgás,nem látni honnan folyik pontosan,de ugyis kiderül,ha elkezdem szétszedni.Még egy apró kérdésem lenne.Mellékelek egy képet.A kérdésem az,hogy a dekni külső oldalán,pontosan középen van egy nagyméretü csavarnak látszó valami,és fölötte kissé balra,egy ugyanolyan,csak kisebb.Azok mik,milyen rendeltetésük van?A dekni leszedésénél van valami szerepük?És jó minöségü tömitést honnan érdemes rendelni? Válaszod köszönöm elöre is. Üdv: Csabi
Látni a gumit ami a dekninél kivezeti a vezetéket. Annak jonak kell lenni. Szerintem a dekni tömités a rosz.
Ha leszeded a generátor deknit előtte rendelj egy dekni tömitést, mert fog kelleni. A vezeték egy gumin keresztül jön ki ott nem szokott baj lenni, hacsak a gumi nem sérült meg. Pumi.
Ezt a gumitömitést sterinted otthon is ki tudom cserélni,vagy eltömiteni valamilyen tömitőanyaggal? Ránézésre nem egy rettentő komoly munka,mondjuk annyi,hogy az olajat le kell mindenképpen engedni.
Köszi a választ.Igen utánanéztem,és a gyujtás vezetékre valoszinüleg rá van préselve egy gumitömités,vagyis kettő egymás után,és ott szivárog az olaj.Majd megprobálom szétszedni,aztán valami tömitőannyagal kikenni
Hali, ott a gyújtás vezetékek jönnek ki, lehet ott a gumi tömszelencénél ereszt? Mellékelek egy ábrát, azon lehet találsz választ a kérdésedre. Ez egy 650 ábra, de szerintem az 1100 is ilyen. Üdv:Pumi.
Sziasztok.A problémám annyi lenne,hogy a generátor ház felöli oldalbol szivárog az olaj egy kábelről folyik,szivárog le,vagyis ki.Állitólag állitólag a váltónak az üresállásu kapcsolójának a kábele.Ezt valami ó gyürü,vagy tömités tömiti.Kivülről nem tudom bekenni,mert nem tudok hozzáférni.Szoval le kéne engedni az olajat,és a deknit leszedni,ahoz hogy megnézzem,esetleg a tömités cserélve legyen.De viszont van a deknin kivül,kb középen egy nagyméretü csavar,és fölötte is egy kicsit kissebb méretü.Meg tudnátok mondani mik ezek a csavarok?Vagy inkább ne kisérletezzek vele,és vigyem szervizbe?Elöre is köszi a választ. Csabi
Sziasztok!
Lehetséges, hogy a meleg időjárás hozta elő 650 esemből azt a jelenséget,hogy sebesség váltásnál kattan a váltó és amint a kuplungot kiengedem enyhén de ránt egyet. Bíztam a motorolaj csere helyrehozza mert éppen 6000 előtt voltam, de ma lecserélték a szervizben, utána is olyan maradt. A szaki azt mondta meg kell várni valami megadja magát,de nem szeretnék vele ottmaradni sehol. Néhány hete jött elő ez a jelenség, korábban szinte halk kattanás volt csak váltáskor, a kuplungkar kiengedésekor pedig nem rántott. A kuplung biztosan kiemel mert amikor behúzom sebességben, szinte könnyedén megy a motor alapjáraton mint ha üresben lenne. Az alapjáraton tényleg állítottam vissza a tank alatti csavarral, mert főleg ha már bemelegedett nagyon erőteljes volt az alapjárat fordulata. Megpróbáltam visszatenni magasabbra, akkor is csinálja.
Szia! Biztosan Baranyában is van motorszerviz ahol a küllöket meghúzzák és utána újból centíirozzák a kereket, nálunk Veszprémben a Marko Motorszerviz elvégzi, sőt minden éves felülvizsgálatkor ellenőrzi is.
Sziasztok.Olyan proplémám lenne,hogy van egy Yamaha dragstar 650-es motorom,és kissé meglazultak a küllök elöl.Hátul nem éreztem hogy probléma lenne.Baranya megyei vagyok.A kérdésem annyi lenne,hogy esetleg nem ismertek olyan szakembert,aki foglalkozik küllözéssel? Eltörve nincsenek,csak kilazulva.20-án mennék egy hosszabb turára,és igy nemigen merek elindulni.
Köszönöm!
Matt tökéletesen leirta.