Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adnak hozzá leírást a prop tech-nél.
Nekem a 2002-es esetén egy csatit be kellett iktatni a tank alatt és az ecura rákötni egy vezetéket.
Azt hiszem ennyi volt és be kellett tanítani 1x.
Sziasztok! Használ valaki prop tech fokozat kijelzőt ? Tudna valaki segíteni a bekötésben?
Eladó Yamaha R1’04-‘08 évjárat.generátor+dekni.újszerű!50eft.tel:06/70-3696737
Üdv!
Motor eladás után megmaradt pár pótalkatrészem(2004-2006), nekem már csak a helyet foglalja.
Ár megegyezés szerint.(Ha valaki egyben az egészet elvinné szuperakciósár )
Lábtartó szett gyári,de fordított váltósra átalakítva/Feszültségszabályzó/Lánckerekek 14-15-17, 2db 43 és 2db 45 + Regina lánc/Fék/kuplung kar/Race Tech teleszkóp rugó (1.10kg)/Rendszámtartó/Bukógomba/Teleszkóp szimering/Injektor sor/Gázszektor/
Pályaidom sérülés mentes,üvegszálas.
Puig bubis plexivel,carbon ram-air csővel.
stb...
Mai napon kb 3-4 óra intnzív keresgélés után végre van világítás.Minden úgy működik ahogy kell.Egy hibás csatlakozás okozta a gondot,újrasaruzás után tökélete!
Köszöm szépen a sok segítséget!
Ugyanaz nekem is r1 en..megegett a az egyik csatlakozas.nekem tompitottam nemvolt
Ugyan ilyen gondom volt fazeren,a váztól az első burkolatra menő csatiban volt megégve egy kontakt
A műszerfal nincs relézve. A biztosíték után kapja a feszültséget. A csatlakozót kellene megnézni, ami megy a lámpa felé. Befújni, megmozgatni.
A biztosítékon megvan az áram!A relé csatiján akárhogy mérem nem találok áramot sehol!Ha kapcsolom a refit azon csatin van áram(a relé is kattan)de viszont nem ég semmi.Próbáltam megcserélni a reléket akkor is változatlan!
Nem csak hogy lehet, hanem egy körön is van.
És a műszerfalvilágítás a tompított és a refi lehet egy relén?
*A fehér tokban lévő biztire gondoltam.
A fehér biztosítékon ha ráadod a gyújtást mindkét lábán lennie kellene feszültségnek, innen megy a relére valamint a műszerfalra. A relé másik lába az ECU-tól kap negatívat(tehát a pozitívat állandóan kapja)
szerintem az az.... rámértél, vagy csak megnézted? én betenném a tartalékot. két relé biztos nem szart be egyszerre, akkor a kábeleken végigmenve a csatikat fújnám át kontaktspray-vel.... a reléknél ki tudod mérni, hogy kap-e delejt, de szerintem nem.
De lehet,de az is jó!
bocs a belevauért, de az abban a fehérben külön a biztidoboz tetején nem a világítás 25A biztosítéka van?
Ez a bizti táblája.Minden biztosíték jó!Van 2 db relé a lámpák tetején,azok lehetnek felelősek hogy nincs viágítás?
Head vagy headlight néven fut, nem volt az oldalsó biztik közt?
Megnézem a relét.Hol van a világításnak a bizije?A bal oldalán a kis dobozban nincs.Hátul van még 3 de azok sem azok.Van még valahol bizti eldugva?
A relé lehet, hogy a két lámpa között van, nem egyszerű hozzáférni, de valószínűleg nem is azzal van baj. Ha műszerfalvilágítás sincs, akkor biztinek kellett kimennie, vagy kontakthiba lehet. Meg kellene nézni, hogy a biztosítékra megérkezik-e a feszültség.
Világítás csak akkor van ha jár a motor.Azt a relét hol találom ami kapcsolja a világítást?
Műszerfalvilágítás sincs!
RN19-nel oldalt van a tompított/reflektor/műszerfal világítás közös bizti (gyanítom 21-n is). Ott keresgélj, és ne csak a biztit, hanem a csatlakozásokat is nézd át, nekem is el volt oxidálódva. Ha más nem segít, tolj rá egy flakon kontakt spray-t nekem segített (nem volt látható a kontakt hiba semelyik csatlakozáson).
Fénykürt az van!Műszerfalvilágításra nem mondanám biztosan!Az a baj hogy dolgozom délután megmondom biztosra!
Az a ventilátor reléje. Műszerfalvilágításod van? Illetve a fénykürt sem működik?