{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5669505] 2021. 01. 17. 13:53
rolikacsa
Már decemberben elvitték csak nem volt időm írni. 4 hónapig hirdettem, kb ennyi idő alatt ment el minden motor eddig. Hát nem egyszerű a keresés, egyet megnéztem Veszprém mellett de egy gány volt, a másikról kiderült totalkáros volt nem sok opció maradt.
[#5669494] 2021. 01. 17. 12:48
Vidom
Grat, jó sokáig hirdetted.... Jöhet a következő keresés....
[#5669398] 2021. 01. 17. 8:36
rolikacsa
Sziasztok! 7 hónap és 14000 km után elváltak útjaink.Motorról annyit egy nagyon jól kezelhető motor szerintem, tanultam tőle de sajnos nekem nagyon kényelmetlen volt napi 700 km megtételéhez. Szóval ugrás a kövi motorra és kitérő a Triumphra.Minden jót a többi fazeresnek.
[#5668161] 2021. 01. 13. 9:33
_BLászló_
Sziasztok testvéreim a Fazerben!
FZ6S 2005-ös modellre keresek fejidomot! Valaki esetleg tud ilyesmit?
Írjon, kérem.
Üdv!
[#5665540] 2021. 01. 02. 10:44
fri
Sziasztok !
KERESEK:
2007-es FZ1-hez gyűjtáskapcsolót, 3 kulccsal és vezérlővel tankzárral és ülészárral együtt !
[#5665017] 2020. 12. 30. 13:49
rolikacsa
Üdv! Eladó Fz1 re karbon ekeidom felfogatással. Ár 50 ezer Ft.
[#5654376] 2020. 11. 11. 21:35
D3viance
Sziasztok! RN12 2004-es R1-hez keresek már módosított generátor forgórészt. Hátha valakinek maradt meg bontásból.
[#5646155] 2020. 10. 11. 22:14
pep
Lemaradt.:304254966
[#5646154] 2020. 10. 11. 22:13
pep
Helló mindenki.
Téli áron 1.350.000 ft.
2007.
Magyarországi.
25.150 km.
[#5641839] 2020. 09. 24. 19:29
Vidom
Igy van. Kozmaxnal a vtec szelephezag ellenorzes 80 000 ft. Ha hezagolni is kell a valtozo vezerlesu szelepeknel az db-ja 13.000 ft az anyag, es van belole 8 db.
[#5641802] 2020. 09. 24. 17:29
NewFullmoon
1998-as első 800 VFR-em volt 11 évig. 31 000-el vettem és most januárban adtam el 93 000-el, most cseréltem le Fz8-ra. (kellett márt egy kényelmesebb vas sajnos, én sem lettem fiatalabb) Én vittem Komaxhoz a Soroksári útra a Yamaha World-be. Igaz én VFR klubtag vagyok. 48000-es és 72000-es szelephézag ellenőrzésem 30-30000-be került, igaz a Vtec-nél sokkal nagyobb szopás ezt ellenőrizni. Lehet, hogy egy szakszervíz elkér 100 000-et egy ellenőrzésért, de Kozma kötve hiszem. nagyon jó konstrukció a VFR, nem kell tőle félni.
[#5641677] 2020. 09. 23. 21:43
rolikacsa
Ha forgasrol beszelunk mint a cbf 100 nál 4000 vagy 3950 et forog. 125 tajékán forog 5000 et. Attól nem kell tartani, megbizható vasakmint mindennek ezt is szervízelni kell. Ha kényelem akkor még bandita csak hát suzuki.Ott költeni kell rá hogy legyen egy jó futóműved.
[#5641676] 2020. 09. 23. 21:41
Vidom
Es 2011-2013 evjaratban gondolkodom
[#5641675] 2020. 09. 23. 21:39
Vidom
Az igaz, de en turazok nagy tavokon. Es ne forogjon 6 felett egy sor4 hosszu tavon.
[#5641674] 2020. 09. 23. 21:36
rolikacsa
De a tdm átesett modellfrissitésen, az utániak sokkal jobbak, meg szerintem alapból fejlettebbek mint a cbf hiába régebbi konstrukció. Cbf család egy összepakolt modellcsalád ami valjuk be sose egy ütős. Cbf ből nekem mai napig 500 as jön be kis élmény motor. Amúgy nehogy azt hidd a 150 le tragédia mivel 8800 on van nyomaték 6-7000 ig várod a csodát addig a cbf jobban ment.Mi magyarok keressük az igazi mindenes motort ez a baj de olyan nincs pénzünk nincs kettőre így marad a dilemma.
[#5641673] 2020. 09. 23. 21:30
Vidom
Raadasul a valtozo szelepcezerles 6700 korul kapcsol be, ez 150 felett van.

Tehat van egy bonyolult, megbizhato koltseges szervizes blokk, aminek a kulonleges kepesseget 5 %-ban hasznalod.
[#5641672] 2020. 09. 23. 21:28
Vidom
Fz1 nekem eros.
[#5641671] 2020. 09. 23. 21:27
Vidom
Crossrunnert nezegettem. De a 24 ekm-nti szelephezag ellenorzes 80-120 eft-os ara melbe vagott es nem.mindenki vallalja. Mt 09 tracer erdekes, de meg arsavon kivul van. Tdm regi konstrukcio. Igy maradt a cbf kepben.
[#5641670] 2020. 09. 23. 21:20
rolikacsa
Tdm fz1 az Én motoromon van a kamera
https://m.youtube.com/watch?v=...
[#5641669] 2020. 09. 23. 21:19
rolikacsa
Cbf 1000 kényelmesebb volt jó üléssel. Jobb lábszög.Gondolom a pénz itt is szempont. Gondolkodtam mt09 en is, sőt tesztmotoroztam is vele. Kényelmes de a Triumph előrébb van a 3 hengerrel mint a Yamaha.Versys szimpatikus de bűn ronda.Tdm 900 nagyon jól eltalált motor mentem jonéhanyszor vele de nincs meg benne a 4 hengeres filing viszont kenyelmes és nagyon jól megy.Mindenkinek más jön be, lehet neked jo lenne az fz1. Az biztos maga a cbf-ről cbf már a mai eszemmel nem váltanék. Igaz az ezres jobb kezesebb mint a 600 as de fűt mint a vadállat.
[#5641661] 2020. 09. 23. 21:02
Banditx
1190 Adventure. Nekem az lett az Fz1 után, számomra előrelépés volt.
[#5641658] 2020. 09. 23. 21:00
Vidom
Te tudod miert kerdem. Mindketten ismerjuk a cbf 600-at, mindketten 190 + cm magasak vagyunk es mindketten megyunk napi 500 km felett. Akkor mi legyen ha a kenyelem az elsodleges? Cbf 1000?
[#5641645] 2020. 09. 23. 20:39
rolikacsa
Vidom!
Szerintem az fz8 sztorit engedd el. Akkor fz1.Biztos nem tud 300 km 17 literes tankkal, fz1 se tud 18 al. Fz1 el mentem el 270 km úgy, hogy 17,2 litert tankoltam bele. Plusz ez egy válság motor. Egy az egybe fz1 visszabutítva.
[#5641641] 2020. 09. 23. 20:35
rolikacsa
Warpig!
Nem is a kényelem de a lábszög fárasztó több napon keresztűl, főleg 193 cm el. Összeségében jó motor rosszat nem tudok rá mondani, azóta még mentem vele két túrát. Más kell ennyi.
[#5641611] 2020. 09. 23. 19:20
Vidom
Sziasztok,

Az Fz8 S mennyire tura motor?

Napi 4-500 km, esetleg ket szemely dobozokkal,

Tank kapacitasa nem kicsi, el.lehet vele menni 300 km-t tankolas nelkul?