Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Röviden, ezt írtam le.
Újabb, 10-12 éves járművekbe piros, vagy rózsaszín aluminiumbarát fagyállót kell használni.
http://tesztelok.hu/ne-csak-a-...
A forráspont, fagyáspont, hőelvezetés ami fontos, nem a szín. Gyártó és gyártó között is lehet eltérés színek között. A csereperiódus is váktozik a szín alapján.
Azt nézd meg, hogy amit beleöntöttél az miket tud!
Érdekes, hogy elég sötétzöld, mégis csak -8 fokos volt.
Az lenne a kérdésem, hogy a fagyálló színének, van-e valami jelentősége szerintetek?
Csak mert zöld színűt lecseréltem rózsaszínre.
Sziasztok!
Rég jártam erre, biztos sok jó sztoriról lemaradtam.
Nem szoktam indítgatni. Minek? A benzinbe öntök stabilizátort, a tankot nyakig benzinnel, fűtött garázs, az akkut kiveszem, egy hidegebb helységben rá a csepptöltőt és röviden ennyi. Tavasszal olajcsere és irány a szezon.
Hát én semmi ilyet nem fogok csinalni. Fütött garázsban áll, hetente- két hetente megjáratom 30-40percet.
Gurulok is vele.
Sziasztok ki hogy kezdi tavaszal az első inditást ? én olaj cserre és szürő kb 4000 km teres olajal tettem el a motort :) neten olvastam h gyujtás rá meg le hogy töltsön az inyektor meg tekerés gyujtás nélkül azaz killswitch le nyomva h ne induljon és tekerni 1 párat . kinek milyen tipjei vannak még ?
Mivel nem ültem 1050-esen és azt sem tudom neked mit jelent a beteg hang így passzolok.
A street 675-765 vonalon azt tudom mondani minden ugyanolyan csak jobb,szebb,erősebb,trükkösebb,jobban felszerelt.A régi szolgált 6 évet és 48e km-t.Ezzel megcélzom a 10-12 évet és a 100e km-t.
Van sor4-esem.Ültem többön.normális pénzt nem adnék értük.
Több túrát lenyomtam csapatban Lacival és mizo kollégával.Mindkettő FZ6.Szépek,biztos jók.Mizo amikor elkezdte húzni neki előttem akkor a sportdob miatt rögtön hallom,de szoktam 2-3 mp-et várni mert mire az a búgócsiga felpörög és menni is kezd addig én már belecsattanok ha ugyanakkor teligázt nyomok.
Szóval ha közepes csupasz kell akkor sor3.Nem véletlen pusztult ki mind.Ha mindenáron 150-160 ló akkor S1000r,MT10-es.A vlogos NrbMoto kollégát szoktam néha lesni annak csudijó hangja van.
Oszt ennyi.
Szerintem tartsd meg a BMW-t.Jó az.......
Azért akármilyen angol eladási számokat nézel, a 99% igen is túlzás! De ha még márkafüggetlenül is nézzük, akkor is azt gondolom ,hogy a 3 hengeresek hátrányban vannak,,,
Inkább azt mondd,hogy az új papipádból kiszedték már azt a beteg hangot ami a 1050esben is benne van?
Nem túlzás.
Löveitol,Beran-on át a Bistei-ig ha csak a firkaszokat nézzük.
De a legutóbbi angol eladásokban is jól szerepelt.
Amúgy a motorosok alapból le vannak maradva itthon minimum 12 évet,és általában is idióták.
99% kicsit túlzás nah jó nem kicsit,motorosok nagy százaléka 2 vagy 4 hengeres motorokon ül...
Akik kipróbálták
Ez a hülye telefon.
Van aki ezt elsőre megtalálja,azok akiki kilrobaltak 99% a.Es hat van a kisebbség aki ha keresi se találja,ez az ő bajuk.Nem az enyém.
a többiről lemaradtam, pedig próbáltam, mit kell keresni
A hang csak egy része az élménynek,bár nem elhanyagolható.
Jó hangja van a cizelláltnak idén hallgattam Bakonyban egy ilyen triplát feketét még videó is van róla mikor előznek egy fehér busával 2kiló körül...
Próba cseresznye egy sor3.
V2-t nekem sem sikerült letennem, valahogy nem bírom megszokni a soros motorokat, még a sor 2-t sem...
Hát eddig nem sokat mentem vele, alacsony fordulaton könnyebb az f76-al pl dugóban szüttyögni.
Amiért lecseréltem az a túrázásra való alkalmatlansága a husángnak. A 3napos Grossglockner túra kb kibírhatatlan volt (vagy megöregedtem).
A V2 hang nagyon hiányzik. A gyári kipu nem maradhat a yamahán.
Nem tűnt beszarinak.
Az még mindig megvan hogy a bulizós,pörgős modellcsaj tuti egy két hónapra,de az amelyik kurvajol főz,jól néz ki az lesz a feleség.
Azonkívül a Tracer még mindig nem nagy durranás.
Nem egy vadállat,pedig úgy mentem oda hogy ez biztos ketteharap olyan vad.Oszt a narancs életteli be volt.
És még betonkockan ültem,hatracsusztam és az a plexi egy vicc.
az a vevő biztos betojt az MT től inkább egy szelídebb jószágot keresett.