Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok,

Érdekelne, hogy akinek van lopás vagy törés (vagy mindkettő) ellen biztosítása a fazerre mennyit fizet havonta?

köszi
Alkohol, tisztító benzin biztos nem tesz kárt a fényezésben, ha csak törlöd, nem sikálod. Továbbá az egyéb oldószereknél egy nem látható helyen kis pontban próba... A pill ragsztót (ill. egyéb ragasztókat semmi sem oldja, ami a fényezést nem bántaná. Azkat mechanikai úton robbantanám le. Azután polírozás!

Ha tiszta a felület, vegyél rá szerintem egy izléses tankpadot...
Helló!

Van egy kis gondom!
Ahogy levettem a tankpadot egy csomó genya maradt utána, ami az istennek se akar lejönni.
Az előző tul. talán még pillanatragasztót is használt, úgy néz ki.
Van vmi rag.oldó, ami a tankot békénhagyja?

Üdv Bé
Ebben egészen biztos igazad van, de a terepmotorokon kívül egyik sem erre való.
Lehet, de nem biztos nincs tapasztalatom erröl. Az moci nem erre valo
Az FZS 600-nál szerinted kell alakítani vagy így is jó lesz?
Főtengelyszimering nincs benne! Azt az oldal fedelek zárják le!
Egy van benne ami a kihajto tengelynél van.
Bizonyos tipusoknál a karter szellözöt viszonz át kell alakitani, az igaz.
Ebben csak főtengelyszimering van? Nem vagyok szerelő, és csak kétütemű motorjaim voltak előtte. Az olajjal túltöltést én is hallottam, de nem ekkora mértékben. Ilyenkor a kartelelvezetésen a levegőszűrőbe megy az olaj? Ezért nem lehet baj? Én úgy hallottam, hogy max 1 literrel kell többet beletölteni.
Melyik "szimeringekre" gondolsz? ugyanis egy van az egész blokkba. + a szelepszárak
Sziasztok!

Snailpapa!
Mi a helyzet a festéssel? Van árad rá?
Combi délután hívlak!

Üdv : Vitya
Annak milyen mellékhatásai vannak?
Gondolok itt a szimeringekre, bírják?
Királyság!
igen
Én meg nem csak hallotam ilyenröl, ha nem szervizeltem is ilyen motort. ha ebben a formában átalakitod az olajpumpát akkor az első hosszab stopinál lesz sokkal hamarab csapágyas, a gép.
Egyetlen tartos megoldás, hogy 3liter olaj helyet 5.5 töltöd fel.!
Hello!
A Fészit én is szeretném megkímélni, éppen ezért, amíg nem találok biztonságos megoldást, addig csak nagyon ritkán "vagánykodok" vele. Kozmax szavaival élve nem akarok a pénztárnál nyöszörögni, amikor a csapágyak és hajtókarok árát kellene kiégetni. Persze a montival is jókat lehet játszani, de rendesen ki kell mennem hozzá elhagyatott utcákat keresni, mert minden ismerősöm megrökönyödik rajtam, hogy két gyermekes családapa létemre ilyen "gyerekes dolgokkal" foglalkozok. Ezt kimondottan a magam szórakoztatására csinálom, nem vagánykodásból és nem azért mert jól néz ki. Fényképem és felvételem sincs róla éppen ezért.
Szia.a trükje,hogy az olajpunpát átkell egy kicsit alakítani,hogy a motorblokkban az olaj mindíg elérje.mondjuk én még nem csináltam ilyet de már hallottam róla.látod bringánál nincs ez a gond esetleg a karod durran be vagy a vádlid.holtpont közeli állapot(elég közeli)meg hát a hátsófék adagolása gázzal együtt.sok gyakorlást igényel.erre már sajnálom a fazekat.matad a bringa egykerékre.elég élvezhető azis
Hy!
Sactoforte@totalcar.hu
Heló Sanyi!
Küldj valami elérhetőséget.
Tomi, megjöttek az elkatrészeim?
Elég régóta, üzöm ezt a sportott, igy elég sok embert ismerek.
Így van! Ezek szerint ismered a srácot.
Gondolom Kakasdon hallottad.
hehh! A bennfentes! Jól ismeri a hangos ciccegést és a fogszívás hangját a pénztár felől... a szó mi szó tényleg erőszakos alkatrész árképzés mellett.
Egy kedves történet:

Egy motorbontós mondta nekem egyszer, hogy Mo.ról nem vesz motort bontásra, mert azzal mindig rá..szik. Amikor szedi szét darabokra, akkor derül ki, hogy itt is javított az sem gyári...

"merthogy a magyarok már csak ilyenek... ha egy mód s lehetőség van rá nem a szalonból veszik drágáér" az új alkatrészeket, hanem javítgatnak cigánykodnak, gányolnak"

Közelíthetnék azzal is hogy a keresetek , meg az új alakatrész árak... hmmm! (ez így is van)... de valójában, ha egyszer valaki megveszi a mocit, akkor számoljon a pereccel is. Ha számára megterhelő volt az esési költség, akkor alakítsa úgy motorozási szokásait, hogy (a lehetőségekhez képest) legkevesebb esélye legyen egy önhibájú balesetnek.
Szóval oda jukadok ki, hogy én például valszleg nem fogok egy keréken rodeózni, ellenben még az utakon is úgy intézkedem, hogy ne jöhessen képbe többé rajtam álló kellemetlenül elsült történés.
Ha a "hajtók" egyszer európaira engedik a fizetésemet, nem lesz ekkora tétje. Addig is dolgozok még egy kicsit nekik, hadd duzzadjanak még egy picit fel!

Motorozzatok, ahogy a pénztárcátok engedi!
Nincs, a rendeltetés ellenes használatal semmi baj! Jó vagánykodni, jól nézz ki, csak a pénztárnál nem kell nyöszörögni, hogy sokba kerül!
Sziasztok!

Olyan bajom van, hogy tudnék szerezni a motoromra egy akrapovic dobot, a rajta lévő finster helyére, viszont az összekötő cső az maradna, mivel az akrához nincs, szerintetek ha nem akrapovic az összekötő cső az még nem lesz nagy hátrány ugye?Szoval ha poasszolnak a felfogatási helyek(slip-on) akkor nyugodt szívvel felrakhatom?a másik meg, hogy a legal dobokhoz jár elvileg valami igazoló papír is vagy elég csak a jel rajta hogy "E1"?
A moci egy Yamaha FZS1000 fazer, akit érdekel eladó lesz a finster dob ovális, alu