Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat egy automata feszitonel nalam ez a mar nem jol mukodo kategoria :D
Nezd, anelkul, hogy kotoszkodnek. Egy motort, ha utsz, es kap 100 % ot. annak a szelepeit 15 000 utan allitani kell, nem 80 000 nel. Ha egy ilyen motorban 80 000 van, es minden patika, azt a motort rendhagyoan megkimeltek. Csodak nincsenek. Ettol fuggetlenul orulok, hogy egy ilyet sikerult kifognod, es tenyleg csak gratulalni tudok, mert nagyon ritka.
Köszi Még a kék felnicsíkot lecserélem fehérre, kap egy Bódis triovalt, egy K&N szűrőt, és egy fokozat kijelzőt. Most így első nekifutásra ez a terv
Igen, "tanuló motor" lett belőle
A K8-at eladtad?
A hátsó kerék sárvédőnek kellene talán még kéknek lennie, és a farokidomon más a matrica.....de mást így képről nem lehet észre venni.
Ohhh szeme túnő különbség, mert ami rajta an az fent van és 2 dugattyús.
Ami meg rajta volt, az lent volt és egy dugattyús volt.
Elég hülén is nézett ki ott a lelógó fékcsővel.

Egyébként szép festés, a piros után ez tetszik a legjobban. Ez a kék fehér kombináció lett a legszebb
Köszönöm a válaszokat !
Sikerült,remélem így is marad.
Köszi, hogy elintézted nekem Én erre nem jöttem volna rá
Patron kiteker, beteker és már feszül is.
Kapott ez szerencsétlen mindent.......volt adva neki az 100%.
A hondák csörögnek feszt akár már 10-20.000 km után is... a 954 is csörgött.
Ez kicsit laza volt, de nem lehetett hallani a csattogást....
Biztos másabb a megoldás...
Azt hiszem erre emlékszem "motoroutletveszprém" szépnek tűnt képeken.
Szóltam is nekik, hogy valamit kezdjenek vele, mert egy 98-as R1 hátsó fékrendszere volt rajta.
Vissza írtak, hogy köszönik az infót orvosolják a problémát.
A képedet tekintve ez sikerült is :) mert már most jó a fék nyereg hátul :) legaláb is tipusazonos.

Egyébként jól néz ki.
2002-03-nál többnél a bal oldalon van egy csati ami lezártlatol, megolvad, oxidálódik.
A 2006-nál is lehet ott baj.
Takarítsd ki és jó lesz. Duplasoros csati 8-as vagy 10-es.
Ha meg nagyon gatya akkor új csati és csere...
A csoport kábel, és egy csatlakozó is van a bal oldali "lámpatakaró" idom alatt. Tehát a teló mellett. Mozgasd, fújkáld meg. Valamelyik csatlakozás eloxidálódhatott, nagy áramot nem tud átvinni.
Ujra lehet nikasziloztatni barmilyen hengert, ezert nem kell egesz blokkot cserelni, csak ha rentabilisabb egy masik blokk, mert annyira olcso...
Neked manualis feszitod van, hogy allitani kell?
Eleg sok japannak 30 e kornyeken mar cserelni kell a vezlancot es a feszitot. Ez nem szokatlan, foleg ha nem ugy van hasznalva, hohy 5000 nel el van valtva.

Neked hatalmas szerencsed van ezzel a motorral, hogy kb nem forgattak ki soha, maskepp nem tud ennyit elmenni. De ez egyaltalan nem a megszokott hasznalata egy R1 nek.
1 hónapja vettem, Veszprémben. Lehet, hogy többen is láttátok a hirdetést. Én elmentem, megnéztem, megtetszett, 1 hétig agyaltam, aztán elmentem megint, és megvettem. A motor egyértelmű, hogy volt festve, mert karcmentes. Viszont nem egy sufnyi tuningos festést kapott. Akárkiis csináltatta, nem sajnálta rá a pénzt, mert minőségi munkát végeztek rajta, szerintem. Egyébként kintről behozott. Lehet, hogy megszívom vele, de nekem tetszik, a motornak szerintem, és a szerelő szerint is nagyon szép hangja van. De sajna amikor hoztam haza, 180km-nél megálltam tankolni(8,1l - 90-100as tempóval), még semmi baj nem volt, aztán mire még a maradék 10 km-t megtettem, addigra elkezdett a vez,lánc -nak hangja lenni. Ezért cseréltettem ki. Majd még jelentkezni fogok itt, amikor valami baszakszik Mint pl olvastam már itt, hogy ezeknek a fesszab szokot baszakodni......
Üdv !

Elővettem a paripát 2006 R1.
Minden fasza.
Kivéve:
-nincs muszerfal háttér világításom
-tompított ,refi
-refi van,ha csak villantani akarok,de menet közben hiába kapcsolom
Ha sokat kapcsolgatok mindent 1-1 másodpercre van minden .
Valakinek valami ötlet:mit,miért,hol ?
Köszönöm !!
Van róla képed? töltsd fel....
Vagy nem tudsz elszakadni lélekben a gixertől? :D
Inkább bele sem merek gondolni
Eladáskor jó az a km állás.....
Ha jó most akkor jó ez a lényeg....
Ha nekem 83.000-nél csak a feszítővel kellett állítani picit....és nálad meg csere volt....hát gondolj bele :D
R6-nál voltak problémák valóban. R1 esetén még nem tapasztaltam, nem is hallottam róla.
Szia! Bocsi, ha félre érthető voltam Ma hoztam el a motort a szerelőtől, úgyhogy pontos összegeket tudok írni. Vez,lánc: 20 ezer, patron 35 ezer, tömítés 13 úgy emlékszem , és 40 a munkadíj. Nem tudom mennyire korrektek az árak, én örülök hogy kész van A motorban pedig nem tudom, hogy mennyi a km. Óra szerint 31ezer, de fogalmam sincs, hogy ez mennyire valós, nyilván sokak szerint semennyire, mondjuk én is hitetlenkedek benne, de a motor szép, nem csörög nem zörög...... Nekem ez elég
Sziasztok. Egy barátom kinézett magának egy 02-es R1-et. Angliában lakik. Ebayen rá is licitált. Mikor mondta hogy 2002-es egyből rávágtam neki a nicasil problémát. Pár éve volt nekem is egy R6 az is 2002-es volt. Elpasszoltam, mert rengeteg helyről hallottam hogy a nicasil lepattan és helló van. Volt olyan ismerősöm aki a harmadik blokkot cserélte az R6ban. Úgy hallottam hogy az R1 nél is ugyan ez a probléma. Mennyire gyakori ez az R1-nél? Köszönöm válaszotokat.
Megtaláltam pontosan 4.82dl
Én asszem 10w-t raktam annó.4,7dl körül száranként kb....ha ketté öntöd a litert az a plusz 2-3cent nem okoz galibát......
Sziasztok!

99-es R1 első teleszkópokhoz szeretnék olajat venni. Tudja valaki esetleg milyen olaj való bele és mennyi? A manuálba nem találtam meg. Köszönöm