Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Király ;)
Na beindult a kecske pöcc röff, mentem is vele vagy 100 métert az idei első motorozás megvolt. Csak olyan erőtlen volt alig bírtam elindulni vele aztán ahogy pakoltam a sebességet akkor döbbentem rá hogy fordítva van minden. Fent van az egy többi lefelé. Lehet rosszul raktam össze a váltót.

http://youtu.be/tke4Dn_ecWs
Mért? eladja ezt a az öreg csettegőt 300-ért, hozzádob 5 750-et, és máris hozhatja ki a szalonból...
Használt űrsiklót amúgy se vennék, megbízhatatlan szarok, 4-et gyártottak, 2 leesett
Ja, és új BMW R1250RS-re vágyik, mióta tesztmotorozott eggyel. (de erre kb. annyi esélye van, mint neked egy viszonylag keveset használt űrsiklóra)
Olyan helyről tessék informálódni, ahol motorokkal foglalkoznak. https://www.motorcyclespecs.co...
A ZXR 250 volt sor4, ahogy az FZR, CBR, GSXR250 is.
Egyébként valóban sor2, a kollégám a tulaj. (van mellette egy Yamaha YZF600 Tánderkettye is)
Amúgy ez milyen motor is tulajdonképp? Mert a ZZR 250 sztem sor4...
https://www.autoevolution.com/...
Vegyetek motort, mert kell a tulajnak a lé!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zzr_250/kawasaki_zzr_250_ex250_h5-16378486
Tehát még akár vehetsz is. (ha majd közeledik az 50)
maradt a gt 200, meg a pony , meg egy 50 4t vespa van éppen
ez is több, mint amennyire egyszerre rá tudok ülni :)

de "igazi" motor nem valószínű... bár még 3 éve is úgy gondoltam sose fogom eladni a pannoniát...
És akkor már nem is lesz motorozás?
sziasztok!
ma elvitték a Pannoniat,
szinte pont egy hónap hirdetés, télidőben
sokan ígérgettek 500-at, de csak messziről...
az első ember aki idejött (elvakult fiatal, lelkes, mint én voltam) boldogan vitte kicsi alkuval.
rögtön látta és elfogadta minden hibáját.
Mindenki nyert az üzleten :)

szép vasárnapot :)
Vannak ám ennél sokkal nagyobbak is. A kicsik meg...azok nem tolózárak csak szelepkék.
Amikor én fiatal voltam...
Ne nyavalyogj, a legnagyobb is csak 50 kg... a kicsik meg... A Lada blokkot beemeltük lapátnyél-kötél kombóval, pedig ott is kellett illeszteni a váltóhoz na jó, 20 éves voltam
Most nem játékról van szó, hanem mikor egy ilyet http://hawle.hu/termekeink/tol... 80-150 a kilójával kell berakni a két csőperem közé úgy, hogy még a tömítéseket is be kéne közéjük csúsztatni. Aztán még lyukra is álljon. (persze csövekkel körbevéve, hogy még véletlenül se lehessen odaférni)
Ott a kikattintott racsnival aztán pozicionálgathatod az állandóan befeszülni akaró tolózárat. (tapasztalat, amikor ~20 perc után a tervezőtől a gyártóig mindenkinek a családja szóba kerül)
11-re végezetek a felrakással? Bakker, én még fel se keltem megyek is reggelizni...
Amúgy szia, Sanyi!
Voltam házat bontani,a barátomnak segítettem. Tegnap födém leszedés,falbontás,ma pedig bontott tégla teherautóra rakás volt két forduló. Szerencsére már végeztünk is.
Sziasztok!
Kikattintod a racsnit, és a tekerő karral tartva mm-eket is tudsz pozícionálni... amikor raktam le a garázs padlónak a födém béléstest lapokat, én is gondolkodtam egy csörlős bakdaru megépítésén, mert kurva nehéz volt (2-2,5 q/db) de a végén csak odacibáltam őket a helyükre. Gondoltam, a bakdaru úgysem kell többx - aztán mikor szedtem ki a tuja tönköket, milyen jó lett volna megint
Egyetértek,össszekombinálta az emelő zsiráfot az én csörlős emelőmmel,de a kettő együtt felesleges.Vagy hosszabb hengert tesz fel és akkor nem kell a csörlő,vagy magasabbra építi,és akkor a hidraulikus emelő nem kell.
Nem kerestem ilyeneket, így csak láttam AHOGY megcsinálja a srác, az meg tök jó.
A csörlővel a kötél hosszától függően akár egy aknából is felhúzhat bármit, míg a zsiráffal nem. Az emelő arra jó, ha valaminek a beillesztésénél millimétereket akar mozdítani, az a csörlő racsnijával nem fog menni.
Egy általad linkelt gyári zsiráfot használ(t)unk a munkahelyen tolózárak, csövek, kompresszor alkatrészek ki-be szereléséhez ahol a híddaruval nem lehet fentről emelni (nem egy csodafegyver, mert pl. egy kompresszorházban emelésnél az emelőkar ostoba köríves mozgása miatt sokszor el sem fér) de nem véletlen, hogy a lakatosok egy ugyanilyen rendszerű emelőt csináltak és azt használják a zsiráf helyett. (állítható az oszlop magassága 4 lépcsőben és vastag falú profilból van az egész, komolyabb kerekekkel)
A zsiráf inkább nyílt terepen jó ahol nincs útban nagyon semmi. (de arra meg ott a villás targonca)
Egy ilyen oszlopos fúró épp készülődik nekem hazafelé.
Nem néztem végig, beletekertem... saccoltam a súlyt. Én meg azon csodálkoztam, hogy a tyúbon lévő többszáz DIY videó közül pont ez tetszett meg neked...
Sztem nem is jó konstrukció. Először is, azzal a csörlővel tudna emelni 500 kilót lazán - akkor mi szükség az emelőre?
Másodszor: az emelő 2 tonnás minimum, kb. 10 cm lökettel - vagyis 10x áttétellel 1 m-en tudna emelni 200 kilót (vagy 1,5 m-en 130 kg-t, szabadon választható), ennél többet meg az a zártszelvény úgysem bírna ki - de akkor meg mi szükség a csörlőre?
Ha én csináltam volna, kihagyom az emelős részt, és lett volna egy könnyebb, egyszerűbb zsiráf max. 100 kg mozgatására.

de a hegesztő faxa, meg az oszlopos fúró is
Ez az awi nagyon jónak tűnik. Nekem Lidl gazdaságos porbeles van,de azzal sem tudok csak taknyolni.
A gyengébbek kedvéért ki is írták, hogy kb. hány kilósak a cuccok, de persze építhetett volna toronydarut is.
Ennél azért többet vártam tőled.
Ember feltalálta a zsiráfot? Ha már hozzáfogott, csinálhatta volna ilyenre is, pont ugyanannyiba került volna: https://szerszambolt.com/motor...
Az a darab sínt meg csak tegye már fel, kb. 40 kg... bár elég gizda a csóka
Az AWI tényleg jó, az lesz a következő, amit veszek. 60 körül már van használható. Palackom, reduktorom, pisztolyom már van. Igazából kellen tudnom már hegeszteni is, de az inverterem csak a koppintós gyújtást támogatja, és az nem megy, mindig odakap a wolfram hegy, és baxhatom (ill. köszörülhetem, de a lényeg uaz )