Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik változaté kell ?
Sziasztok, nem tud valaki fj 1100-hoz gyújtásrajzot? Előre is köszi.
fj 1200-re elsöő sárvédöt keresek.ha tud valaki irjon legyenszíves
fzr1000? sztem megegyezik a fék..azt többet bontanak:)
Esetleg tudnátok nekem segíteni, 1 apró alkatrészt keresek: az első féknyeregről eltűnt a műanyag takaró :(
Tudtok valamerre bontott motort?
Sziasztok!

Végre megtaláltam a megfelelő helyet! Nekem is van egy Fj 1200 "szerelmem" 1987 3CW
motorozz.hu is van FJ fórum, ott is érdemes olvasgatni

üdv.G.
Sziasztok.Végre egy fj-s fórum.Szervezhetnénk valami jó kis túrát.Ha van ötletetek írjatok.
Szia!

Kérlek küldj elérhetőséget a gipszjakab02@citromail.hu e-mail címre. Megbeszélhetnénk.

Gábor.
Küldök képet, nekem most ez van fent.
Ár megegyezés szerint,vagy csere két jó dobra.
Küldök képet.
Szia! Milyen kipufogó rendszer? Mennyibe kerülne? Képet tölthetnél fel rólla.

Gábor.
Köszi a választ!

Ha érdekel valakit 4-1 be rendszer írjon.
Leszedem mert visszarakom a gyárit.
Szia!
Igen, igényel egy kis átalakítást, de ez ne tántorítson el senkit :). Valami olyasmire emlékszem, hogy a tárcsát (amire a lánckerék van felfogatva) kellett beljebb ültetni a felnibe. Akit komolyan érdekel annak ajánlom még egyszer Szőke Károlyt Zuglóban. Én találtam annak idején erről leírásokat német oldalakon és ezekkel kerestem meg a Karcsit, de ő azoknál sokkal egyszerűbben oldotta meg. Neki is volt már jó pár FJ-je, jól ismeri a típust. Az FZR felni egyébként azért is nagyon jó, mert pont olyan fazonú mint az eredeti '89 utáni FJ 1200 kerekek és így teljesen gyárinak néz ki a csere után. Arra viszont figyelni kell kerékvásárláskor, hogy megfelelő évjáratú FZR-é legyen. Én először majdnem egy "18-ast vettem meg véletlen, aztán az E-bay-en Németországból egy "17-es, de YZF felnit. Erről kiderült, hogy sokkal több átalakítással lehetne csak berakni, úgyhogy túladtam rajta. Most nem emlékszem a típusára, de megnézem majd a felnin és megírom. A megfelelő típusnak egy az egyben ugyanaz a lánckeréktárcsája mint az FJ-nek. Az első képen a kész, fényezés utáni kerekeket látjátok, a másodikon még az átalakítás előtti állapotot és a harmadikon a már helyén lévő kereket és az enyhén meghajlított (két kalapácsütéssel) fékkitámasztót.
Milyen gépmunkára gondolsz?
Tehát nem lehet a FZR kerekét egy az egyben beletenni?
Sziasztok!
Én használtam az 1100-ason 160/80-16- os gumit. Szerettem mert jól nézett ki és simán elfért. A 160/70-16-os már nem jött be, nagyon határeset és nem is állt jól a motornak :). A mostani 1200-ason átszereltem 17-esre (fotón is megtekinthető). Semmi más nem kell hozzá csak egy FZR felni és némi gépmunka rajta. Nekem Szőke Károly csinálta Zuglóban, örök hálám érte :). A fékkitámasztón csak hajlítani kell kicsit, ez kb egy perces munka. A féktárcsát csak azért cseréltem ki mert jobban néz ki mint az eredeti és a felnivel együtt vettem. Egyébként mindenkinek ajánlom ezt a megoldást. Egyrészt válogathatsz a jobbnál jobb gumik között, másrészt ezerszer jobb az útfekvése, a kanyarodása. Nekem a látvány is fontos volt :)...
Üdv!
Ez a méret talán még ritkább mint a 150/80 és nem is váltómérete. Sajna elég drága ez a méret és ritka is...
Most cseréltem láncot, lánckerekeket. Szóval akkor felnicsere lefújva. Még nem sürget a gumicsere csak nézelődök. A szezontól fogg függeni, hogy kell-e még az idén új gumi. Ha valahogy nyárig beletekeredik a motoba vagy 4000 km akkor a tervezett túráknak már nem megyek neki a régi gumikkal...
Szia!

Én 160/80-as gumit használok hátul. Még éppenhogy elfér a fék merevítő pélca mellett. Vagy felnit féket és tvátartókat és hajtást cserélsz és fzr kerére kicseréled 17"-ra.
Ti használtok 150/80 r16 helyett más méretet. Felnit nem szeretnék cserélni, inkább az érdekel, valaki próbált-e már más méretet. Bár nem vagyok túl optimista. R16-ban talán a 150/80 ami a leggyakoribb és ez is ritka ma már... és ha esetleg mégis érdekelne a felni csere, akkor ha valakinek van tapasztalata, ne tartsa magában.
Sziasztok!

A kuplungnál található kis mikrokapcsoló az oldalsztender kapcsolójával van öszefüggésben ha sztender ki van nyitva és beteszed sebességbe leáll a motor. Ha sebességben van és sztender kintvan akkor nem engedi beindítani sem. Ez a balesetek elkerülése érdekében van. Remélem segíthettem.

Üdvözlettel: Gábor.
Üdv.
A kuplungkarnál lévő mikorkapcsoló amúgy mit csinál? Az ABS-vezérléséhez van köze?
Talán egy kontakt lehet. Az önindító meg sem moccan ugye ?
Üdv.
A kuplungkar behúzásakor nem tudok indítani.
Valamelyik relé romlott el szerintetek?
A karnál a kis kapcsoló műkszik.
Köszi Gezsót
Szerintem is, mégis jól működik a kuplung a gumi cseréje után. Egy idő után ez a gumi deformálódik, illetve nagyon meg is puhul. Lehet hogy enged be valamennyi levegőt, az pedig a rázkódástól az olajkörbe kerülhet ? Rejtély...