{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5471927] 2018. 07. 21. 13:27
Blasko853
Elobb utobb mindnel elo jon.rn22 sokkal megbizhatobb stabilabb cucc.csak az meg gyenge is meg csunya is..
[#5471917] 2018. 07. 21. 12:29
freazer
Főleg ha egy szét ba....szottat veszel :-)
[#5471871] 2018. 07. 20. 22:15
Predlien
[#5471860] 2018. 07. 20. 21:50
Blasko853
Valto,kuplungkosar,veztengely semmi komoly
[#5471744] 2018. 07. 20. 13:54
Masztiff
Sziasztok! Keszulok venni egy 2008-as Yamaha R1-et. Erdeklodnek kinek mi a tapasztalata/velemenye rola, eseteleges tipushibairol, mire erdemes odafigyelni?! Koszi a valaszt mindenkinek!
[#5471520] 2018. 07. 19. 19:05
Blasko853
Ezt a gyori yamahaba sikerult abszolvalni most ha egy szalon ilyen munkat ad ki a kezebol kitol lehet egy kis odafigyelest elvarni?
[#5471497] 2018. 07. 19. 18:31
Predlien
Teljesen egyetértek! Nem tudom minden megyére jut-e egy jó szerelő....
[#5471486] 2018. 07. 19. 18:14
Blasko853
Volt par visszahivasa azthiszem a modellnek de csak valami kabelezesi tema(megolvad vagy ilyesmi)olyan nagyon nemnagyszam mint pl a az rn32 valtovisszahivasos hibaja.az egy jo motor szerintem de biztos van itt mas akinek olyan all a garazsban
[#5471484] 2018. 07. 19. 18:10
Blasko853
Ja de latod tasit is van aki isteniti valakinek nemtudod megmagyarazni akkorsem ha ilyeneket mutatsz.masreszrol jo motorszerelot talalni 100x nehezebb mint jo autoszerelot,pedig az se kis mutatavany(velemenyem szerint)
[#5471478] 2018. 07. 19. 17:57
pohi
"Szerencsétlen motor amennyire szét lett szedve, összerakva, szétszedve, újraépítve......nem csodálkoznék, ha valami vezeték nem lenne jó helyen, vagy szakadt, dörzsölődött volna...."

És megmondtam :D
[#5471460] 2018. 07. 19. 15:33
lazlo
listazni kene az ilyen mestereket...
[#5471453] 2018. 07. 19. 14:55
Blasko853
Nekem ugy vagta el az egyik hozzaerto szerelo a gyorskotozot h elcsipte a mellette levo map select kabelét.ami azert volt mókás mert az egyik mapon volt tractioncontrol a masikon nem...es folyamatosan azon a terkepen volt amin nemvolt.mesterek...mesterek mindenhol
[#5471441] 2018. 07. 19. 13:31
KocsisD
[#5471440] 2018. 07. 19. 13:30
KocsisD
Na, meglett a hiba. Valamilyen gondos szerelő - itt még mindig nem mutogatok ujjal, de azért már a felelősség kérdése nem annyira hárítható - sikeresen úgy helyezte vissza a gyorsváltóhoz vezető kábeleket, hogy a rezonanciától / dörzsölődéstől / hőtől elnyíródott. De legalább meg van a hiba, és tökéletesen üzemel a motor...
[#5471432] 2018. 07. 19. 12:20
Supa13
Sziasztok! Amennyiben a bank is hozzájárul akkor szeretnék venni egy 2010es R1et. Az lenne a kérdésem, higy tudnátok olyan dokgogat mondani amire érdemes lenne odafigyelni a motoron a vásárlás előtt, illetve úgy álltalánosságban mi erről az évjáratról a véleményetek? Egyszer már megnéztem a motort, szemre jónak tűnik, csak félek, hogy elsiklom valami felett.
[#5470979] 2018. 07. 17. 11:24
KocsisD
Rendben, köszi!
[#5470967] 2018. 07. 17. 10:53
pohi
Nem vagyok szerelő. Én mindig úgy állok neki, hogy levegő+benzin+szikra......ha megvan akkor mennie kell.
Igaz, hogy tele vannak baxva szenzorral, de ha valamelyik nem is jól működik attól még be kellene indulnia.

Gyertyákat megnézed. Ha okés akkor levegő meg benzin. Nyilván levegőt csak kap szerencsétlen. Akkor meg üzemanyag ellátás hiba.
6-7000 körül nem kapott eleget aztán már később se..... Mondjuk ez egy elég optimista jövőkép.
Szerencsétlen motor amennyire szét lett szedve, összerakva, szétszedve, újraépítve......nem csodálkoznék, ha valami vezeték nem lenne jó helyen, vagy szakadt, dörzsölődött volna....
na meg ugye itt is bejátszhat a tank alatt összenyomott benzin vagy vákumcső....ilyen egyszerű dolog is lehet.....

Sok sikert hozzá....majd írd meg mi volt, okuljunk belőle ;)
[#5470913] 2018. 07. 16. 21:19
Blasko853
Csalodtal tasi bacsiban?
[#5470841] 2018. 07. 16. 17:45
Predlien
Írtam privát üzenetet!
[#5470776] 2018. 07. 16. 13:22
KocsisD
A gyertyák elvileg újak, mondjuk nem vagyok biztos már abban sem, hogy valóban ki lkett cserélve, szóval mindenképp ránézek.
A változó torokhosszra én azért nem gyanakodom, mert már be sem indul, viszont legalább egyszerű ellenőrizni, mert csinál egy self test-et gyújtásra adásnál.
[#5470774] 2018. 07. 16. 12:58
pohi
Én első körben a gyertyákat nézném meg milyen állapotban vannak.

Mondjuk a tiédben már benne van a változó szívótorok. Az nem véletlenül 6-7-nél emelkedik mozdul meg? Csak egy ötlet.....
[#5470763] 2018. 07. 16. 12:18
Predlien
Ú bazz, neked nincs szerencséd. Remélem a többiek tudnak segíteni.
[#5470755] 2018. 07. 16. 11:26
KocsisD
Sziasztok! Pár tippre lenne szükségem. RN19-nél jelenség: eleinte 6-7000 feletti fordulaton rángatás. Ekkor még azt hittem hogy a gyorsváltóm szenzora szarakszik. Kiiktattam, majd maradt a hiba, viszont 6e alatt teli gázra is szépen reagált. Majd pár km után megállót tartottunk, és itt már alapjáarton le is állt. Majd nem tudtuk újra indítani. Én gyújtásra gyanakszom, esetleg kontakthiba. Nem háromhengerezett, ezért a trafót kizárnám, meg az injektort is. Akksi, töltés tökéletes, sokadszori próbálkozásra is tisztességesen tekeri a motort. Esetleg valaki járt már így?
[#5470743] 2018. 07. 16. 10:47
pohi
Itt van fent "szervizkönyv", vagyis inkább szerelési kézikönyv hozzá: http://www.blackbears.ru/index...
[#5470740] 2018. 07. 16. 10:42
pohi
2.45 liter emlékeim szerint