Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Lidl-s töltőkábel sem vastagabb.

Tudsz mutatni jobbat?
Ha ezzel a csatlakozóval próbálnád bebikázni, akkor az eredmény egy füstpamacs és némi olvadt műanyag gombóc lenne....
Ez eddig rendben, de ettől még nem hiszem, hogy nagy baj, hogy ha mégis jön a gebasz, nem kell a motort szétszedni.
kemény paripa!! Grat!!
miért nem a problémát oldod meg ha gyenge az aksi cseréld ki, ha valami leszívja, akkor azt meg kell találni
én másnap néztem,ahogy belinkelted, már akkor mind várólistás volt
berakod 1be,kiveszed és meg is áll
normális, ez a fzs1000
*két ilyen motor került ismerősökhöz és mindkettő így viselkedik.
Sziasztok! Került az ismeretségi körbe most 2001-es fazer 1000 és az normális dolog, hogy hidegindítás után kb. 2 perccel a hűtőventilátor elindul mindkettő motoron? Szerintem ez valami hőgomba probléma lehet. Hőtővíz szint rendben. Tapasztalt már valaki ilyet?
köszönöm a segítséget
http://tomnerszerszam.hu/spd/0...

http://tomnerszerszam.hu/spd/0...

Ledugózni passz,az egyikből kettőt veszel és megcsinálod vakra.
Raknam össze a bikázáshoz a kivezetést, és csatlakozó nyűgöm van. Valami DIN csatlakozót említettetek, csak nekem arról régen volt tanulmányaim alapján az 5 pólusú tuchel csatlakozó ugrik be, ami meg hanghoz van.
Van valami ötletetek csatira, ami nagyjából bírja a strapát, nem árt, ha lehet dugózni, meg elbírja a bikázáshoz szükséges áramerősséget? És nem túl nagy darab, hogy elférjen az üls alatt a csati mindkét része?

Köszi
Amikor néztem, egy dátum volt várólistát, a többin volt hely.
Peti ezt a képet neked küldöm
Üdvözlet!
Egy nagyon fontos kérdés, csupán faszméregetés céljából ... Yamaha FZ1 (Ennes) végsebességre kinek mit produkál (gyári áttételezéssel). Jaa, és ki milyen súlyú magasságú pájlot. Köszi! Szép napot!
Egyedül 3-mas fokozat, ketten 5-ös nekem ez vált be.
de az várólistás nem?
Köszi, beregisztráltam május 29-re :-)
amikor kijött új gumiként volt asszam motorrevűs teszt több gumi közt.
már akkor extrém gumikopásról beszéltek.
Így érthetetlen hogy miért vársz sokat tőle.
dehogyis. csak azért valasztottam ezt, mert olyan tulajdonságokkal ruházták fel amit ebbe az irányba befolyásolta a döntésemet.

és nem keverném a tesztet (amit talán független vagy annak látszó egyének folytatnak) és a gyártó állítását

de a fagyállótól kanyarodtunk ide.

Sok embernek semmi problémája vele egynek volt.

Akkor?
- a sok cseréljen másra
- vagy az egy fogott ki hibásat (vagy olyan körülményeket ami azt okozta)
Az "intelligens mosóporokkal" is tesztet töltetsz ki, mielőtt kiválasztod a megfelelőt?
Gumiról teljesen kár vitatkozni bárkivel is. Én vacak magyar utakon elvárok tőle 14 ezret, a világ másik pontján örömködnek, hogy elment 4 ezret.
Ja, hogy veled történt Krisztián! Akkor semmi gond. Tudjuk, hogy nem rendeltetésszerűen használod a motorodat. Képes vagy több ezer km-es túrákat tenni ahelyett hogy 150-200 km-t tennél.

Nem, nem őrültem meg.

Amikor megvettem a Continental Road Attact 2-őt a következőt irták:
- megnövelt futásteljesítmény
- egyenletes kopáskép
- és hasonlók.

Amikor 8.000 km után felhívtam a Continentál műszaki szakértőjét akkor megállapította, hogy azért lett atomkockás mert nem rendeltetészerűen használtam a motort.

Kérdeztem mire gondol, erre a válasz:
- a kopáskép alapján megállapítható, hogy a motorkerékpárt döntően függőleges helyzetben használták. Túramutor, ami ugye részben arra van kitalálva, hogy messzire megyünk, esetleg dobozokkal és utassal, néha autópályán is

- extrém körülményeknek tettem ki. Vagyis nagy sebességgel közlekedtem nagy terhelés mellett. Lásd túramotor definiciója.

Ezek után kértem javasoljon olyan útvonalat, ahol egyenletes terhelésnek van kitéve a gumi minden része. Erre nem tudott mit mondani.

Továbbá kérdeztem, hogy melyik opciót választja?
- termék sohasem rendelkezet azokkal a tulajdonságokkal, amiket állítottak róla - vagyis megtévesztették a vevőt
- rendelkezett vele, csak az én gumim lett gyártási hibás.

Mivel azt állították, hogy többet megy el mint az elődje (ami nem a tapadásáról volt híres, de legalább tartós volt) kérdeztem, hogy ez hogy van. Erre a válasz, hogy növelték a tapadási teljesítmény, de extrém körülmények között (nagy súly, nagy sebesség, autópálya) abnormális kopáskép alakul ki.

Arra már nem tudott válaszolni, hogy akkor hogy jutok le pl. Horvátországba.

Egyébként a gumi tök jó, csak tudomásul kell venni, hogy 7.000 km után kuka (vagyis semmi sem igaz abból amit állítanak.)

Hááát valahogy igy jártál te is a fagyalállóval...
Szerintem igen, nekem is kellett. Utána isteni lett.
Sziasztok. Eladtam a Fz6 n-t es vettem helyette egy Fz1et . Az lenne a kerdesem, h masnak is nehezen huzodik a kuplung kar a Fz1 en? Fz6 utan eleg durva.. Kabelt kene cserelni? Koszi
Nekem 3-ason volt. Nem libegett:)