Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

probaltam ma a 130-160-at,............aszittem valtozik,de nem,meg mindig babazsur.
Hát nem csúnya na! Holnap megyek, próbálom intézni a narancssárgulást.
Nah ez jó hír.
Rendőrt max reggel látni, de csak látványnak vannak kinn, hogy a tömeg ésszel tolakodjon az autópálya felhajtásnál.
Rendőrök gyakran fordulnak meg hatvan előtt a 2x2 sávoson?
Hatvanig megyek én is. Onnan 12 km-re lakom. A pálya gáz, de motorral csak a vége melós. Kocsival 5:50-kor indulok, és jó korán beérek (inkább előbb érjek be, mint késsek), motorral 7-kor.
Modernül retro. A hátsó villa a legszebb része. Ja, nem retro, csak heritage.
Kövezzetek meg érte, de szerintem ez az tank ülés kombóval nagyon nem tudták hozni a Retro fílinget, főleg úgy h alatta van egy 22 századi lengőkar... plusz egy atom széles hipergumi
Persze ettől még biztos nagyon jó motor...
Hatvanig tudom,mert sokat megyek arra.Utána passz.
Gyorsabb.
Mondjuk a 3-as út sem rossz választás az m3 helyett.Lehet jelenleg még gyorsabb is mint a felújítós 80-as korlátos M3.
Az elég statikus,csak vicsorogsz és az állkapocs izom fejlődik.

De a jó ruha tényleg sokat segít.
Pedig pont eldöntöttem, hogy az edzőterem helyett elég a motorozás erősíteni.
Hűha,akkor nem jót valasztottal,tracer tele van segítséggel idomok formájában.
Az a nyomorult 120 tényleg semmi.Pedig nem vagyok egy izom kolosszus.
Edzőterem télen segíthet.
Esetleg a ruhatár lecserelese.Egy passzentos borruhan meg egy jó sisak áldás tud lenni.
Sziasztok! F z1 2006 utánira keresek sportdobot!
Nem vagyok pálya imádó, de a Salgótarján-Hatvan közötti fasza 2-2 sávos mellett lakom, és Pesten dolgozom, szóval munkába/ból menet az M3 játszik. Ma országúton hoztam a gépet haza, egyszer belehajszoltam a 120-ba, konkrétan keményen kellett magam tartani deréktól felfele kompletten.
Vasarnap hazafele salgotarjan-hstvan kozt fasza a 2x2 sav.Tartos 140-150-el no problem,neha belehuzva a 160 ba legnagyobb visszatartoero a sebessegmeresbol adodo kibaszottnagy osszegu csekk reme volt nem a szel.
Na mindegy,a viccet felreteve utcan normal korulmenyek kozt max tartoskozuti120-130 olyan laza tarthato mintha fotelben ulnek,viszont nem realis az allando 200 igy hottmindegy hogy idomos vagy naked.
Es mivel legjobban az igazan visszaforditos nagyon kanyargos szerpentint kedvelem ott pont nincs az a nagyon nagy sebesseg igy vegkepp nem ertem a szel parat.
Vagy ti csak kizarolag autopalyan 240-el verettek?
Ott van ertelme az idomoknak es hotolo plexiknek.
Még az idomos motorom két plexije között is hatalmas különbség van 170-nél, pedig csak pár centi az eltérés.
Én vittem haza anyum ER-650-jét, ami az első tartós motoros élményem volt nakeddel, és én 140-es tempónál pozitívat csalódtam benne, azt hittem, rosszabb lesz. Ám ezzel nem győztem meg magam, hogy élveznék egy 1000 cc nakedet is.
Mt mondtam 130 ig babazsúr,150 ig elviselet160 felett csak ha kergetnek,de pár percig félóráig 200 sima liba.
Úgy egyébként hogy az istenben lehet ezzel 120 felett is menni? Konkrétan nem tudom, egy rendes autópályázás közben hogy maradnék a gépen. Már most jobban értékelem a Fazer plexijét, pedig ebben még csak 80 km van.
de nem kell.
Leegett generatorral sem.
Egyszer basztaki a kina fesszab.
Mondjuk ez jo motor,kezzel csereltem a mellekelt biztire.
Nekem is ez rémlik.
Ó, bammeg, nem az a lényeg, hogy cserélni akarok, hanem az, hogy ha cserélni KELL, akkor mi a tököt csinálok?
HI!
Meg kell reklamálni!!!
Nem adhatnak el Magyarországon tartós fogyasztási cikket magyar nyelvű használati utasítás nélkül!Ezt törvény mondja ki.