Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem volt hideg,te mentél túl gyorsan
Nagyon jó! Kicsit hideg volt,de tényleg jó.
Na milyen volt a túra?
Sanya küldön én is,szerencsére jó időnk volt ma! A legközelebbit,meg kitakáljuk majd!
Robesz!

A kép itt van! Majdnem elfelejtettem.
ez meg még durvább
ez nagyon durva

Megnéztem, de egy hatalmas sötét lyuk lett a tudatom helyén úgy 5-10 percre. (jelenleg az agyam próbál töredezettség mentesíteni és törölni/semmissé tenni ennek az értelmezhetetlen adathalmaznak a megmaradt darabjait)
nézzetek mesét

http://youtu.be/CLzMPM1anl4;t=75s
Ja, kép:
Nincs mit, bár látom tegnap még eggyel csökkent a már csak pár fős fórum létszáma. (az FZR kihalóban van, ezért lehet veszek még egyet)
Hát, pedig először 92-ben szembesültem a 350-es Czetkán (első és egyben eléggé hulladák állapotú igazi nagymotorom, olyan mint a képen) hogy miaká annya van, ezt valahogy meg kell fogni mert belül valami elforog. (a hagyományos telók 90%-a ilyen, 10%-ot fenntartok a lehethogy nemilyeneknek)
A szerviz meg.....csak írd be itt a fórum keresőbe hogy: márkaszerviz
Urak, köszönöm a segítséget, valóban elég volt a rézalátét, a csavarral nem volt semmi baj sikerült rekonstruálnunk a történteket:
-a balos telószárban alig volt két deci olaj, a jobbosba is kevés
-a bal telószár zárócsavarja laza volt, a jobbosé nem
-nem tudta valószínűleg ez a mocskos barom szerelő, hogy ellent kell fogni a telószárban a csavarnak (hozzáteszem a koma is fölvonta a szemöldökét, ő se nagyon látott még ilyet)
-meglazította a csavart, de nem tudta kiszedni
-utána visszahúzni sem már
-és úgy hagyta, ahogy volt, a jobbosnak meg már neki sem állt
-ez végett szépen elfolyt az olaj a bal szárból, a nagy része valószínűleg menet közben, amikor terhelve volt, mert a garázsban nem láttam alatta tócsát
-szét se szedte a telót, mert nem tudta ugye, valahogy kibarmolta a régi szimmeringet, és beerőltette az újat, látszottak rajta a sérülésnyomok
-és így lett a Chocapic
Mindössze csupán 5 óránk ment el el, hogy mindent helyrehozzunk az első villában, lazák voltak a csavarok, tengely is, minden. Ezen kívül az első féket meg a karbikat csinálta még az ember (eredetileg szinkronra vittem oda, ő önhatalmúlag állt neki a másik kettőnek), az első fékből egy hete hagytam el az egyik nyeregcsavart, és a fölső is laza volt, azt azóta pótoltuk. Ezek után a nyergeket is szétszedjük majd újból,meg a karbikra is rá fogok néz(et)ni, mert biztos hogy az is szar ismét bebizonyosodott, hogy csak az van megcsinálva, amit az ember maga csinál
Sajnos nem. Hétfőn fekszik be Fehérvárra. Daganat sajnos
És mi van Ferivel mostanában? Jól van? Nagyon hirtelen tűnt el innen
Üdv. Eladóvá vált Uviferi mocija. Érdeklődni nalam privátban. Kismillió plusz alkatrésszel ( kb 2 komplett motor mindenestül )
Meghalt a fórum, ha hetente 1x benézek bőven elég akkor se maradok le semmiről. Jó kis társaság volt de ennyi. Viszlát uraim aki keresni akar tudja a számom.
Hány éves?
Mind kihagyom keresztfiam szülinapjaán megyek lézerharcolni :d
Holnap börze Szigetszentmiklóson és motoros találkozó Zámolyon.