Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kommentek között van még egy vidi, az sem gyenge.
Nem tévedsz, az apjáé a pálya.
Nincs twitterem, de ha lenne beírnám, hogy ez a szarzsák sosem lesz bajnok a szememben, bármit is nyerne meg a jövőben. (apu pénzén)
Mocskos kis tetű.
"Public enemy number one" Olyan a járása mint egy ratyinak. Aki már kiskorában sem tudott veszíteni, mindent meg kellett torolni mert egyébként nagyon sok pénzük volt anyuéknak.... Ezt így látatlanban a mozgásáról de lehet, hogy tévedek.
A talján csődör, akit örökre eltiltanék minden technikai sporttól
https://twitter.com/i/status/1...
Ez jobb mint az útelágazódás, vagy a legkisebb prím szám
Lehet..kék, meg hosszú az biztos
Sanyikám tessék,csak neked,nagy embernek nagy busz!Ezzel fordulj meg a végállomáson!
http://youtu.be/R3RghnwpPAI
Lehet, hogy az már nem Ikarus....
Ráadásul ha jól láttam alacsony padlós, még birkózni sem kellene nagyon a motorokkal.
Fórum tali túrának milyen jó lenne elférnénk benne sokan még a motorok is.
Összedobjuk a pénzt,megvesszük,és Sanyival vitetjük vele a motorokat a Balatonra. .
Csak mondom, hogy felénk van egy eladó csuklós
Tehát Csövi viheti a Tesco-ba a családot 280-as Ikarusszal.
Igazad van. Utána néztem és úgy van ahogy Te tudtad.
" a járművezetőnek rendelkeznie kell GKI kártyával, kivéve, ha a járművezető olyan járművet vezet: – amely személyes használatban van, és amellyel közúti közlekedési szolgáltatást nem végeznek,
Mert az már nem autóbusz. Nekünk az volt a gki-n hogy kell. De külõmben mindegy is. Kifutott a cefre megint. Lé kellett merrni egy võdõrrel belőle.
Nem, a rendelet alapján a saját használat nem tartozik a gki, körbe tehát ha van buszod a familit oda viszed, ahova akarod, ez igaz a tgk-ra is ha a saját dolgodat fuvarozod ahhoz nem kell gki. A gki ahhoz kellene ha a járművezetést foglalkozásként végzed, díj ellenében fuvarozol. Például van egy átalakított buszod amiben autót cipelsz a rally versenyeidre, ahhoz sem kell gki.
1x külföldi kalandozásomon belebotlottunk egy téren kb. 50-60 buszba. Láthatóan ott voltak már egy idő óta, némelyik hiányos, de úgy átlagban kb. olyan, amit a magyarok még közbeszerzésben megvesznek A pusztulásra vártak, elég szomorú hangulata volt. Sajna pont nem volt nálam fotógép.
Szép motor.
Hát, kb. olyasmi mint a Piros, csak ez karburátoros.
Rövidebb mint az FZR, az akkori 105 kilómmal be sem tudtam hasalni a plexi mögé. A váltója mint egy mikrokapcsoló (simán megy kuplung nélkül) és megy mint a barom.
Ódákat azért nem zengenék, de jó gép.
Nem akarok motort venni,csak kíváncsi vagyok rá. Sokan ódákat zengenek róla.
Józsi Te mentél már ilyennel. Milyen vezetni?

https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Hát Sanyám, ez jó nagy hülyeség!
Egyrészt az F2 CBR sokkal öregebb mint a tiéd, másrészt én láttam, az a gép teljesen rendben van. Egyedül a te stílusod áll messze az állatkodástól, de az egyáltalán nem baj.
Tegnapi túráról mesélték (amiről szó szoros értelmében lemaradtam) hogy hazafelé a CBR 600F2-vel Krisztián 240-nel száguldott,és nem volt egyedül aki így ment. Már a gyülekezőnél volt sejtésem hogy ez nem az én pályám. Tele volt ZX 10-zel,volt CB 1000R,Yamaha R6R szóval kilógott a sorból a Piros. Szegény olyan szedett-vedett képet nyújtott a sokkal újabb motorok közt.