Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ez te vagy akkor már mindent értek...
Elbír téged az a szerencsétlen cbr?
Ogre munkásruhában gumizza a lom cbr-t.
Saját gyártmány.Garantált röhögés.

http://youtu.be/z-nHYeUEtKI;t=2s
Én azt is leszedem magam kiszerelés után. De nem csavarhúzóval. A ragacsot utána meg letisztítom. Minél kevesebb dolgot bízzok rájuk annál kisebb a kockázat. Mácsak tényleg egy gumizó és egy centírozó kéne és mindent megtudnék csinázzni úgy ahogy az nekem megfelel.
Kicsit visszakanyarodva a gumisokhoz! Volt olyan akihez elvittem a mocit és a gumit majd másnap mentem érte. Ahol volt a súly azt valami csavarhúzóval vagy mivel feszegette le mert szét volt körülötte barmolva a fényezés! Azt hittem agyf@szt kapok! Persze amikor oda mentem akkor az pont úgy állt hogy nem láttam csak amikor hazaértem. A tengelyrögzítő csavarok lazák voltak (még jó hogy nem hagytam el) A hátsó keréknél az anya sem volt normálisan lehúzva. Ez volt az utolsó hogy odavittem! Szerencsére le is akartam fényeztetni a kerekeket és időben észrevettem hogy nincsenek meghúzva a csavarok/anyák de ez akkor is bosszantó! Már én szerelem ki a kerekeket és viszem el a gumishoz és nézem ahogy lecserélik rajta a gumit! Most hogy újra van fényezve főleg nézni fogom!
Nekem is szokott villogni, és hibaüzenetnek kiírja: EMPTY. Nekem maximum benzinkút géppel sikerül kiszedni, általában 5-6eFt-os költség mellett. :-)

(Bocsi, de értelmes és hasznos ötletem nincs, nekem még nem volt ilyen. Mármint villogás volt, de rendszerszerűen, és hibaüzenet nélkül.)
sziasztok.segitség kellene.fz6n üzemanyag visszajelző villog.hibakódot ír ki.de géppel nemlehet kivenni belőle.mi a teendő.
Háde Pádre, ez uri sport. Nem szavétát gyűjtünk!
Úgy úgy, ez jó volt.
Na jah, 40 ezer után cserélni kell a motort.
Ezután jön a lánc, a fékbetét szett, szelep állítás, kormány csapágy, Levegőszűrő, gyertya és egy olaj csere. A gumikat meg sem említem.....
Érdemes időnként másik motort venni,szívjon más is.
Érdemes egy idő után az érintkezési pontokat. Csoki stb. Széthúzni aztán contakt sprayval átfújni. Sok apróság de hálás dolog.
A sarukat is nézd át, nálam oxidáltak voltak és emiatt nem indult, feltöltött akkuval.
Akkor is megér egy próbát.
Ha csak kattog és nem indul, akár a starter relé nem tudja átvinni a szükséges áramot.
Indítás közben fesz méréssel ellenőrizhető. Ezután kell megvizsgálni az önindítót, szénkefe, vagy mechanikus hibát keresve. Mérj és utána szerelj!
Sztem ha akksi problema lenne akkor egyszer sem inditana el es ugy lassan forgatna. Tudom milyen mikor egy akksi a veget jaraja v meghalt.

Itt mas a helyzet, gombnyomasra kattog az indito rele, tehat a jelet leadja, de nem tortenik semmi . Es a 10ik gombnyomasra peldaul elkezd forogni az onindito es beindul .
Már mindent hamisítanak. A gond akkor kezdődik, amikor a nem eredeti kínait is hamisítják Az eredeti akku nem ritkán, akár 10 év felett teljesít.

Valóban, másik akkuval kéne próbálni mielőtt bármihez hozzányúlsz!
Nekem egy hetes Yuasa simán meghajtotta azalatt a hét alatt.
Utána meg katt és nuku.
Ha meghajtja egybol beindul, az akis szinte uj .
Akku biztos hogy jó?
Sziasztok ,
Lenne egy kis problema a Fz1 | 2011-el . Kb 1 honapja elkezdodott, hogy neha nem forgatja meg az elektromotor a motrot, a rele az kattog, tehat gondolom aval nincs baj :)
Most mar egyre gyakrabban csinalja, es inkabb amikor meleg a motor. Szerintetek szenkefeket kene cserelni, vagy mas lehet a problema?

Koszi ! :)
Köszi, olyanom van, pont most adom el nyeregtáskástól, hogy doboz legyen helyette. Ahhoz meg nem jó a T, csak a PL.
Szia!
Nekem van egy Givi T351-em, ha az jó.
Ügyes! Nekem autókerékhez van hasonló, de most kedvet csináltál a motorhoz is. Sajnos nekem is rossz tapasztalataim vannak a gumisokkal, nem vigyáznak semmire, nem figyelik a jelölést stb.
Tökre véletlenül nincs valakinek elfekvő Givi PL351-e?
Tóth gumiszervíz Derecske. Centíroznak is. Hagyományos, manuális centírozójuk van, de annál nincs jobb.
Hol van ilyen gumis Debrecen környékén? Centiroz is?