{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5555634] 2019. 07. 13. 7:41
Zoli3210
Az sokat szamit,hogy hol volt tarolva.Nekem nem volt eleg a szokasos folyadekcserek.A feknyergek mindegyiken a dugattyuk rozsdasak voltak korben a karmantyu felett,csere.
A tank meg felig volt toltve.A szint felett a para miatt volt rozsdas,a szint alatt meg a megkotott viz miatt,ez is csere.
Szerencsere olcso honda soka bontott cucc van hozza.
[#5555633] 2019. 07. 13. 7:23
actros1844
A járműveket azért gyártják, hogy használják őket. Szerintem a sok állás, rosszabb, mint a sok km. Minden forgó, mozgó alkatrészt tönkre tehet, és ezeket cserélni kell. Ez idő, meg pénz, mire használhatod. Ráadásul néhány probléma csak az első pár száz megtett km után jöhet ki, hiába a nagyszeriíz. ( olvasd el az első szentgotthárdi Astra történetét, pedig 20 évesen csak 26 km volt benne) Ehhez hozzá kell adni, a kevés km felárát, amit vásárláskor kifizetsz. Ezt biztosan nem fogod tudni érvényesíteni a későbbi eladásnál. Senki nem érdekel, hogy mennyi volt benne, mikor vetted. Egy évjáratához megfelelő km-es motort meg normális esetben szervizeltek, és amit kellett ráköltötték helyetted. Gondolom a kevés km azért lenne fontos, hogy ne eméssze fel a pénzedet. Ez az én véleményem, majd biztos írnak mások is, ki mit gondol a dologról.
A döntés úgyis a tied lesz, remélem sikerül venned egy jó motort !
[#5555632] 2019. 07. 13. 5:49
kawasani
Értem persze!!!...mi a vélemény a túltárolt motorokról, esetleg amik évekig által?.. Átvizsgálás,nagy szerviz után érdemes megvenni?... köszönöm a válaszokat!
[#5555619] 2019. 07. 12. 20:22
Phase-R_OneT
Lehet, hogy a 70 vs. 25 ezer kicsit sarkos, de szerintem szemléletes példa, hogy a barátom 34 ezernél cseréltette a vezérműláncot, mert nagyjából a végét járta, de szelephézag miatt szét kellett szedni úgyis. Szerelő max. 5 ezret mondott még rá, tehát mondjuk 39-nél kellett volna cserélnie. Enyém kibírta 68 ezerig, és én is csak azért cseréltettem akkor (párezret még elment volna), mert szelephézagot állítottunk. Ő állatkodó volt, meg előző gazdája se szeliden bánt vele. Nálam mind az előző gazdája, mind én túrázók vagyunk, voltunk, nem városban tizenegyezernél elváltósak. Gyári hajtóláncom is hétezerrel többet kibírt, mint az övé. Mind kopó alkatrész, de látható, hogy tud különbség lenni az elhasználódásban. De vannak olyanok, akik 80 ezret is elmennek egy vezműlánccal, szóval léteznek fokozatok.
[#5555616] 2019. 07. 12. 19:34
kawasani
Ismeretlen motorra?...mi a nagyobb esély 25.000km igazolni vagy 70.000km?A használat látszik rajta!
[#5555611] 2019. 07. 12. 19:27
actros1844
ha a 70-et normális ember tette bele, a 25-öt meg egy állat, akkor igen, van az a helyzet.
[#5555591] 2019. 07. 12. 17:26
Zoli3210
Erről eszembe jut az a nepper kérdés hogy mennyi Km a kívánság?
Megoldjuk.
[#5555585] 2019. 07. 12. 16:35
hiei
Mindjárt 55e van az enyémbe félek is h rajtam marad... én is most (kedden) jöttem haza Erdélyből 4 nap 1500km. Idén már a 2. Erdélyi túra volt de még egyszer tervbe van idén.
[#5555584] 2019. 07. 12. 15:54
Phase-R_OneT
Nemrégen értem haza Erdélyi túráról, 6 napot voltam oda, de csak 4-en motoroztunk, 1760 km lett a vége. Nagyon szomorú lennék, ha a szezonban már csak 500 km-t vezethetnék még, hogy kielégítsem a kilométerfétises vevőket, ha eladásra kerül a motor. De lehet jövőre nem is motorozok, hogy két év múlva beleférjen egy 2500 km-es olasz túra. Én alapvetően azt gondolom, hogy nincs baj azzal, ha valaki kevés kilométerrel keres motort. Azzal van baj, hogy ezen vevők köré lila ködöt lehet varázsolni külföldi alacsony kilométeres motorral (amiket itthon hirdetnek; mert ha saját magadnak hozod be, az megint más), amik olcsóbbak, mint azok, amikkel 50-et mentek. Ha tisztességes lenne a piac és az alakulna ki, hogy egy átlag 35 ezer kilométeres motor 1M (példa!), 20 ezer kilométeres 1.2M, 50 ezer kilométeres pedig 800e, azt mondom oké. De már kapsz 15 ezer kilométereset 800e-ért és azt érzed, hogy a tied több kilométerrel eladhatatlan, mert 600-ért csak nem akarod meghirdetni.
[#5555582] 2019. 07. 12. 15:50
kawasani
Még mindjárt kiderül,hogy jobb a 70.000km motor mint a valóban 25.000km!
[#5555576] 2019. 07. 12. 14:53
actros1844
Ámen ! Kötelező olvasmány !
[#5555573] 2019. 07. 12. 12:54
technoid
https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2018/06/06/mennyitol_sok_egy_motor_futasteljesitmenye/
[#5555562] 2019. 07. 12. 8:41
kawasani
Sziasztok!..FZ1n keresek megvételre 2008-tól,max 25.000km-el!!!.
[#5555274] 2019. 07. 09. 15:13
Richyy
Sziasztok!

FZ1 csőkormányt keresnék, nincs valakinek esetleg?
[#5554170] 2019. 06. 30. 15:17
Zoli3210
Ez igy rendben is van, csak en a sor3 765 ös jarganyt kedvelem, a tobbi olyan mint a zsiráf, szep, jo de otthonra nemkéne.
[#5554168] 2019. 06. 30. 14:42
dvl_fz6s
Így közelebb van a mocidhoz, mint egy fehérnemű. :-)
[#5554104] 2019. 06. 30. 8:44
Zoli3210
Szép, de 4 kerekű.
[#5554092] 2019. 06. 29. 23:36
dvl_fz6s
Ezt neked:
[#5553587] 2019. 06. 26. 19:41
dvl_fz6s
Akkor nem vagyok egyedül a pálya kerülésével. :-)
[#5553363] 2019. 06. 25. 20:49
Zoli3210
Nekem bejott.
Autópalya kizárt. Cssk duzzogva elethala miatt.
[#5553361] 2019. 06. 25. 20:47
Péter85
Mennyire alkalmas a túrázásra a gépezet?
[#5552843] 2019. 06. 22. 19:21
Mugenpower21
Túraplexi eladó FZ6S-re. Ára: 15000FT Kb 12 centivel magasabb a gyárinál.

Érdeklődni privátban lehet.
[#5552099] 2019. 06. 18. 14:49
Zoli3210
[#5552097] 2019. 06. 18. 14:45
dvl_fz6s
Szélességet értve. Gondolom nem minden villa egyforma. Nem tom, sose mértem. .-)
[#5552096] 2019. 06. 18. 14:35
Zoli3210
Ebay,hogy értve állítható?