{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5549352] 2019. 06. 01. 8:25
Vilman
Utánanéztem a nemzetközi fórumokon, én az Ebayről fogok rendelni. Sacc 2-3 éven belül nekem is esedékes lesz mind a négy membrán cseréje. Szerencsére már a tolattyútól KÜLÖN is rendelhető.
Például ez itt :
https://www.ebay.com/itm/Gas-P...
[#5548722] 2019. 05. 29. 10:04
Burgapuci
Leömlő tisztítás darázs-garázzsal
[#5548429] 2019. 05. 27. 19:10
vengi
1989 - 3CV
[#5548363] 2019. 05. 27. 18:07
Vilman
Cső ! Melyik változat konkrétan ?
[#5548091] 2019. 05. 26. 19:54
vengi
Sziasztok!
Valakinek nincs megmaradva még használható állapotú membránja, legalább egy(1 db) kellene, mert egy több (vagy 3 helyen) lyukas.
Előre is köszi.
[#5546735] 2019. 05. 20. 14:47
Richyy
Szia!

Szívócsonk (nyitott, jó állapotú) van nekem is + a 91 utániakhoz van két szélső, tartalék, javított gumi a légszűrő oldalra is.
[#5542419] 2019. 05. 05. 10:18
barthat32
Nekem van.Jólessz?
[#5542341] 2019. 05. 04. 22:40
Richyy
Sziasztok!

Nincs valakinek egy jó állapotú olajhűtője?

Az enyém eléggé kócos, vettem olcsón egy szépet, de a csövei bonthatatlanul rá vannak gyógyulva :((
[#5542340] 2019. 05. 04. 22:40
Richyy
Sziasztok!

Nincs valakinek egy jó állapotú olajhűtője?

Az enyém eléggé kócos, vettem olcsón egy szépet, de a csövei bonthatatlanul rá vannak gyógyulva :((
[#5541096] 2019. 04. 30. 10:30
Vilman
Holnap siófoki veteránbörze ! Jön valaki ?
[#5539486] 2019. 04. 24. 21:43
Richyy
Ha valaki vásárlós kedvében van:
https://www.willhaben.at/iad/g...
Messze sincs, az ár is jó. Én 800 at fizettem tavaly, igaz volt még 1 hónap müszakija, fele a km, megvoltak a gyári dobozok bár messzebb volt egy 900 km-rel. Végülis nem nyüszörgök.
[#5539397] 2019. 04. 24. 9:26
Vilman
Köszönöm szépen !
Akkor jó vétel volt. Lehet hogy beinvesztálok majd egy párra én is mert nem tudom hogy ezek a robogótükrök meddig bírják majd kikopás nélkül...
[#5539319] 2019. 04. 23. 18:56
Richyy
Ezen jobban látszik
[#5539220] 2019. 04. 23. 15:17
Richyy
A tükröket ebayről rendeltem 43 Euró volt a pár szállírással. Mellékelve a képek.
[#5539143] 2019. 04. 23. 9:36
Vilman
Ha nem vagyok indiszkrét majd írd meg hogy mennyibe kerültek a tükrök. Honnan szerezted be ?

Sikeresen lecseréltem a hátsó rugóstagot, bontott gyári ment bele a bajai Sugo Motorstól. Nagyon korrekt srácok, már régóta csak tőlük vásárolok. Most érezni csak igazán hogy a régi mennyire meg volt dögölve. Semmi rugóereje nem volt már mint ahogy csillapítása sem. Viszont így visszább kell állítanom az elején mert egy kissé túlfeszítették a szimmering csere után. Minden minimális aszfalthibát keményen érzek, szóval elég kemény...
[#5539117] 2019. 04. 23. 0:30
Richyy
Holnap rakok fel képeket az 1250 Bandit tükrökkel. Kicsit szükebb a felfogatás 2-3 mm-t kellett rajta módosítani. Sokkal jobban látni vele hátra és nekem a forma is bejön a 3YA-n.

Hétvégén egyébként megcsináltam a villa "upgrade"-t is: YSS villaszelep (Racetech koppintás, de jobb minőségű, a Hondámban Racetech van), a rúgót megvágtam 5 menettel rövidebbre, így 0.55/0.8 kg/mm a rúgóállandója, a hiányzó 65mm-ből 15 a szelep, 50 pedig a Honda néhai előfeszítés távtartója. Kapott 15w-s olajat, ég és föld a differencia. Jobb lett mint a Honda ami egy Jamie Daugherty kittet kapott anno.

A 17-es hátsón még vacilálok, amíg van az Avon Spirit ST addig nem bíztos, hogy érdemes belevágnom.

Ami még szenzációs az az SBS RS fékbetétjei. Nagyon jó áron agyatlanul jó fék, főleg az R1 nyereggel és a 14mm-es főfékhengerrel.

Ezzel így futómű - fék fronton egy 10-15 évet ugrott az FJ. A rúgóstagra férne rá még egy kis ápolás, de tudom túl sokra állítani a csillapítását, úgyhogy nem vészes a helyzet.

Az egyetlen gond, hogy amióta az FJ megvan, a Honda nem jött ki a garázsból :)
[#5538206] 2019. 04. 18. 16:58
Vilman
Haynes manual szerint :
Alapjárati töltés : 14.2-14.8V
Töltés 5000-es fordulaton
1987-ig : 14V 26A,
1988-tól 14V 28A.
[#5538120] 2019. 04. 18. 11:59
Izsak84
Sajna nem fért be a kezem, így vennem kellet egy 1/4”- os dugokulcskészletet. Azzal elértem. Mind a kettő kiégett. Alapjáraton 14.4V 3000 felett 14.8V. Ez normális?
[#5538004] 2019. 04. 17. 20:05
barthat32
Szerintem a hátsóból a foglalatokat az ülés alól eléred.Az elsőt emlékeim szerint alulról középen ki lehet varázsolni.Ha egyszerre égette ki az izzókat akkor mérj egy töltést is.
[#5537758] 2019. 04. 16. 12:55
Izsak84
Sziasztok! Tegnap este jöttem haza munkából és kiégett a hátsó izzók. Most gyors rápillantottam és sehogy se tudtam levenni a burkolatot. Van valami trükkje, vagy vennem kell egy csőkulcsot hogy elérjem a csavart. Ha már itt tartunk az elsőt hogy a legkönnyebb cserélni. Köszönöm!
[#5536475] 2019. 04. 09. 6:55
Burgapuci
Nincs külön váltóolaj, a motorolaj egyben váltót is ellátja. Az olajleeresztő csavar a kipufogó leömlök egyesítése körül van a blokk alján, közel az első részénél. Kezelési utasítást tusz letölteni, a keresőbe írd be “ fj1200 manual” és válaszd ki a szabadon letölthető verziót. Sok sikert a géphez!
[#5536468] 2019. 04. 09. 0:46
aturai
Sziasztok.segitséget kérnék.vettem yamaha fj 1200 ast,készitem vizsgára,nem tudok olajcserét csinálni.hol kell leereszteni olajat,a másik amit nem tudok,van kúlön váltoolaj.ha igen,leeresztés,feltöltéshogy van.estleg fényképet,videot v.esetlegszerelési utmutatot hol találok.vagy tudna kuldeni valaki
[#5535772] 2019. 04. 05. 22:24
Vilman
Hát, inkább egész jeladó. Akkor megspórolsz egy szétszedés-forrasztás-összerakást.
[#5535766] 2019. 04. 05. 20:54
caiman
Benzin pumpás, de eredetileg nem az volt:) A képen látható típus:) Akkor jeladó tekercs csere, ha nagyon ingadozik a mutató?
[#5535599] 2019. 04. 05. 12:41
Vilman
Cső !

Melyik típus is ? Nem vágom hogy a tiéd benzinpumpás vagy sima, de a leggyakoribb probléma a jeladó tekercs kopása. A legegyszerűbb megoldás a csere.