{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5641915] 2020. 09. 24. 21:31
csövi
Van ez így....
[#5641914] 2020. 09. 24. 21:29
mlas
Ja. Miután elmentem venni egy másik nyomtavrudat, mert amit vittem, nem belevaló
[#5641904] 2020. 09. 24. 21:19
csövi
Össze is raktad jó lett minden?
[#5641902] 2020. 09. 24. 21:17
mlas
Meg. Szétjött mégis.
[#5641840] 2020. 09. 24. 19:29
csövi
Na mi lett meg tudtad csinálni a kocsit?
[#5641828] 2020. 09. 24. 18:11
mlas
Hát a síma betony olyan nagy felületen nem valami szép, viszont hólapátoláskor igen praktikus A mintás meg messziről térkőnek láccik csak olcsóbb, és nem olyan tartós (mivel a nagy betony felület mindig megreped, megsüllyed pár év alatt ) ami nem, az meg nem ennyibe kerül.
Sztem a mintást válaszd, az feldobja az udvart - meg a Zasszony örül (ez ugye fontos ) azon a törés-repedés se fog feltűnni.
[#5641715] 2020. 09. 24. 9:25
daogyula
Nem újdonság ez,csak betonnál sokiág a vasháló volt az elfogadott,pedig már a vályogtéglát is szalmatörekkel keverve készítettük.Az összefogta és nem tört szét.Persze betonnál a szalma kevés lenne,de a modern anyagokkal tökéletes megoldás.
[#5641688] 2020. 09. 23. 23:27
Fábi76
[#5641687] 2020. 09. 23. 23:26
Fábi76
Nem
[#5641684] 2020. 09. 23. 22:46
ábrus
Most meg műanyag rendszámtáblát gyárthatnak nálatok.
[#5641683] 2020. 09. 23. 22:46
tsanyi
Falvai vagy?
[#5641682] 2020. 09. 23. 22:45
ábrus
Ha gyökér akkor hagyni kell.
[#5641680] 2020. 09. 23. 22:44
ábrus
~330m2 10cm-es fiberszálas mixerbeton nyomott térkő mintával 2,3M vagy csiszolt sima/seprűzött mintás 2M. (felületerősítővel megszórt, ha csak csiszolt) Az alap tömörített murva.

Az anyag: 1,2M.......munkadíj a mintától függően: sima/seprűs: 800e.....térkőmintával: 1,1M Azaz a m2 ár mindenestől: 6.060Ft /6969Ft (kiegészítésként: szintet is kell emelni a nagyobb részén, közel a vízszinteshez, szóval a murva/kavicsmennyiséget ez megdobja kissé)
A dilatációk betonvágóval belevágva és Sikaflexszel kitöltve.

Nekem jó lenne a sima, géppel csiszolt, (nem tükörre simított!) felületerősítővel megszórt (nem tükörre simított!) beton, de a nejem a térkőmintáért kampányol. Döntés még nincs.

Itt vannak a térkövezés árak is, csak hogy nehogy az legyen, hogy "ennyiért már miért nem térkő?" (ott van kb. a cikk közepén) : https://epitoabc.hu/terko-lera...

;frags=pl%2Cwn

[#5641678] 2020. 09. 23. 21:44
Fábi76

Azokra a fogvatartottakra gondoltam, akiket a kecskeméti börtönből hozunk-viszünk nap mint nap. A többségük komoly cégtulajdonos volt, vagy még mindig az, csak az a pár száz millás áfacsalás nem maradt annyira titokban, mint szerették volna.
[#5641632] 2020. 09. 23. 20:00
mlas
Hány m2 beton lesz kb? és csak betony, vagy ez lesz az alap, és rá a díszkő?
[#5641630] 2020. 09. 23. 19:58
mlas
Sztem neked még úgy is sok marad... mit is mondtál, mennyi?
[#5641612] 2020. 09. 23. 19:20
bekessanyi
De szép motor! Hát ezek nem olcsók.
[#5641608] 2020. 09. 23. 19:12
Arni82
Nem egyeztünk meg.
[#5641457] 2020. 09. 23. 8:48
Fábi76
A kevésbé adószerencsések egy része, a mi cégünknél dolgozik.
[#5641430] 2020. 09. 23. 7:42
Yamaha fan
A hasonló sikersztorik kulcsát én egyértelműen nem a munka mennyiségében látom, kell hozzá nem kevés "adószerencse"
[#5641381] 2020. 09. 22. 21:11
bekessanyi
Hát igen. Az kemény szakma. Sokat lehet vele keresni,ha valaki jól csinálja,de öreg korra kell keresni valami mást mert nyugdíjas korig nem lehet csinálni.
[#5641377] 2020. 09. 22. 21:08
bekessanyi
Sziasztok!

Nekünk ha lesz másik autónk,akkor ilyet szeretnénk.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/308/peugeot_308_1_6_hdi_active_fiatalos_gazdasagos_befektetes-15824224

De remélem még sokáig nem kell lecserélni a mostanit.
[#5641368] 2020. 09. 22. 21:04
ábrus
Én ismerem már régóta, ha én ilyen sokat dolgoznék mint ő(k) már rég belepusztultam volna. (ez sem normális dolog, amennyit fizikailag hajtanak)
[#5641359] 2020. 09. 22. 20:58
ábrus
A Passat dízel, bár előtte egy Golf 4 1,4i volt nekik 90e km-rel. Amúgy a Passat véletlenül lett neki, valaki nem tudta kifizetni az elvégzett munkát, így került képbe az autó. (nem is nagyon használták, szinte mindenhova a Transittal járnak, mondjuk megértem)
Az hogy az arteon is dízel-e azt nem tudom. (annyira nem érdekelt)
Nem küld ide senkit, mivel ő is ugyanúgy tolja a talicskát és hordja a téglát, nem az a csúcsvállalkozó típus. (pénze lenne akár mercire meg bentlire is, de nem az a fajta ember, ismerem jól, ráadásul még fiatalabb is nálam pár évvel)
[#5641256] 2020. 09. 22. 13:06
daogyula
Két milla még nem is sok egy felszálló pályáért,mert valld be őszintén,beton kifutó nélkül kicsit nehézkes a felszállás az új repülőddel!