Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

11 éves VFR-ezés után ültem Fz8-ra. A VFR-emnél 24000 volt az ellenőrzés. Sem a 48 000-nél sem a 72 000-es szervízen nem kellett állítani a szelepeken mert még jó értékeken voltak. Nos ez a művelet kétszer 30 000-embe fájt. ;)
De japan motoroknal n ritka, hasznalat fuggo, hogy akar 70 ekm-nel se kell allitani, lapkat cserelni
Sokallom a 40 ezret. Motoroknal altalaban 12-24 ekm-enkent irjak elo az ellenorzest. Az ara 25-40 eft korul mozog. Hideg motornal az ellenorzes kb 2-3 ora. Hallani nem fogod, mert a hezag csokkenessel altalaban kitamasztja a szelepet igy az szep lassan eleg a kipufogo oldalon. A szivonal.meg visszadolgozik, teljesitmeny csokken.
Sziasztok!
Van egy 2005-ös évjáratú FZ6S motorom, 44.000 km van benne. És láttam a szervízkönyvében, hogy (ha jól emlékszem) 40.000 km környékén ajánlott a szelephézag állítás a motoron. Úgy hallottam, hogy ez egy elég nagy és bonyolult műtét, ami nyilván elég sokba is kerül. Nagy valószínűséggel soha nem volt rajta ilyen állítva még.
A kérdésem az lenne, hogy ezt muszáj elvégeztetni a következő kötelező szervíznél, illetve mi várható, ha kihagyom és így használom a továbbiakban? Lehet-e valami baja. Egyébként teljesen hibátlan a motor évek óta, a motornak sincs semmilyen rendellenes hangja. (bár nem tudom, hogy egyáltalán van-e arra utaló jel, hang, ami jelezné, hogy szükséges elvégezni.)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv!
Üdv.!
Keresek 2004.Fz6-hoz első sárvédőt.
Köszi előre is!
Üdv Mindenkinek ! Lenne egy 2004 es fzs6 osom vagyis az s1 , és erre szeretnék sport kipufogot , ha lehet olyat ami kiváltja a katalizátort is .
Már decemberben elvitték csak nem volt időm írni. 4 hónapig hirdettem, kb ennyi idő alatt ment el minden motor eddig. Hát nem egyszerű a keresés, egyet megnéztem Veszprém mellett de egy gány volt, a másikról kiderült totalkáros volt nem sok opció maradt.
Grat, jó sokáig hirdetted.... Jöhet a következő keresés....
Sziasztok! 7 hónap és 14000 km után elváltak útjaink.Motorról annyit egy nagyon jól kezelhető motor szerintem, tanultam tőle de sajnos nekem nagyon kényelmetlen volt napi 700 km megtételéhez. Szóval ugrás a kövi motorra és kitérő a Triumphra.Minden jót a többi fazeresnek.
Sziasztok testvéreim a Fazerben!
FZ6S 2005-ös modellre keresek fejidomot! Valaki esetleg tud ilyesmit?
Írjon, kérem.
Üdv!
Sziasztok !
KERESEK:
2007-es FZ1-hez gyűjtáskapcsolót, 3 kulccsal és vezérlővel tankzárral és ülészárral együtt !
Üdv! Eladó Fz1 re karbon ekeidom felfogatással. Ár 50 ezer Ft.
Sziasztok! RN12 2004-es R1-hez keresek már módosított generátor forgórészt. Hátha valakinek maradt meg bontásból.
Lemaradt.:304254966
Helló mindenki.
Téli áron 1.350.000 ft.
2007.
Magyarországi.
25.150 km.
Igy van. Kozmaxnal a vtec szelephezag ellenorzes 80 000 ft. Ha hezagolni is kell a valtozo vezerlesu szelepeknel az db-ja 13.000 ft az anyag, es van belole 8 db.
1998-as első 800 VFR-em volt 11 évig. 31 000-el vettem és most januárban adtam el 93 000-el, most cseréltem le Fz8-ra. (kellett márt egy kényelmesebb vas sajnos, én sem lettem fiatalabb) Én vittem Komaxhoz a Soroksári útra a Yamaha World-be. Igaz én VFR klubtag vagyok. 48000-es és 72000-es szelephézag ellenőrzésem 30-30000-be került, igaz a Vtec-nél sokkal nagyobb szopás ezt ellenőrizni. Lehet, hogy egy szakszervíz elkér 100 000-et egy ellenőrzésért, de Kozma kötve hiszem. nagyon jó konstrukció a VFR, nem kell tőle félni.
Ha forgasrol beszelunk mint a cbf 100 nál 4000 vagy 3950 et forog. 125 tajékán forog 5000 et. Attól nem kell tartani, megbizható vasakmint mindennek ezt is szervízelni kell. Ha kényelem akkor még bandita csak hát suzuki.Ott költeni kell rá hogy legyen egy jó futóműved.
Es 2011-2013 evjaratban gondolkodom
Az igaz, de en turazok nagy tavokon. Es ne forogjon 6 felett egy sor4 hosszu tavon.
De a tdm átesett modellfrissitésen, az utániak sokkal jobbak, meg szerintem alapból fejlettebbek mint a cbf hiába régebbi konstrukció. Cbf család egy összepakolt modellcsalád ami valjuk be sose egy ütős. Cbf ből nekem mai napig 500 as jön be kis élmény motor. Amúgy nehogy azt hidd a 150 le tragédia mivel 8800 on van nyomaték 6-7000 ig várod a csodát addig a cbf jobban ment.Mi magyarok keressük az igazi mindenes motort ez a baj de olyan nincs pénzünk nincs kettőre így marad a dilemma.
Raadasul a valtozo szelepcezerles 6700 korul kapcsol be, ez 150 felett van.

Tehat van egy bonyolult, megbizhato koltseges szervizes blokk, aminek a kulonleges kepesseget 5 %-ban hasznalod.
Fz1 nekem eros.
Crossrunnert nezegettem. De a 24 ekm-nti szelephezag ellenorzes 80-120 eft-os ara melbe vagott es nem.mindenki vallalja. Mt 09 tracer erdekes, de meg arsavon kivul van. Tdm regi konstrukcio. Igy maradt a cbf kepben.
Tdm fz1 az Én motoromon van a kamera
https://m.youtube.com/watch?v=...