{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5663134] 2020. 12. 22. 22:43
r1b
Üdv
adott egy R1, probléma a következő, hogy blokk csere történt és nem tipús azonost tudtunk anno szerezni hozzá :( , de viszont kérnek olyan fajta igazolást, adatlapot v mi a szösszenetet, amivel bizonyítva van értékkel a környezet védelmi besorolása ( régi blokk motor kóddal, az alváz szám által beazonosítva) ha jól értelmeztem aki mondta . Csak is ezután tudok időpontot kérni NKH hatóságnál.... :( csak ezután tudnám lepapírozni. Adásvételi van a blokkról...
Valakivel előfordúlt ez a probléma? Tudnátok segíteni? Több YAMAHA importörnek írtam e-mailt, hátha le tudnák kérni számomra... Köszönöm, Üdv
[#5662496] 2020. 12. 19. 21:09
eresr6
Ismerem a motort nekme egy 2012 r1 van ( már a frissített rn23 változat) hogy miért esik le jókérdés talán egy másik ecu-val kipróbálnám.
[#5662064] 2020. 12. 18. 23:37
RC51
A motor mar nincs itt de elmondom mik a tunetek. Szoval mikor raadod a gyujtast akkor standard modban indul el. Namost alapjarat teljesen rendben van de mikor sebessegbe teszem akkor leesik 800-900 kornyekere es van hogy le is all. Nem kupplung problema mert MODE A es MODE B teljesen rendben van. Alapjarat ok. Mihelyst MODE STD-ba valtok az alapjarat leesik. Olvastam hogy ECU flash megoldhatja hogy MODE A-ba induljon es akkor nincs gond. De miert esik le az alapjarat MODE STD-ben??????
[#5661782] 2020. 12. 18. 8:55
eresr6
mennyi km van benne ? gyertya mikor volt cserélve? hidegen hogy indul? mennyire esik le? milyen a légszűrő és a kipufogórendszer?
[#5659955] 2020. 12. 08. 18:55
Rotel
Köszi az infót. Ez a motor szerintem marad, amíg rá tudok ülni. :)
Tavasszal viszem szervizbe, megbeszélem a szerelőmmel a cserét.
[#5659918] 2020. 12. 08. 17:07
RC51
2012 R1 alapjarat leesik mikor sebessegbe teszem standard mode-ban. Mode A es mode B ok. Valaki talalkozott mar ilyen problemaval? Gyujtas raadasakor mindig STANDARD modba kezd .
[#5659062] 2020. 12. 04. 20:22
D3viance
Mostanában szokott ezeken előjönni az idővel. A forgórészre gyantával van felragasztva a mágnes és leszakad és lerendezi a blokkot. Rengeteg embernek így lett kuka a blokk. Újonnan 105e forint, de megéri ha sokáig tervezel a motorral. Bal a régi, jobb a módosított.
[#5659056] 2020. 12. 04. 20:10
Rotel
Generátor forgórészén mit szoktak módosítani?
Nekem 2005-ös van, ~10 éve van meg. Nincs vele gondom, igaz csak ~38 000km van benne.
[#5657004] 2020. 11. 24. 18:25
goto
MT10 tulajdonosa vagyok, felmerültek a típussal kapcsolatban megbízhatósági problémák, külföldi fórumokon.Néhány eset létezik .3000-6000mérfőld
Évjárat mindegy. Régi rókák biztosan gondolják mi a gond hajtókar. Valamilyen probléma mait nem érte el a kenőanyag a motor egyes részeit .
Ezt kéne magyarázni .Váltig állítják olajszint rendbe volt.
[#5656430] 2020. 11. 20. 21:27
eresr6
Sziasztok nincs valakinek komplett rendszere r1 2012 évjárathoz?
[#5654377] 2020. 11. 11. 21:35
D3viance
Sziasztok! RN12 2004-es R1-hez keresek már módosított generátor forgórészt. Hátha valakinek maradt meg bontásból.
[#5653354] 2020. 11. 07. 9:53
duci749
Eladó yamaha r1-hez 2002-2003 évjárathoz teljesen komplett indítható motorblokk, kábelköteggel, injektorral, gyújtásmodullal, légszűrőházzal, légszűrővel. Jelenleg még a vázban van az indíthatóság miatt . Veterán motor cseréje érdekelhet, szétszedett, roncs is. Ár 275 eft. 06 harminc -834-9239
[#5653353] 2020. 11. 07. 9:53
duci749
1
[#5649291] 2020. 10. 25. 15:31
KocsisD
Sziastok! RN19 (07-08) Utas kapaszkodó és blokkvédő eladó. A kapaszkodó alig használt, a blokkvédők újak. 10e és 6e.
[#5647183] 2020. 10. 16. 18:47
Tolep
Helló
Ha még nem vetted meg egyiket sem nekem van eggy 2003 as kék r1 nagyon kevés km rel teljesen költség mentes szezonrakész állapotban ha érdekel adj email címet küldök képeket
[#5646926] 2020. 10. 15. 19:49
RN09
A 2002-est, ha az befecskendezős, az jó széria nagyon!
[#5644485] 2020. 10. 06. 11:30
Sedu
A fiatalabbat, bár nekem nem volt gondom a karburátorossal.
[#5644484] 2020. 10. 06. 10:28
KocsisD
U.i: új, sosem volt motoron.
[#5644483] 2020. 10. 06. 10:27
KocsisD
Sziasztok! RN19 Karbon kuplung dekni védő eladó, hozzá való ragasztóval. Ár: 20e Huf.
[#5637998] 2020. 09. 07. 19:42
adam_r1
Az enyém 2002-es volt, mentem vele 20 000 km-t és semmi bajom nem volt vele. 56000 km-el adtam el.
[#5637929] 2020. 09. 07. 16:00
Szájmon_Finix
99es vedd meg utánna 2004-2006 ost ,úgy jól jársz

02es az generátor Problémás volt ja jól emlékszem
[#5637852] 2020. 09. 07. 11:00
adam_r1
Szia!
Az első R1 is nagyon szép gép,a 2 blokk hasonló,de az újabb injektoros, inkább azt választanám.
Viszont az állapot nem mindegy. A km egy tájékoztató jellegű információ, az állapot nem azon múlik, javaslom, hogy az állapot legyen az elsődleges szempont.

Üdv.
Ádám
[#5636714] 2020. 08. 31. 9:41
Herczi
Sziasztok!Herczeg Imre vagyok.
Motor vásárlas elött állok és a választásom az R1-re esett,viszont elég nagy dilemmában vagyok két motor között.
Adott egy 99-es gyönyörű szép darab 58 ezer km-rel
És egy 2002-es 30 ezer km-rel.
A ket motor között 250 ezer ft a külömbség.
Amivel nincs is semmi baj csak sajnos nem tetszik a színe az ifjabbiknak.
Ha tudnátok tanacsot adni azt megköszönném.
[#5635788] 2020. 08. 27. 8:56
KocsisD
Sziasztok! 2007-2008-as R1-hez (RN19) eladó FMF Apex dobok összekötővel szűkítővel, nem hangos, de szép hangja van.(101,3 dB, hungaroringen lehet vele menni), illetve PP lábtartószett.

Dobok 110e HUF

Lábtartó 55e Huf.
[#5635517] 2020. 08. 25. 22:25
Ricsko_Blek
Eladó RN 22 2013-as pályamotor!
https://www.kepesmotor.hu/yama...