Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Se szélvédelem,se endúrózás................ajjaj.

van egy eladó streetem.jövőhéten már vizsga is lesz rajta.
az se rossz, de naked verzió kell,majd elmesélem
Jó vágyálom.
De nem reális.
6000 euro alatt 2 d van a mobile.de-n.A 143-ból.
És a második már 5790.-ért van az első is 5390.
Ha azt nézzük hogy egy 100-as csak elhozni akkor bukik a 2 milla még ha tiptopp és semmit nem kell rá költeni.
Talán digóban.
Viszont az is kérdéses.Ott is 6000-től kezdődik.
és mégis fogy......mi két motort vettünk ott, a nagy csáberő a "hitelük".....nem banki dolog hanem szinte bemondásos, igaz elég gáz a számításuk viszont alig van feltétel.......ennyi.
gyakorlatilag is rohadt sok motorjuk van és nem nagyon alkuképesek,
Nem is mondtad. Bejött Attila kilencese?
RedBaron-ban van FZS is 1.5-ért... Nem tudom, mi az üzletpolitikájuk. Leírás szerint rengeteg motorjuk van, elég sok tőke állhat benne, ha nem a pörgetés a cél, hanem nagy haszon, akár jelentős tárolási idő mellett is.
Ez igy van. Gondolom egyeztetett időpontot.
2 misi körül használtan, az érdekel.
Es meg az ertekvesztes nagyon remseges.
A redbaromban van egy ha szeretnel 5000 km t 2 kiloval olcsobban venni.
Tuti üzlet.
Elég eklektikus a motorválasztási szokásod.
Tökéletes úgysem lesz soha.
A motoralkatresz.eu-n 13.500 ft a varta bele most néztem.
Úgy látom nehezebb lesz mint gondoltam, de mivel hogy Mo.on nincs egyetlen egy darab eladó használt mt09 se,így nem bánom...
Eladtad már a jólfejlett német Angus marhát?
Suri jo szerelő, elég furi a stílusa, nem nagyon barátkozós, magyarázós(lehet azért mert millió ember jár hozzá). Rengeteg motor áll nála, lehet pont a tied nem fog beférni és a milliméteres centizgetések ára lehet egy karc is. Nem is értem miért nem bérel,vesz egy nagyobb műhelyt....
Igen a yuasa annyival dragabb amennyivel jobb altalaban. De szerintem vegyel varta vagy hasonlo kategoria szerintem 3 evet el kell menjen.
Nezd meg a motoralkatresz.eu vagy zsu+- nal ezeknel szokott jo akcio lenni.
Miert olyan draga neked? Az en motoromba a varta 10800 korul van
2 hétig ja. Ráadásul az akksim is szarakodik, pedig tavaly márciusban lett véve új, igaz hogy 9 ezer ft os kínai, kivettem télen havonta feltöltöttem, de mikor most beraktam beinditotta, de másnap már nem. Lehet nincs feltöltve rendesen, de létezik h egy évig bírja és kuka? Yuasa az 27 ezer bele az tulzásnak tartom. Mi a véleményetek? Varta még jónak tűnik azt 13 e körül láttam, talán kibír 3 évet.
Nekem azon kivul 1 nem tetszett. Ha jol emlexem azt irtad ott kell hagyni sokaig..
Nincs miről beszélni, holnap hozom el a motort, 1000 ft al átbaszhat nyugodtan :) a 45 ezer azért az jobban fáj, főleg ha semmire fizetem ki.
Ha jol emlexem azt mondtam amit leirtal arra hogy max a fele..tevedtem ezret vagy suri lehuz egy ezressel
Ezt poffázzuk, de aki csak tudja vigye csak 90 ezerért a korektekhez!
én (is) mondtam.

Nekem két motorom (unk) volt nála. Volt egy yamaha fz6n amikor vettük a kormányvégsúly karcos volt. Eldőlt, a sérülés nyomok is erre utaltak. Kicsit mindig húzott balra, új gumikkal is. Akárhogyan állítgattuk a hátsó kereket nem szünt meg a balra húzás.

Elvittük hozzá (többek közt teló olajcserére is) és elmondtuk neki ezt. Ránézett a hátsó kerékre az jó, és elő vett egy vizimértéket (???) Mi is meglepődtünk, hogy mit akarhat. A magasabb oldalával rárakta az első villaszárakra két helyen és mutatta, hogy billeg van benne 2 mm. Fellazította a villaszárak rögítését és beállította. És megszünt a húzás. Utána kipróbálta és úgy adta csak vissza.

Szóval nekem csak jó tapasztalataim voltak vele.
Tegnap felkavartam a kedélyeket a 90 ezres javítással. Valaki adott egy elérhetőséget, gödöllőn Suri nevű srác, elég jó referenciái vannak, ráírtam elmondtam mi a helyzet, azt mündta 46 ezet ft anyag munkadíjjal együtt, és mindkét telo szimeringet cseréli, plusz hűtőfolyadék fékolaj, légszürő, és szinkron ellenőrzés. Azért fura nem h 2 motorszerelő között ekkora a különbség?