Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a ringen volt. A sofőrje mondta vigyem le a fenti parkolóból ő egy valami modern vespával jött utánam
én 500-as kawa kx-el mentem, durva egy szerkezet volt

nagyon kipróbálnék valami sokhengeres 2t-t (sok=minumim 3 )
József, Ön már hol is van?
Megjött a fiad? Mondd meg neki, hogy puszilják a motoros haverjaid, és szurkolnak neki!
Aztán meglátott?
Aztán meglátott?
nyers 500as 2T finoman mentem nem téptem 20e euro :D
és milyen? :)
Ma én vezettem 300métert :D
Meg a hátsó fékkar az idom alatt!Azzal fékezz menet közben!A generátor meg szerintem le volt égve.
Még az a Kawasaki... meg a kutya

https://www.sportmotor.hu/vide...
Ezeröcsi. Ezek a legdrágább Ladák.
Olyan szép mint egy ZIL, ez a villám
De jól néz ki!
4882-pengő postával, de a műszeritisz ellenszerét még nem találtam meg
Digitális végnyomásmérő. Mennyi volt? Én asszem 5-6 körül vettem a mutatósat. Aztán jön szépen a szinkronteszter, CO mérő...
Megjött amire vágytál..világítós ágytál.
Köszi, biztató
oh nekem a 1000 500km es michelinbe ment bele 2 lik lett rajta futófelületen bement az oldalán ki. 14000km után szedtem le miután szövetig kopott.
mai sztori:
Valamikor fogtam egy szöget, a vespa hátsó kerekével, elég jól tömített, az volt a gyanús, hogy kicsit engedett, de eddig ezt nem tette.
A gumizást is vállaló motorszervíz zárva volt, ezért elkezdtem gumisokat zaklatni, hogy megcsinálná-e valaki "kukaccal", leszerelés nélkül.
a negyedik gumis válallta csak el. állítólag szabály az, hogy le kell venniük, hogy megnézzék nem sérült-e a szövetszerkezet.
Mit gondoltok erről? Nektek esetleg lett így javítva már gumi?
Értettem,kérek engedélyt meghunyászkodni!
baaaaaazmeeeeeg
"Mégis a GTR-t vetted meg"
Mivel igazi túramotort akartam venni, azok meg nem azok. A Varadero meg a túraendurók meg kiestek, mert SOKKAL magasabbak mint pl. a GTR, pedig inkább olyasmit szerettem volna.
"mondjuk árban jó volt" Nem volt az. A kereskedővel kapcsolatban meg én voltam a hülye, de garantálom hogy ilyen még egyszer nem fog előfordulni.