Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ezt már soXor beszéltük itt és örök téma. Én 6000 Km után cseréltem eddig, Castrol Actevo 20W50-est használtam. Az már megszűnt, a Castrol Power1 van helyette. Most megpróbálok mást is, pl. Liquy Mollyt vagy Yamalube-ot. Az 1200S (1XJ é 1TX változatok 1986-87) könyvében ez a diagram elég egyértelműen leírja a gyári követelményt, tehát a teljes mennyiség 3.5L, szűrő cserével együtt 3L, szűrő csere nélküli sima periodikus olajcsere esetén pedig 2.7L a betöltendő.
Próbáltam végigólvasni a fórumot, de csak telefonom van most így macerás. A kérdésem a következő lenne: használ valaki xado olajat? És ha igen melyiket? Valamint mennyit mentek el egy olajjal? Csak mert úgy akarom megrendelni a dolgokat, hogy belekalulálok kb fél liter utántöltést per 1000 km. Ha jól gondolom akkor 8000km-erre kell vagy 7 l. Persze lehet hogy rosszúl gondolom.
Szép napot!
Igen, osztrák a motor. 70000-et mutat az óra. De ugye azt is se lehet kédzpénzmek venni. Akitől vettem ő tavaly megjárta vele Oroszországot minden műszaki hiba nélkül. Ami kicsit fura nekem hogy az ABS ki lett szerelve, azt monta hogy jobb nélküle. Majd kiderül.
Gratulálok !

Külföldi a gép ? Ha megszoktad a súlyát és a hosszát onnan már nem lesz baj, nagyon "gyerekbarát" vas ! Ha bármi kérdésed van itt nyugodtan felteheted, segítünk.
Ma sikeresen vettem egy 91-es fj-t. Ez az első igazán nagy motorom. Pár napot várnom kell a rendszámra. Remélem sok szép élményt fog adni. Rövid próba után csak annyit tudok mondani, hogy hatalmas vas, főleg oldal dobozokkal szoknom kell a méreteit.
Kösz, már mag van as ok: szivattyútengely etörött, szerencsêre nem lett nagyobb baj.Baján vettem bontottat mindjárt megkapja a használt új szivet...
Üdv.
Mennyi olajat töltöttél bele ? Indítózáskor világít az olajszint visszajelző ? Az ellenőrző ablakon keresztül látszik az olaj ?
Sziasztok !
Fj 1200-as . olajcsere után nincs olajozás...? A kuplung felőli oldalon hengerfejen lévő ellenőrzőcsavart kitekerve 60 sec után sem jelenik meg az olaj. Viszkozitás jó ,olajszűrő jól van benne, de szűrő, ill. szűrőfedélház nélkül is próbáltam....
Előre is kösz az okosságokat...
3db hasonló csavart még vegyél
ki balra, fent (kuplung alsó munkahenger...Dugókulccsal., mert könnyű lenyalni a csavarfejet...
Majosházának csak a 91'-es 1200A-hoz van cucca. MEg az 1100-ez pár dolog.
Van egy ismerősöm akinek 4 FJ-je van. Megsasolom nála a gépeket hogy van-e lényeges különbség a takaróelemek ķözött, és meg is mérem mindet a jövő héten. Csak 1200A ja nincs amit '91-től gyártottak.
Itt van pl majosháza. Van is pár dolog nekik.http://www.auto-tuning.hu/kepe...
Amúgy tutira lenne igény az elemekre. Meg minden féle idomra is. Én egyetlen világcéget ismerek ami idom utángyártással foglalkozik. Ráadásul különleges replika idomokat is készítenek, persze brutál árakon. Café Racer, régi versenymotorok idomzata, filmbeli replikák, stb. Még a Mad Max híres Goose féle MFP Z-1000 idomját is legyártják...

Sajna FJ-hez csak az 1100 hasidomát forgalmazzák, de rengeteg dolog van a palettán.
Ez az ismerős műanyag javítással és pótlással foglalkozik.Lökhárítók,idomok,plexi és lámpabúra polírozás is megy.Nekem házhoz is jött már több alkalommal.https://www.facebook.com/silipnorbert/ Nézegessétek,döntsetek.
Ennek nagyon örülök !

Köszi az utánajárást. Gondolom minél több kell annál olcsóbb. Legalábbis így szokott menni. Az a nem mindegy hogy kinek milyen kell. Ha jól tudom a különböző változatok elemei nem teljesen ugyanolyanok. Vajon csereszabatosak lehetnek ? Nekem biztosan kellene egy pár, persze nem horror áron. Ebayen 10.000Ft.-nál kezdődnek a használt (+postaköltség !) darabok. Ba***ák meg. Ennyiért nem veszek olyat ami lehet hogy egy hét múlva ugyanúgy szétreped... Az én motoromon most így néz ki a jobb oldali elem. Már volt hegesztve és festve is, szóval ennek annyi. Többet nem akarok vele kínlódni, ezért is írtam hogy inkább megoldom a pótlását.
Üdv mindenkinek.Beszéltem a műanyagos kapcsolatommal.El tudja készíteni a tank két oldalán lévő takarókat.Kell neki hozzá egy minta amiről le tudja venni a negatívot ezt én fogom biztosítani.Viszont az árképzésben fontos szerepet játszik a darabszám.Aki szeretne rendelni legyen szíves egy üzenetet dobni nekem vagy itt jelezni az igényét.Aki tud esetleg utángyártott idomokhoz elérhetőséget nyugodtan ossza meg velünk.Több szem többet lát.
Persze, kérdezz nyugodtan !
Üdv.
Nagyon köszönöm a segítséget. Ezek összességében jó hírek. Ahogy megérkezik átvizslatom, aztán ha lenne még esetleg felmerülő kérdésem akkor majd még zavarnálak. Köszi, Jani.
A jó hír hogy a 3XW már egy nagyon kiforrott széria, úgyhogy nem kell nagyon aggódni, hacsak nincs valami szemmel látható komoly problémája. A beömlő gumi csík fogyóeszköz, ha sokat állt a vas a napon akkor kiszáradtak és megkeményedtek, aztán leestek a helyükről. Filléres tétel. Amire figyelj : Indításnál szépen teker-e az önindító, nem-e akadozik. Féktárcsák állapota mert aranyáron van, itthon legalább. 30e ft.- darabja. A tank-fejidom közti fekete takaróelemeken látszik ha folyatott a kuplung vagy az első főfékhenger. Megmarja a műanyagot a fékfolyadék. Az idomokat idővel szétrepesztheti a zötykölődés, bár nem vágom milyenek az utak arrafelé. Érdemes még megfigyelni a műszerfal világítását. Ha gyenge akkor valószínűleg kopottak a generátor szénkeféi, bár 47000Km-nél ez még ritka. Ha tényleg sokat állt akkor figyelni kell a motor járására is. Hogy reagál a gázadásra, kipörög-e szépen. Az enyém is sokat állt, kiszáradtak és elrepedeztek a karbikban a vákuummembránok.
Rendben.Akkor ha hazaértem akkor rákérdezek nála.Most külföldön vagyok.
Hello.
Elméletileg svájci lesz a vas, amit a képen is látsz. 91-es, és pontatlan voltam 47000 km-rel. Egyidősebb úriember volt a gazdája, egyenlőre ennyit tudok. Ami biztos, hogy a két oldalsó légbeömlőnél hianyoznak a gumi csíkok. Írországban élek, egy magyar srác foglalkozik hasonló vasak felkutatásában és árusításában, mindenki csak jót mondott idáig azokról a motoroktól amiket hoz. Élőben talán két három hét mulva fogom látni , akkorra ér ide. Állni biztosan állt többet, a korból és a futott kilométerből kiindulva. Olyan dolgokra lennék esetleg kíváncsi, amiket látva rögtön ott kell hagyjam a kiszemelt vasat. Költséges típushibák amik nagyon fájnak, ha pl. előjönnek. Ilyenekben kérnék segítséget. Köszönettel, Jani.
Üdv !

Fontos hogy tudjuk honnan van a gép. Nem mindegy hogy pl. angol vagy olasz. Állt-e huzamosabb ideig (több mint fél évig mondjuk) ? Ha 91'-es kiadás akkor gondolom FJ1200A. ABS-es ? Melyik alváltozat ? 3XW gondolom. Ez a 3 karakter a motor vagy vázszám eleje, ebből lehet belőni a típust.
Hogyne ! Egy kérdést megér. Több darab is érdekelne hogy mindenkinek megérje...
Szevasztok Urak.
91'-es FJ1200 vásárlása előtt állok. Mik azok a tipushibák amikkel nagyon be lehet fürödni? Tudnátok nekem segíteni. Elmeletileg egy egy gazdas vas lesz 42000 km-rel. Nagyon köszönöm. Jani.
Van itt egy műanyagos ismerősöm.Ha gondolod megkérdezem,hogy le tudja e gyártani minta alapján.