Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A másik a vákumcső. A 2-es karbi szívócsonkján van egy kis csöcs, arra kell rádugni.
Sziasztok. Kérdésem az lenne, hogy a benzincsapon lévő 2 kifolyó hová megy? Az egyik a karbisorra, de a kisebbet nem tudom.
Szia! Valahol olvastam, hogy lehet kapni folyékony gumit szóró flakon kiszerelésben, és azzal frankón el tudta tömíteni a membrán lyukait és rugalmas maradt a membrán. Egy próbát megér! ( keress rá a goglival )
Biztos,hogy a két bal oldali nem megy?

Mert külön/külön gyújtótrafó van a két szélső,és a két középső hengerhez.Így lenne magyarázat arra,hogy miért áll le két henger,ha felmelegszik mondjuk a trafó.
Üdv olyan problémám van hogy hidegen szépen jár a motor de üzem melegen a baloldali két henger nem megy ha pörgetem se,Gyertyák újak porlasztó átnézve kitisztítva, Valakinek volt már hasonló problémája ?
Nahát. Ez új nekem is. Nem gondoltam volna hogy itthon is van webshop ahol ilyet találni...
Tegnap kutattam a weben a hazai piacot néztem. Ezt találtam http://motodrom.hu/spd/052-422... (14.500 Ft /db membrán + tolattyú) )
Utánanéztem a nemzetközi fórumokon, én az Ebayről fogok rendelni. Sacc 2-3 éven belül nekem is esedékes lesz mind a négy membrán cseréje. Szerencsére már a tolattyútól KÜLÖN is rendelhető.
Például ez itt :
https://www.ebay.com/itm/Gas-P...
Leömlő tisztítás darázs-garázzsal
1989 - 3CV
Cső ! Melyik változat konkrétan ?
Sziasztok!
Valakinek nincs megmaradva még használható állapotú membránja, legalább egy(1 db) kellene, mert egy több (vagy 3 helyen) lyukas.
Előre is köszi.
Szia!

Szívócsonk (nyitott, jó állapotú) van nekem is + a 91 utániakhoz van két szélső, tartalék, javított gumi a légszűrő oldalra is.
Nekem van.Jólessz?
Sziasztok!

Nincs valakinek egy jó állapotú olajhűtője?

Az enyém eléggé kócos, vettem olcsón egy szépet, de a csövei bonthatatlanul rá vannak gyógyulva :((
Sziasztok!

Nincs valakinek egy jó állapotú olajhűtője?

Az enyém eléggé kócos, vettem olcsón egy szépet, de a csövei bonthatatlanul rá vannak gyógyulva :((
Holnap siófoki veteránbörze ! Jön valaki ?
Ha valaki vásárlós kedvében van:
https://www.willhaben.at/iad/g...
Messze sincs, az ár is jó. Én 800 at fizettem tavaly, igaz volt még 1 hónap müszakija, fele a km, megvoltak a gyári dobozok bár messzebb volt egy 900 km-rel. Végülis nem nyüszörgök.
Köszönöm szépen !
Akkor jó vétel volt. Lehet hogy beinvesztálok majd egy párra én is mert nem tudom hogy ezek a robogótükrök meddig bírják majd kikopás nélkül...
Ezen jobban látszik
A tükröket ebayről rendeltem 43 Euró volt a pár szállírással. Mellékelve a képek.
Ha nem vagyok indiszkrét majd írd meg hogy mennyibe kerültek a tükrök. Honnan szerezted be ?

Sikeresen lecseréltem a hátsó rugóstagot, bontott gyári ment bele a bajai Sugo Motorstól. Nagyon korrekt srácok, már régóta csak tőlük vásárolok. Most érezni csak igazán hogy a régi mennyire meg volt dögölve. Semmi rugóereje nem volt már mint ahogy csillapítása sem. Viszont így visszább kell állítanom az elején mert egy kissé túlfeszítették a szimmering csere után. Minden minimális aszfalthibát keményen érzek, szóval elég kemény...
Holnap rakok fel képeket az 1250 Bandit tükrökkel. Kicsit szükebb a felfogatás 2-3 mm-t kellett rajta módosítani. Sokkal jobban látni vele hátra és nekem a forma is bejön a 3YA-n.

Hétvégén egyébként megcsináltam a villa "upgrade"-t is: YSS villaszelep (Racetech koppintás, de jobb minőségű, a Hondámban Racetech van), a rúgót megvágtam 5 menettel rövidebbre, így 0.55/0.8 kg/mm a rúgóállandója, a hiányzó 65mm-ből 15 a szelep, 50 pedig a Honda néhai előfeszítés távtartója. Kapott 15w-s olajat, ég és föld a differencia. Jobb lett mint a Honda ami egy Jamie Daugherty kittet kapott anno.

A 17-es hátsón még vacilálok, amíg van az Avon Spirit ST addig nem bíztos, hogy érdemes belevágnom.

Ami még szenzációs az az SBS RS fékbetétjei. Nagyon jó áron agyatlanul jó fék, főleg az R1 nyereggel és a 14mm-es főfékhengerrel.

Ezzel így futómű - fék fronton egy 10-15 évet ugrott az FJ. A rúgóstagra férne rá még egy kis ápolás, de tudom túl sokra állítani a csillapítását, úgyhogy nem vészes a helyzet.

Az egyetlen gond, hogy amióta az FJ megvan, a Honda nem jött ki a garázsból :)
Haynes manual szerint :
Alapjárati töltés : 14.2-14.8V
Töltés 5000-es fordulaton
1987-ig : 14V 26A,
1988-tól 14V 28A.
Sajna nem fért be a kezem, így vennem kellet egy 1/4”- os dugokulcskészletet. Azzal elértem. Mind a kettő kiégett. Alapjáraton 14.4V 3000 felett 14.8V. Ez normális?