Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Lenne valakinek eladó fzr 1000 hátsó kereke . A korai tipushoz . Tengely menesztő tárcsa minden jo lenne ugy ahogy van kompletten . Köszönöm
Ügyesek vagytok!
Szép lett nagyon
Sziasztok! Kész lett a kerítés. Sztem nagyon szép lett. Még a Bogi teraszának a léc cseréi, és a könyöklő van vissza. Szeptemberben volt két éve hogy költöztünk,és idáig jutottunk. Egy kis visszatekintés a kezdetekre,honnan kezdtük,és most hol tartunk. Sok munka és nem kevés pénz kellett hozzá,de megérte.
Azt én is... egy szakadt cápa 3-asom volt, mikor megjelentek itthon az első Calibrák... 2000 turbó, 4x4... de az elérhetetlen volt. Akkoriban a főnökömnek új A Omegája volt, 1.8-as, mégis utaztunk vele 200-al Bécsbe... szép idők voltak (92-94)
nekem a mai napig tetszik :)
de nem kéne, valahogy nem illünk össze: úgy érzem el vagyok benne veszve :(
Megvan Apámnak már vagy 15 éve, de mindig csak akkor ültem bele, ha nagyon muszáj volt...
egyik jobb, mint a másik :)
Calibrát is akartam, de az is 20-25 éve volt.
"nem illene hozzád..." Ezt nem értem.
Elkezdtem írni, de egyszerűen nem tudom megfogalmazni neked hogy érthető legyen.
Szemed?
Igen tudom. Nem is tudom miért írtam 20-ast.
P21
Igen, volt, a Bonyhádi cimborájaval...
Vett új karburátorokat megint... Csak a tuning :)
Bár még nincsenek fent , mert kell hozzá csináltatni új szívó csonkokat
Délután láttam az öregedet Orfű irányából Hertelend felé P20-szal volt. Ment mint az állat. Voltam egy kicsit motorozni én is.
Sziasztok!
Ha előbb olvastam volna... Akkor ma több képet csinálok.... Csak egy USA tepsi látszik a háttérben...
A pony simán elveszik a nagyok között...
Apám Calibraja meg jövőre 3o, tehát majdnem jogosan áll a sorban...
A szerelvény meg szerintem bbkapitány műve, bár Őt nem láttam...
Szezonális használat, napi használat - ragozhatjuk bárhogy, akkor is csak két eset van: jársz vele, vagy nem. Az, hogy az Opellel hogy volt, már nem számít - akkor 20on éves hülyegyerek voltál aki elmegy bármivel, ami gurul... én szakadt Wartburggal jártam 25 évesen
Ma már, megnősülve, megkomolyodva, vezető beosztásban nem illene hozzád...
És hogy miért BMW? Hát én azt ismerem, azt szeretem, próbáltam sokat, jónak tartom - ezért ajánlgatom. Vagy ajánljak Pezsó 605-öt vagy Ford Mondeót? Azokról fingom sincs...
Most kapcsolok, hogy tudat alatt rá akarsz vezetni a bmw-re mint egyetlen helyes választás.
Vagy megvehetném pupu e46-osát, mikor majd rájön az ötperc és bagóért kínálgatja itt, mert kinézett valami mást vagy "felgyújtom ezt a sz&rt mert megint nem jó ez vagy az".
Nem, olyat nem akarok.
A szállítóból sem okvetlenül kell 740-750-est venni. (az tényleg 20 körüli fogyasztás)
A fórumosok szerint a 725tds felejtős, mert nehezen húzza a bódét, másrészt mert "mi van csíra, nincs pénzed hetesre?"
A 728i-730d viszont már egy egész normális választás, egész normális fogyasztással (8-13L körül) Nekem mondjuk d nem kell. De pl. e34 525-528i is jó lehetne, azok is tetszettek mikor megjelentek. (van is hozzá egy csomó doksim)
Aláhúznám kétszer a "szezonális használatot", az mióta számít napi használatnak?
Az opellel napi szinten jártam 20-22 évvel ezelőtt az akkori forgalomban (az 1,1-es sor 4, 45Le-vel és kb akkora mint egy Lada............ nem vettem, hanem valami csereügyletben beszámítódott) ami nekem tetszett, bár a többség lesajnálóan nézte. (de sejted hogy engem ez mennyire érdekelt)
Ilyen 2 ajtós mint a képen, csak piros: https://en.wikipedia.org/wiki/...
Szóval ha ma meglenne, nyilván nem a mindennapokban használnám (de csak azért, mert szétrohadna ) A nagy V8-cal és 5,5 méteres kasznival meg nyilván kényelmetlenül érezném magam a városban, nem kevésbé a 30L körüli fogyasztással, ezért kicsi az esélye hogy belátható időn belül vennék egyet. (mire meg lenne annyi felesleges lé, gondolom elérhetetlen is lesz, meg forgalomba helyezhetetlen)
Amennyit Józsi autóval megy, kibírná... télen lenne csak xar a helyzet, mikor kocsival kell bejárnia melóba.
Egy régi hetes ma "különleges" autó lenne, a nepper cigók már nem járnak ilyennel, az úri népek se - csak fanatikusok és lazán bírná a napi használatot.
Hát sztem ezek az autók, amit linkeltél, jók lehetnek hobbynak, sanyarú gyerekkor pótlásának de napi használatra... sztem simán csak elmebetegnek néznének vele a teszkó parkolóban, főleg, ha napi szinten látják a városban de mindenképp rádsütnék, hogy feltűnősköcc vele meg aztán nem kanyarodik, nem fékez, nem fér el sehol és igazából nem is megy (hiába vényóc) sztem egy turbós 1000-es városi autó átlépi. Tudom, nem ez a fontos, de most napi "autóként" használatról beszélek.
Szóval épp "szobornak" jó lehetne - persze ahhoz fura ízlés kell, de az ugye megvan - "autónak" nem.
Jah10+ Városban finoman is elkéri a marmon kannát.(20l/100km) Ha kint csak serte-pertélsz vele akkor 10 körül elmegy,de akkor minek van. És igaza van a Józsinak abban,ha nincs mellette más autó,akkor napi szinten használva zsebbenyúlós a történet.
Egyébként a Chevi lenne a ráköltős, a másik kettő eléggé egyben van a szezonális használathoz. (nem OT, meg restaurált szintre gondolok, arra nincs igényem hogy szobor álljon itthon)
Veterános talira nem mennék ilyesmivel (mivel a maga(m)mutogatás távol áll tőlem) külföldre nyaralni-kirándulni annál inkább. Csak ahhoz kéne valami komolyabb szerződés az OMV-vel, mint nagyfogyasztó. (sajnos a fogyasztás eléggé ellehetetlenítené a pár ezer km-es túrát)

Ha már így mondod, akkor "szállító hetest" és az E34-et többször is említettem már mint régi kedvencet (néztem is párat még régebben, de némi kommunikáció után a 7er fórummal beláttam hogy nem kéne ezt egyelőre erőltetni) de az nem igazán ugyanaz, mint ezek a régi vágású vasak. (ezek jobban tetszenek, bár a bmw jóval elérhetőbb és beférne a garázsba is)
A 850i szintén régi (elérhetetlen) kedvenc.
De pl. a 72-es Kadettet is sajnálom hogy eladtam, azzal is szívesen járnék mint régiség. (napi szinten használtam két éven keresztül, pedig ott aztán nem volt teljesítmény)