{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5561170] 2019. 08. 19. 14:18
mlas
Nem, autóra. A Yamahámon volt de azon csak hátul 1 fej. Az autómon 4 van, még az öregen, elég hosszadalmas le-felszerelni. Ősszel lesz rá idő jobban.
[#5561164] 2019. 08. 19. 13:50
Yamaha fan
Motorra?
[#5561161] 2019. 08. 19. 12:26
hiei
Kapáslövés
[#5561159] 2019. 08. 19. 11:58
daogyula
Lent voltunk a parton kajálni,van jó kis étterem pizzéria,Katinak pizza kellett.A két pincércsaj durván dögös,karcsú vékonyak,falatnyi feszes popsi és nagy mellek.Sajnos csak egy kapáslövésre futotta amikor Katit lefoglalta a pizza.
[#5561158] 2019. 08. 19. 11:50
daogyula
Akkor vakon repülsz.
[#5561142] 2019. 08. 18. 21:46
mlas
A motoromon nincs semmi ilyen technika, sőt az új autómon se... rosszul is érzem magam, mikor hajtom Ősszel első dolgom lesz felszerelni a blokkolót.
[#5561141] 2019. 08. 18. 21:44
mlas
Ezt úgy mondjuk, megfontolt! nem ám hebehurgyán csak bebaxxuk az útvonalat, oszt' jónapot Ha még néha érintkezett is volna normálisan az ajzatban, egész jónak minősítettem volna
[#5561133] 2019. 08. 18. 21:26
csövi
Kezd kiforrni a navigációs technika meglepő módon egyszer sem tévedtünk el lényegében egyenesen odataláltunk ahová indultunk. Jó oké volt párszor, hogy: várjáá még nem indulunk mindjárt betölti. Már csak 89%, 90%...
[#5561120] 2019. 08. 18. 19:32
daogyula
Persze hogy észrevetted a sebességmérést,a BMW-n legalább három különböző radar detektor meg lézer működik!
[#5561116] 2019. 08. 18. 18:38
mlas
Rövid túra beszámoló.

Hosszas tervezés, gondos előkészítés után eljött végre a nap, indulás! A találkozót az ország közepére terveztük, így az Dunaföldvárra esett.
Meg is érkeztünk időben, a helyi lakosok örömükben ásványvízzel, fagylalttal, süteménnyel kedveskedtek nekünk. Kis pihenő után elindultunk az első szállás felé, várt még 120 km-nyi mecseki motorozás. Élen egy tapasztalt túra vezetővel, aki egy professzionális navigációkat gyártó cég egyik termékét használta munkájához. A sor végét egy sportmotoros zárta, fülében a mobil headsetjével, készen az azonnali vészhelyzeti kommunikációra.
Rendben megérkeztünk, berendezkedtünk. Egyesektől érkeztek aggódó hangok a vendégágy légtömörségét illetően, de ezt betudtuk a fáradtságnak.
Vacsora, kötetlen beszélgetéssel, sörözéssel, majd alvás.
Reggel elindultunk, szép időben, erre a napra melegrekordra számítottunk az előrejelzés alapján, ami be is jött.
Eseménytelen úton a határig, majd reggelizés, már horvátoknál. Megismerkedtünk a helyi ízekkel, amennyiben annak számít a horvát parkolóban elfogyasztott sparos szendvics.
Utazás tovább.
Autópályát kerültük, ám a horvát országút trükkös: a falvak egymásba érnek (szó szerint, egy oszlopon van a helység vége-következő eleje tábla) elvileg 50 a sebesség max. Szerencsére ezt az ajánlást senki sem veszi komolyan, laza 80-90 a megengedett.
Zágrábi elkerülő ingyenes pálya, kb. 30 km, utána út.
Lucko-Karlovác az egy totális orális aktus, tötymörgés, forgalom, de 40 km után egy igazi motoros paradicsom következett: szerpentin, hegy, jó aszfalt, meleg gumi, jó kanyarok (nem olyan Glockner-féle egyesben visszafordítós-baxkódós, hanem nyújtott ívek) 50 felett minden kanyart lehetett venni, és ez azért volt jó, mert ezt az életkort már az összes csapattag elérte.
A part közelébe érve a hegyről ejakuláció-közeli látványúton mentünk Opatijáig.
Szállás az óvárosban, szűk utcákban lévő apartman, jól felszerelve, kedves, több nyelven beszélő vendéglátókkal.

Motoros szempontból innentől nem sok minden történt, a haza útig. Élveztük a környéket, a 100 m-re lévő strandot, a szép várost.

Hazaút reggelén elég hűvös volt, 14 fok, borongós. Na, ezt röviddel az indulás után alulmúlta, szakadó esőben és 12 fokban jöttünk Zágrábig. A csomagokban odafelé utazó ruhadarabok mind felvételre kerültek, az esőruhákkal együtt.
A csapat egyik Yamahás tagja nem tudott egyértelmű döntésre jutni a ruházatot illetően, ezért az első órában 3x öltözött. bajor motoros társunk ezt nyugodtan szemlélte, majd később őmiatta álltunk meg öltözni

A motorok jól működtek, fagyasztásuk is jó volt, elmondható, hogy a tesztút alatt az egyik japán gyártmányú motor fogyasztása volt a legnagyobb.
Jellemzően meghibásodás sem történt, szerelni összesen két alkalommal kellett, akkor is csak a majdnem veterán korú Yamaha típuson kellett kisebb beavatkozás, a szokott doboztartó konzolon.
A magyarországi hazavezető szakasz eseménytelenül zajlott, leszámítva a Pécs-Paks közt lévő 4 db mobil sebességmérést (amire időben felfigyeltünk)

Jövőre, ugyanitt! :DDD
[#5561101] 2019. 08. 18. 16:45
daogyula
Rengeteg motoros van az utakon,integettem annyit!
[#5561100] 2019. 08. 18. 16:43
daogyula
Na itt vagyok,kerültünk egy 80-ast,Pomáz, Dobogókő,Esztergom,aztán vissza.El is fáradtak,a hegyi kacskaringós nem nekem való.
[#5561081] 2019. 08. 18. 11:25
ábrus
[#5561047] 2019. 08. 18. 8:17
daogyula
Telt ház van
[#5561040] 2019. 08. 18. 7:31
daogyula
Igen,ez a kemping,csak a képek nem akarnak feltöltődni
[#5561021] 2019. 08. 17. 21:15
csövi
Királyság. Hétfőn lehet megyünk motorozni majd benézek.
[#5561016] 2019. 08. 17. 21:02
Opprorer.T
A papszigeten a campingbe ott nálatok ahol voltunk 1x bulizni
[#5561009] 2019. 08. 17. 20:48
csövi
Hol van ez Gyula?
[#5560995] 2019. 08. 17. 19:54
Opprorer.T
[#5560991] 2019. 08. 17. 18:51
daogyula
Sziasztok,valaki a közelből eljöhetne! Én is a délután érkeztem. Mi ki
[#5560987] 2019. 08. 17. 18:09
Opprorer.T
[#5560977] 2019. 08. 17. 16:48
Yamaha fan
Egy reklám mlas és opporer kartársaknak, csak akad rá némi pengő a sublótban
[#5560976] 2019. 08. 17. 15:38
Yamaha fan
Pont ilyet keresek én is a lányomnak, pofás kis gép.
[#5560967] 2019. 08. 17. 15:00
Arni82
Szép hely
[#5560966] 2019. 08. 17. 14:59
Arni82