Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet így van. Ha télen szétszedem majd megmondom.
Addig is nem kopik a kuplung szett a polcon
Ricsinél a bontóban nincs?
Vagy a sugomotornál?
Még mindig keresnék főtengelyt 2007es r1be
Ez nem a kosár csapágya, hanem a kiemelő rudazaté.
Ha csörög, akkor szerintem kuka a kosár, mert nem csak a csapágy kopik ki, hanem maga a kosár is.(Legalábbis én így tudom, lehet nem így van.)
Sziasztok!
2002-es RN09-emen akarok vezérműláncot cserélni.
Végtelenítettet bele lehet rakni a blokk széthúzása nélkül?
Csak azért kérdezem, mert még anno a Kawasaki ZXR 250-men pont úgy volt egy perem a főtengelynél, hogy nem lehetett leakasztani, csak a blokk széthúzásával, vagy nitteléssel.
Köszi a válaszokat!
Venni......
Ha használtat akarsz vanni ,nekem van egy
A 2002-eshez van kuplungcsapágy gondolom akkor cserélhető is.....
Nem értek hozzá, de csak azért van, hogy a lötyögés megszűnjön nem?
99-eshez is van:

https://www.motorosboltroadrid...
Hali! Mikor megvettem 14/43as volt de visszaraktam gyárit. Érezhetően lustább lett a gyárival de így is jól megy így engem hidegen hagy. Végsebesség mindenképp csökken ha módosítod ellenben sokkal rugalmasabb és megindul rendesen nem gondolkodik.
Sziasztok!
Az alany egy 99-es R1. Elkezdett kicsit szólni a kuplungom alapjáraton. Ha behúzom, akkor elhallgat. A fedelet le nem vettem, de ha az olajbetöltő nyíláson benyúlok és megnyomkodom akkor kotyog egy kicsit. Ezt a problémát csak komplett kuplungkosár cserével lehet orvosolni? Az új kosárnak ahogy néztem horror ára van (kb.300ezer Ft). Érdemes használtak között keresgélni, vagy az éppen ugyan olyan szar?
Köszönöm!
Sziasztok.
2003 R1-en valaki csinált már áttétel módosítást? Gondolkodok a -1+1 kombináción,van értelme,lényeges a különbség gyorsulásban végsebességben?
Köszi előre is.
Videózd le és tedd fel a fórumba, hátha jobban megérti sok fórumtárs vagy szaki a hiba lényegét.
Annó én is ezt csináltam.....és tényleg fals levegő volt az enyémnél a hiba a szívósoron ahogy gondolták.

Tiédnél is lehet akár ilyesmi hiba is....lehet exupnál is gond, ha túlságosan le van zárva nem nyit időben....
pfff....1000 dolog....
Kompressziót kellene mérned. Ha hiba van, meg kell nézni a mechanikai eshetőségeket is
Sportszűrő van rajta meg sportdob mióta megvettem. Egyik napról a másikra reccs...
Neked nincs gyorsváltó esetleg? Legutóbb az okozott hasonló problémát R1-en fórumtársnak, a kidörzsölt vezetéke.
Eltömődött vákumcső esetleg? Ha sport szűrő van benne az is szokott hibát okozni a sok felesleges olaj valamelyik csőben és érzékelőnél landol.
Töltésed van rendesen 3000 alatt is?
Kimértem a trafókat, sajnos mindegyik jó, úgyhogy kutatok mélyebbre, kimérem a kábeleket, hátha...
Én ebay-en vettem EBC kuplingszettet, erősített rugóval. Olcsóbb mint itthon. Német vagy angol oldalakon a legolcsóbb általában.

Itthon 56.000
Ebay: 48-49.000
Eldöntheted neked mi a jobb
Ez a komplett erősített acél lamella+kopó lamella+ rugó

https://ebcbrakes.hu/fekbetet-...

Az src093-as csak kopó lamella + rugó az ugyan annyi szinte kint is.
42.000 Ft

A ck2356-os csak kopó lamella pedig 24.250 Ft.... nem vészes szerintem....
Valamelyik trafó valószínű.
Sziasztok!
R1 RN19 2007.
Olyan problémám van, hogy alapjáraton, és kb 2500-3000-es fordulatig darabosan jár a motor. 3000 felett mint a doxa. Injektorszinkron rendben, gyertyák újak, szelephézagok rendben vannak.
Valaki találkozott már ezzel a dologgal?
Sziasztok! Keresek genrator forgoreszt 07 RN19 hez, elvileg az RN12 nek is ugyan ez van. Ha valakinek akad legyen kedves jelezni. Köszönöm.
Partzilla.com Ez a legolcsobb forras ami gyari alkatresz. Persze rajon meg a 27% afa, meg a kezelesi kltg. De meg igy is felar a hazai forrasokkal szemben... Hasznaltat meg ha teheted inkabb ne, mert az is valszeg szar lesz egy ido utan.
Sziasztok! Hàt nekem most mondta be a kuplung az unalmast! 2006 R1 tudnàtok segíteni,hogy merre induljak el alkatrészeket felkutatni?? Köszi
Pedig jó..... ;)