Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem unatkozok
Nekem meg a printszkrín b&szódott el nemrég. (vagy a paint?)
Nyomok egyet a képre, beillesztem a paintbe és mentem, de csak ilyen kicsiben jelenik meg. (kb. 2-3 hete ilyen, és persze "ÉN NEM csináltam semmit")
hmm az érdekes mert nekem is chrome van és mindent megfog. Nézd meg nincs e kikapcsolva azon az oldalon a blokkolás, zöld a stoptábla.
Telepítve van a krómba valami Adblock Plus, meg is fog sok xart, de a tyúbon nem hat.
adblocker+ :D
Nektek is bejönnek ezek a faxxopó reklámfilmek a kért videók előtt? Faxom, már tyúbot se lehet nézni, marad a torrent a TV-ről már évekkel ezelőtt leszoktam
De azt látom hogy a divatszakállas csávónak sem érne le a lába.
Nem tudok németül.
Nagyon sokat vezettem ilyet. Nyergest is és billencset is. Napi munkára nem olyan nagy élmény,pláne közúti forgalomban menni vele nem egyszerű. Terepen nagyon jó,bányákban voltak használatosak. Helyben földezni,és kőbányákban követ hordani.
A nyerges egy kínszenvedés volt. A pécsi panelüzemből hordtunk fel velük komplett erkélyeket Bp-re. Csak éjszaka mehettünk,mert túlsúlyos túlméretes járgányok voltak Egyszerre 2db erkély ment rá. Fék az nem volt hozzá. Nem sírnám vissza,ha dolgozni kéne vele.
Félelmetes gépek, egyszer leugrottam gyerekként az egyik platójáról, úgy hogy nem volt lenyitva a hátfal, qrva magas volt
Biztos raknak majd bele valami Balaton parti részt is.
Igen most néztem. Elmegyek megnézni az már biztos. Ja,és bringával megyek akárhol is lesz.
Akkor mégis többet költöttem Akku nekem is kellett (igaz, nem vételkor, hanem 2. évre) meg a két csapágy 18 körül volt. Gyújtás jeladó meg 4. A fékcsövem is volt jó sok juró, de az legalább faxa tyuning vashuzatú eredeti olasz
Én egy FJR 1300-ast vennék.
Miért Kawát vettél???
"ezzel csak azt mondom, hogy nem kell mindent elhinni, amit leírva meg jutyúbon lát az ember.."
Én meg azt, hogy az eddig a 89e km-t futott gépen nekem még nem kellett a kuplunghoz és a hajtáslánc elemeihez nyúlnom és nem is találkoztam ilyennel sehol, a bmw-nek meg elég komoly irodalma van ezzel kapcsolatban.
"Sztem te a Kawára többet költöttél már, mint én a BMW-re."
Hát igen, meghibásodásból kifolyólag vettem:
- 4 új gyertyapipát: 4.400Ft (egyikben letört a gyertyakábel csavarja)
- 1 bontott féktárcsát: 6.000Ft (kicsit ütött)
- 1 benzincsap felújító készletet: 4.500Ft (szivárgott)
- 1 keverékállító csavart: 1.000Ft (le volt törve a hegye)
- 2 tűgörgős csapágyat a hátsó rugóstag himbarendszerébe: 2.000Ft (berohadtak és beálltak)
- 1 kormánycsapágyat: 11.000Ft (be volt verődve)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 2 új gumit: 69.000Ft (el voltak kopva/öregedve amikkel vettem)
- 1 új akksit: 16.600F (nem volt benne mikor vettem)
- e-h fékbetéteket: 26.000Ft (már nem sok volt rajtuk)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minden mást (ülés átalakítás, hátsó doboz, magasabb kormány, stb.) csak azért csináltam mert nekem úgy kényelmesebb, nem lett volna szükséges.
Miért egy kormány???
Adjuk meg a módját, két kormány kell egy normális motorra.
Kell egy jobboldali és egy baloldali kormány.
Egy kormány azért csak kell...
Phhhh...ülés, plexi - papírkutyák vagytok!
Sztem te a Kawára többet költöttél már, mint én a BMW-re... ezzel csak azt mondom, hogy nem kell mindent elhinni, amit leírva meg jutyúbon lát az ember
Meg persze a "ráköltés" attól is függ, életben akarja-e tartani az ember, vagy ragaszkodik a patika állapothoz - csak eredeti alkatrészekhez. E két szemlélet közt sztem nagyobb különbség van "fenntartásban" mint bármilyen két motor közt

A technikát meg szeretem, én többre tartom az érdekes, különleges megoldásokat, mint a tucat teszkóst - főként, ha még jól is műxik! (pl. para-telelever)