{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5539117] 2019. 04. 23. 0:30
Richyy
Holnap rakok fel képeket az 1250 Bandit tükrökkel. Kicsit szükebb a felfogatás 2-3 mm-t kellett rajta módosítani. Sokkal jobban látni vele hátra és nekem a forma is bejön a 3YA-n.

Hétvégén egyébként megcsináltam a villa "upgrade"-t is: YSS villaszelep (Racetech koppintás, de jobb minőségű, a Hondámban Racetech van), a rúgót megvágtam 5 menettel rövidebbre, így 0.55/0.8 kg/mm a rúgóállandója, a hiányzó 65mm-ből 15 a szelep, 50 pedig a Honda néhai előfeszítés távtartója. Kapott 15w-s olajat, ég és föld a differencia. Jobb lett mint a Honda ami egy Jamie Daugherty kittet kapott anno.

A 17-es hátsón még vacilálok, amíg van az Avon Spirit ST addig nem bíztos, hogy érdemes belevágnom.

Ami még szenzációs az az SBS RS fékbetétjei. Nagyon jó áron agyatlanul jó fék, főleg az R1 nyereggel és a 14mm-es főfékhengerrel.

Ezzel így futómű - fék fronton egy 10-15 évet ugrott az FJ. A rúgóstagra férne rá még egy kis ápolás, de tudom túl sokra állítani a csillapítását, úgyhogy nem vészes a helyzet.

Az egyetlen gond, hogy amióta az FJ megvan, a Honda nem jött ki a garázsból :)
[#5538206] 2019. 04. 18. 16:58
Vilman
Haynes manual szerint :
Alapjárati töltés : 14.2-14.8V
Töltés 5000-es fordulaton
1987-ig : 14V 26A,
1988-tól 14V 28A.
[#5538120] 2019. 04. 18. 11:59
Izsak84
Sajna nem fért be a kezem, így vennem kellet egy 1/4”- os dugokulcskészletet. Azzal elértem. Mind a kettő kiégett. Alapjáraton 14.4V 3000 felett 14.8V. Ez normális?
[#5538004] 2019. 04. 17. 20:05
barthat32
Szerintem a hátsóból a foglalatokat az ülés alól eléred.Az elsőt emlékeim szerint alulról középen ki lehet varázsolni.Ha egyszerre égette ki az izzókat akkor mérj egy töltést is.
[#5537758] 2019. 04. 16. 12:55
Izsak84
Sziasztok! Tegnap este jöttem haza munkából és kiégett a hátsó izzók. Most gyors rápillantottam és sehogy se tudtam levenni a burkolatot. Van valami trükkje, vagy vennem kell egy csőkulcsot hogy elérjem a csavart. Ha már itt tartunk az elsőt hogy a legkönnyebb cserélni. Köszönöm!
[#5536475] 2019. 04. 09. 6:55
Burgapuci
Nincs külön váltóolaj, a motorolaj egyben váltót is ellátja. Az olajleeresztő csavar a kipufogó leömlök egyesítése körül van a blokk alján, közel az első részénél. Kezelési utasítást tusz letölteni, a keresőbe írd be “ fj1200 manual” és válaszd ki a szabadon letölthető verziót. Sok sikert a géphez!
[#5536468] 2019. 04. 09. 0:46
aturai
Sziasztok.segitséget kérnék.vettem yamaha fj 1200 ast,készitem vizsgára,nem tudok olajcserét csinálni.hol kell leereszteni olajat,a másik amit nem tudok,van kúlön váltoolaj.ha igen,leeresztés,feltöltéshogy van.estleg fényképet,videot v.esetlegszerelési utmutatot hol találok.vagy tudna kuldeni valaki
[#5535772] 2019. 04. 05. 22:24
Vilman
Hát, inkább egész jeladó. Akkor megspórolsz egy szétszedés-forrasztás-összerakást.
[#5535766] 2019. 04. 05. 20:54
caiman
Benzin pumpás, de eredetileg nem az volt:) A képen látható típus:) Akkor jeladó tekercs csere, ha nagyon ingadozik a mutató?
[#5535599] 2019. 04. 05. 12:41
Vilman
Cső !

Melyik típus is ? Nem vágom hogy a tiéd benzinpumpás vagy sima, de a leggyakoribb probléma a jeladó tekercs kopása. A legegyszerűbb megoldás a csere.
[#5535356] 2019. 04. 04. 14:52
caiman
Hello! tudtok megoldást a benzin szint jelző műszer ugrálására? Elég zavaró, mert már elég jelentősen kileng. Köszi! (egyébként tevez valaki/kik valahol, valamikor egy közös FJ gurulást??)
[#5534662] 2019. 04. 02. 9:25
domemod
Sziasztok!
Van 1 FJ 1100-re való kuplungkarom. Fekete, használva nem volt. Nagytáblás milkáért Budapesten átvehető!
[#5534622] 2019. 04. 01. 20:47
Feree35
Ha kihajolok oldalra,akkor se látok hátra,nagyon kéne rá nekem is másik tükör,de nem tudom melyik passzol és olcsó.
[#5534448] 2019. 03. 31. 19:54
Izsak84
Köszönöm az infót, valamit kell csinálnom, ma mentem majd 7 órát. És nagyon idegesített hogy semmit se láttam hátra.
[#5534408] 2019. 03. 31. 14:52
Richyy
Mint minden hasonló motoron 3 kapcsoló játszik:
Oldaltámasz, üresjelző, kupplung.
Oldaltámasz lent (zárva) + üres nem ég (nyitva) => nincs gyújtás
Oldaltámasz fennt (nyitva) van gyújtás de a kupplung kapcsoló és az üresjelző állapotától függően van vagy nincs start gomb. Ha sebeségbe téve leáll akkor az oldaltámasz kapcsolóköre a gond.
[#5534407] 2019. 03. 31. 14:31
Richyy
Én most az 1250 Bandit tükrére hajtok. Egész jól mutat és állítólag azonos a felfogatás.
[#5534118] 2019. 03. 29. 20:14
Vilman
Üdv. Itt nincs FJR tulaj, ez FJ-1100 / 1200 fórum. Az FJR teljesen más világ, gyakorlatilag köze nincs az FJ-khez.
[#5534092] 2019. 03. 29. 18:30
Marlboroman
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni! Faterom FJR-e vacakol! Álló helyzetböl indulásnál leáll... A kuplung karnál lévő kapcsoló tiszta, jónak tűnik, az alsót nem lehet szét szedni.
Valaki tudja, a működési elvet? Összefüggésben van a kettő? Kiiktatható esetleg az alsó kapcsoló? Minden infó érdekel! Közben persze ésszel térképezem fel az alsó kapcsoló csatlakozási pontját, de szeretném tisztán látni, tudni, hogy a kettő összefüggésben van-e egymással.... Előre is köszönöm a segítséget!
[#5533836] 2019. 03. 27. 21:43
caiman
leömlők+kipufogópár?? akkor Tőled kérdem:))
[#5533834] 2019. 03. 27. 21:43
caiman
leömlők és a kipufogó pár kellene! Hívtalak, de nem csörgött ki!! írj, ha látod: caimankukacfreemail.hu
[#5533278] 2019. 03. 25. 14:56
Vilman
Írtam priviben.
[#5533202] 2019. 03. 24. 21:54
caiman
köszi! van Bitinek elérhetősége??
[#5533140] 2019. 03. 24. 20:39
Vilman
Üdv. A legtöbben CBR és VFR tükröket raknak az FJ-re, de át kell alakítani a bekötését. Én is cseréltem már tükröt, a 2000Ft.-os robogó tükör tökéletesen bevált. Mondjuk ezen is kellett egy kissé alakítani de stabil és nem rezeg. Érdemes körbenézni Ebayen, rengeteg lehetőség van, köztük olyan is ahol táblázatból tudod kiválasztani hogy típus szerint jó-e a bekötés.
[#5533069] 2019. 03. 24. 18:10
Izsak84
Sziasztok, tudjátok hogy esetleg milyen más motorok visszapillantóját lehet felszerelni átalakítás nélkül? 3ya
[#5532840] 2019. 03. 23. 11:28
Vilman
Üdv ! Nem észak, de a 18. Kerületben van a Biti aki Yamaha specialista, őt bátran ajánlom.