Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ebben tudatlan vagyok, de érdekel a téma, elmagyaráznád?Úgy tudtam hogy refire váltásnál egy pici szervomotor elmozdit egy árnyékoló lemezt (csak H4-nél) Akkor most hogy is van ez? Neked mennyibe fájt?
Sajnos a Bi Xenon eléggé húzos darab!
Ez sajnos nem Bi mXenon csak sima H4-2HID Xenon

ami annyit tesz, hogy a refi az gyári halogén minőségű és színű
A refid milyen lett?
Bocs, hogy bele vau-vau, de gyárilag mindig felfelé visznek a Yamahákon a lámpák. Nem kicsit, nagyon. mindegyiken lejjebb kellett állitanom. (Vagy csak túl nehéz vagyok? ) Nem tudom az új kisfézer miért lett tompitottnál félszemű. A Xenon nekem is nagyon teccik, csakhát mivel H4-es, igy bixenon kellene, ebből is duplán...........ez nem kevés lótyi.
Akkor a refi gyilkos lehet...
Azért látszik annyira kéknek, mert pont a fényképezőgépbe világított!

Méterekkel messzebbre és szélesebbre világít!
Este kiváló!
Ha százalékosan kéne mondanom akkor kb:40-70%-al jobban világít!

Ez 6000K színhőmérsékletű és nem annyira kékes! Ennél van sokkal kékesebb! Inkább igazi fehér a gyári sárgához képest!
Este hogy világít? Mennyivel jobb mint a gyári? (A képet jól kiégette, szóval nem lehet semmi... )
Nem gáz este a kékes árnyalat hosszú távon?
Ezért még senki sem szólt, bár még csak 1 hete van bent!

Nagyon jó tényleg!
Én most köttettem át "2lámpásra" az enyémet. Nem biztos, hogy jó ötlet volna kicserélni nagy fényértékűre az izzóimat: a gyári izzó mellett is villattotak néha a szembejövők este, most 100W-ot fognak az arcukba kapni...

Versal, itt vagy?
Neked erről milyen tapasztalataid vannak?
Sziasztok!

Itt van a megigért kép a Xenonról!

Nagyon jól világít és nappal is látni, hogy világít!
Este sokat számít és jelentősen messzebbre világít!
Csak ajánlani tudom mindenkinek és az ára is eléggé elfogadható!
horgászoktól kell kérni digitális halmérőt, én azzal állítottam be, jó erősen meg kellett szorítani a csapágyat, kb mintha egy 6-os csavart húznék meg
Este felteszem a service manualt valahova, abban benne van (húzómérleggel lehet nyomatékkulcsot szimulálni, bár...).
Szia!
Én használtam vettem.
B.O.S. a márkája és gyönyörűen szól. Újonnan a YW-ben lehet megvenni a legkedvezőbben, ráadásul ott nagyon rendesek is.

Más a kormánykotyogásra nincs senkinek ötlete vagy tapasztalata. Esetleg otthon is lehet ellenőrizni mondjuk egy nyomatékkulcsal vagy egyáltalán mekkora munka ez? mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
ha valakit érdekel, van egy gyári topcase a tartójával együtt eladó. kb 3000km-en volt fenn a moci gyönyörű farán. akit érdekel, hívjon a 20/212-49-71-en!
Szó se róla nekem is nagyon tetszik, ha ilyesmit látok. Bár vannak, akikben ez megbotránkozást kelt. Általában azok, akiknek nincs motorjuk, vagy van motorjuk, de azt gondolják emiatt rossz a motorosok megítélése. Pedig, ha az ember megfelelő helyen és körülmények között játszik ilyet, akkor azzal nem rontja a motorosokról kialakult képet. Sokkal jobban odavágnak a közvéleménynek az iskolák előtt ordító motorral száguldozók. Csak az van, ha egy túrázó motoros elesik, akkor az szegény szerencsétlen, ha Te esel el, akkor megérdemelte a hülye kép alakulhat ki a felületes szemlélőben.
A Mátrában merre szoktatok motorozni? Egyszer összefuthatnánk fent.
Remek!
Jaja.
Ezt a biztosító mondja?
Jé tényleg, mintha rémlene. Középkék, igaz?
Kötöttem... Szerencsére, mert most abból megy.
Sziasztok!

Ha valakinek FZ6N motorja van és rakott vagy rak fel hasidomotl, legyenszives feltölteni pár képet róla, mert érdekelne!
Előre is köszönöm!

Bennt van a Xenon!
Holnap teszek fel képet, de addig is olyat világít mint állat!

Sziasztok!
szerintem is nagyot dob rajta ha holnap felrakom neki is állok mutogatni a városba
TeeJay...ezt honnan tudod?