{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#3342308] 2011. 04. 12. 20:41
barthat32
Üdv! Tudok küldeni neked service manualt a motorhoz.Ha egyáltalán nem volt beindítva 3 évig akkor éppenséggel lehet próbálkozni vele.Benzint+ akksit bele és tekertetheted amíg be nem indul.A magam részéről meg sem próbálnám ( a motor érdekében).Három hónappal ezelőtt ugyanebben a cipőben jártam.Az enyém két évet állt.(Vilmané meg tizet).Én kb két napig foglalkoztam vele mire oda jutottam hogy beindítsam.Persze nem mindegy milyen módon lett letéve de ez azért elég sok idő.Ha adsz e-mailt küldöm a cuccot.Sok sikert.
[#3341384] 2011. 04. 12. 16:22
pekig
Sziasztok!
Valakinek van esetleg fj 1200 86 os évjárathoz bármiféle rajza?
Nagyon fontos lenne mert újra kell élesztenem a gépet.
Bár nem vagyok szerelő de sztem nincs nagy baja csak,hogy kb
3évet állt. Előre is köszönök mindennemü segítséget
[#3316876] 2011. 04. 02. 22:54
Motormotoros
A köszörülést nem én csináltam :). Inkább szakemberre bíztam én is.
[#3316325] 2011. 04. 02. 20:36
barthat32
A gyakorlat ez esetben megcáfolta az elméletet. De jól gondolom ugye,hogy nem mindegy ki és hogyan csinálja azt a köszörülést? Akit én ismerek ahhoz biztos nem mennék ilyen munkával.Gábor mester számát meg elmentem....
[#3315160] 2011. 04. 02. 9:19
Motormotoros
A szelephézag állítás nem bonyolult. Én magam csinálom tizenöt éve, már a második FJ-n is. Egyetlen spéci szerszám kell hozzá, amivel le tudod nyomni a szeleptőkét, hogy kivehesd a korongot. Ez pár ezer forint mondjuk az Imetben. Én eddig egyetlen korongot sem vettem pluszba, mert mindig megoldható volt a meglévőkkel. A szelephézag sohasem nőtt, mindig csökkent, ezért a korongokból levenni kell. Ez semmiféle problémát nem jelent. Általában nincs is olyan korong ezekben a régi motorokban, amelyik még gyári lenne. A rajtuk lévő méret jelölés rég nem igaz, mert már biztos csiszoltak le belőlük. Egyébként a munkára bátran ajánlom Sárkány Gábort (20-922-8008), én nagyon sok hasznos tanácsot kaptam tőle és a korongok csiszolását is ő csinálta meg sokszor.
[#3315147] 2011. 04. 02. 9:04
Motormotoros
Ilyet nekem sem sikerült találnom, végül megrendeltem egy gyári újat horror áron. Olyan 8-10 ezer volt, de kb. nyolc éve.
[#3297555] 2011. 03. 25. 21:12
barthat32
Ha veszel új tömítést az csak jó.A nagyvasnak én csak a honlapját nézegettem eddig tapasztalatom nincsen róla.Árban nem tűnik túl drágának.Ha van elég önbizalmad hogy nekiláss akkor gondolom láttál már hengerfejet belülről.Sok sikert hozzá.A tapasztalatokat azért majd oszd meg velünk.Csináltam már én is csak pár éve volt.Kopnak az emlékek:) Gpz 500-on csavaros azzal szenvedtem kicsit.XJ 600 divin meg szétszedés és mérés után nem én fejeztem be,de jó lett az is.Ha le van véve a szelepfedél érdemes kis figyelmet szentelni a vezérműtengelyek állapotának is.Pár dologra lehet belőle következtetni.
[#3296814] 2011. 03. 25. 18:42
gabooca
Nem sürgős, illetve inkább én csinálnám, bár a régi tömítés visszarakása . Beruháznék egy újra, nagyvas.hu-ról vmi vélemény, mint alkatrészforrás?
[#3296400] 2011. 03. 25. 14:38
barthat32
A szelephézag állítás szervizben olyan 2-3 óra.A gyári lapka kábé 2-3 ezer forin/darab.Lehet kapni utángyártottat is olyan öt és nyolcszáz forint körül.Van aki megköszörülteti a régit ha kell és azt rakja be. Ezt egyáltalán nem ajánlom.Szelepfedél tömítést ha nem folyik én visszaraknám a régit.A saját motoromon tuti én fogom csinálni.Nem kell kivenni a vezérműtengelyeket sem hozzá.Van olyan is hogy nem kell venni lapkát mert a meglévőkkel be lehet a gyári értékek közé állítani mindet.Van ismerősöm aki meg tudja csinálni csak ideje nincsen mostanában.Mikor kellene?Ha gondolod összeszedem a gondolataimat és elmondom privátban hogyan kell csinálni.Komoly szerszámozottságot nem igényel.
[#3295773] 2011. 03. 25. 7:00
gabooca
Bartha! Átjöttek az alkatrész katalógusok, igen nagy hasznát tudom venni, köszönöm.
Más: tudtok olyan emberről aki tisztában van az FJ 1100 szelepállítási procedúrájával és meg is tudja csinálni és netán alkatrésze is van hozzá (korongok, szelepfedél tömítés)?
[#3293658] 2011. 03. 24. 12:34
Navigator
üdv nektek januárban sajnos muszáj voltam eladni varaderomat most kis pénzböl jó gépet szeretnék egy Fj 1200 88évj -tal szemezgetek szeretnék egy pár tanácsot kérni hogy a vásárlásnál mire kell fokozottan figyelni .és egy pár szót a tipusról -utaskényelem ?fogyasztás ? 90 % erdéy az uticélom ezt hogy viseli elöre is köszönöm mungo
[#3263653] 2011. 03. 12. 20:39
imlov
imlov@freemail.hu,köszi.
[#3263306] 2011. 03. 12. 19:29
barthat32
Ha adsz e-mail címet már küldöm is.
[#3261289] 2011. 03. 11. 19:44
BenFJ1200
Sziasztok!

91-es FJ1200-hoz keresnék a jobboldali légbeömlőn lévő műanyag
védő elemet. Ha sikerült feltöltenem a képek, akkor a képen látható elem jobbos párjára lenne szükségem.
Ha valaki tud ilyet kérem jelezze.
Üdv.
[#3260885] 2011. 03. 11. 17:01
imlov
Nagyra tudnám értékelni,ill.egy köszönömmel díjaznám.
[#3253026] 2011. 03. 08. 5:52
gabooca
Szia Barthat32!

Gondoltam ha jó a kipufogó, úgyis érte megyek, akkor egyúttal elvihetek egy pendrive-ot is. Vmi elérhetőséget küldenél nekem erre a címre: goldenarrow@freemail.hu
[#3252277] 2011. 03. 07. 20:38
barthat32
Fj!A kiufogó felrakása folyamatban van.Van Yamaha parts catalogue fj 1100_hoz 36Y,47E,47F '84-'85 évjárathoz,ebben az alkatrészrendeléshez szükséges cikkszámok vannak de a fontosabb,hogy robbantott ábra van mindenről benne az utolsó alátétig kb.Ugyanez van 1200-höz is abs-el vagy anélkül.Valamint 1100-hoz service manual amiben a meghúzási nyomatékok és szokásos dolgok vannak.A megnézést hogyan gondoltad?Az alkatrészkatalógus kb 4 MB a service manual pedig 80MB.Ha környékbeli vagy akkor hozol valami adathordozót és ráteszem vagy el is küldhetem mail-ben.Üdv.
[#3250492] 2011. 03. 07. 5:51
gabooca
Köszi a gyors választ. Természetesen pár napon már nem múlik az egész. Említettél vmi cikkszámos alkatrész katalógust lentebb, azt is szívesen megnézném egyúttal ha megoldható.
[#3250186] 2011. 03. 06. 21:25
barthat32
FJ! Nekem 25 ezer felelne meg.Azonban van egy lényeges dolog.Az egyik,hogy fel kell próbálnom a sajátomra mert nekem ezen a linken található motoron volt,és nem a saját lábtartójához volt rögzítve valamint nem volt rajta a gyári lábtartó konzol ezért az a biztos ha leelenőrzöm.Remélem egy nap csúszás nem gond? http://www.kepesmotor.hu/idomo...
[#3249868] 2011. 03. 06. 20:02
gabooca
Szia!

Írj nekem árat lécci a dobokról.
[#3242239] 2011. 03. 03. 10:42
Vilman
Igen, ezt én is tudom, nem mindegy hogy honnan rendelsz. Ha valaki nem jártas benne akkor inkább forduljon olyanhoz aki már többször rendelt e-bayen.
[#3239131] 2011. 03. 01. 22:17
niavala
Halló Vilman!
Én a gépet az ebayon vettem. Akkorát szívok mint a borz. Ami hibát az eladó felsorolt, hogy a gép hengerfejtömítéses és hiányzik az alsó műanyag ék. Nem kezdek itt bele, hogy mi volt rossz a gépen és mi hiányzik róla csak annyi, hogy mire mindent megveszek úgy jövök ki mintha egy komplett használható gépet vettem volna.
Ha az ebayon valaki látatlanban vásárol akkor csak újat és fizetni pedig paypal-lal! Senki ne higgye, hogy a németeknél nincs átverés. A többi országról nem tudok nyilatkozni.
[#3211910] 2011. 02. 19. 14:12
barthat32
Sziasztok!Van eladó nyitott dobom.Fj-n volt nekem nem kell.Ha kell valakinek szóljon mert úgy néz ki dupla átírást kell csinálnom és kell a pénz.
[#3208539] 2011. 02. 17. 23:20
Vilman
Szerintem, ha ténylegesen olcsóbban akarunk vásárolni FJ alkatrészeket meg kiegészítőket, akkor tiszta sor az E-bay. Bármit meg lehet találni, és sokkal olcsóbban mint mondjuk itthon. Német, olasz, angol e-bayre gondolok, mert az USA-ból ritkábban postáznak Európába.
[#3207900] 2011. 02. 17. 20:05
barthat32
Nekem van 1100 -hez service manual angolul és alkatrész katalógus cikkszámokkal robbantott ábrákkal 1100-hez és 1200-höz is.Természetesen ha kéri valaki akkor elküldöm mail-ben.