Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Petifajter, most már bárki fetrenghet
Jaj jaj jaj! Megint, hogy elszabadultak itt az indulatok! Csak annyi, hogy Nightrun honnan veszed azt 128LE-t??? Mert nem kukacoskodni akarok, a 2005ös R6 is "csak" 126LE. Na mindegy! sas honnan szedted azt a fetrengős, röhögős figurát??? Mert nekem nincs ilyenem! Vagy ilyen csak a cégeseknek van?
"Azt télen még virágállványként is használhatod a pinyóban."
Én a Yamaha R6-ról beszéltem.
Az a szép, és a tuti befutó,akárki akármit mond nekem. A teljesítményről meg annyit, hogy a gyár 128 LE-t vall be. És ez miért nem jön le a fékpadon? Mert van egy légbeömlő rendszere, ami növeli a motor teljesítményét, de ez a menetszelet használja ki. Elvileg 200 Km/h felett jön meg a motor 128 LE-je.
Szóval Gerikiller! A Yamaha R6 a legjobb vas számomra,még ha félreérthető is volt az írásom. Yamaha rulez!!!Forever!!
Na csololádé!
Tényleg jobb a Kawa.
Azt télen még virágállványként is használhatod a pinyóban. A kerekeibe meg -amiből lehet kihagytak egy kis anyagot - tavasszal lehet valamit ültetni a kertben.
Hi!

Nightrun:látom nem figyeltél,ezért idézek egy sort egy elözö hozzászólásomból: "Ne hogy azt hidd elfogult vagyok, CBR954RR-em van, de kiprobálhattam mindkét hatszázast, és szerintem a kawa ezerszer ...."
ennyi

:)
Csá mindenkinek!

Szerintem az R6 egy kiváló vas, akár utcára, akár pályára. Motorikusan pedig minimálisan tér el a 636-tól, ha nam hiszitek,akkor meg nézzétek meg a sportrider.com oldalon a dyno szekcióban. Na? Én úgy gondolom, hogy ha nem csak a teljesítményre számít, hanem a külalak, akkor mindenképpen ő a kategóriagyőztes. Egyszerűen gyönyörű, szerintem bármelyik kategória ellenfelét alázza. Persze ezt egy elvakult kawasaki rajongónak nem lehet megmagyarázni.Talán nem is kell. Mindenkinek a saját motorja a legszebb. Hát röviden ennyi. Ja, és vigyázzatok magatokra.
HI!

Petifájter:beletrafáltál, nekem az el?z? motorom egy 95-ös ZXR750 volt, szerintem a mai napig a legjobb állapotban lév? magyarországon(csak egyszer összetörtem:), de mikor azt mondtam hogy a 636 a 750-esek közé sorolandó, nem a zxr750re(mert attol fényévekkel jobb)nem a Zx7r-re(ami szarabb mint a ZXR750),de nem is a r7-re gondoltam, hanem pontosan a gsxr750-re.A jöv? évet majd meglátjuk igazad van.
Nem mondom hogy ezek szentirások amit leirtam, ezek csak az én véleményeim.
Üdv
Na jó még egyszer hozzászólok ehhez a témához, amit latin dobott fel, de aztán már több tüzet nem szeretnék szítani! Szóval a Kawát a 750esek közé sorolják, de azért azt hozzá tenném, hogy szerintem a nála jóval idősebb 750esekről beszélünk és itt, most nem az R7esre gondolok hanem pl.: ZXR750re (ami véleményem szerint egy jó motor). Mert azért nem hinném, hogy egy lapon emlegettek egy 2003as GSX750Rt egy 636tal!!! De mindegy! Azt javaslom a témában legyen döntő a jövő év! Mivel ssp600ban a Kawa sehol sincs, (de mint tudjuk ebben a kategóriában pénztárca is dominál) ezért várjuk ki mit produkál a kawa stock600ban! Jó igaz ott nem a 636 megy hanem ha jól tudom a ZX6RR, de ez szerintem teljesen mindegy! Ja és még azért annyi, hogy én mindenkit szeretek!!!
No komment ... :)
HI!
Nah, kezdjuk az elején:)
Lehet hogy a "kalap szar" talán tul er?s volt.Bocs ha valakit ezzzel megsértettem. Petifájter:A kawasakinál pár éve már uj szelek fujnak, el kell felejteni a régi zörg?, szar kidolgozásu,megbizhatatlan kawákat. Ha emlékszel még a tavalyi év elejére, amikor megjelent a 636,akkor azt is tudod, hogy mindenkinek leesett t?le, meg már nem is a 6kilosok közé sorolták, hanem a 750hez.És nem a motorja miatt, mert az egyértelmuan erösebb a tobbinél,hanem a motor egész teljesitményét nézve,amit nyujtani tud. Az esztétikárol ne beszéljünk szerintem, mert izlések és pofonok.
Tomek: a gyorsulási versenyeken inkább a pilota számit...ezt mindenki tudja:)
Jah, s még valami! Az a "csodálatos" r6 után nem lenne rossz ötlet ha kiprobálnátok egy 636ot...csak amiatt hogy legközelebb tudjáto mirol beszéltek..:)
Ehhez csak annyit, hogy én full szintetikusat használok és semmi olajfogyasztást nem tapasztaltam nála! Egyébként nekem a Yamahánál azt mondták, hogy jó bele az is csak sűrűbben kell cserélni. Erről az olajos dologról mindenki mást mond...
Latin!! Nekem volt 2 r6om is 2001 ill 2003 évjarat, mindketto motor kifogastalan volt (a valto franko volt mindketton), divat szidni a yamahat az olajfogyasztas miatt, tudniillik a yamahakba nem ajanlott szintetikus olajat onteni Y szervizekben se ajanljak, én asvanyi olajjal hasznaltam és nem tapasztaltam olajfogyasztast.
Háj!
Nekem ugyan nem R6 om van, de 2 haverom is azzal jár. Van egy 2000-es és egy 2003as. Mindkettővel mentem már. Sőt pályán is kipróbál6tam. Nagyon jó motor.
A Yamahák olajfogyaszásáról annyit, hogy olyasmit hallottam, hogy a laza illesztésű blokk miatt van a jelesnég. Gyárilag szerelik össze őket ezzel a megoldással.
Aki azt írta hogy az R6 egy kalap sz..., annak azt üzenem, hogy vagy nem tudja mit beszél, vagy neki savanyú a szőlő...
Hi Tomek!

Szóval az R6!Nekem 2003-as gépem van a bejáratás vége ota járok különbözo pályákra és semmi baja nincs a gépnek,szerintem a szervízen van a hangsúly ha azt betartod vagy esetleg sürübben szervizelteted akkor meghálálja 1,5 év alatt gumit kellett rajta cserélni még a láncnak és a fogaskerekeknek sincs semmi baja, a váltóval nem tudok mellé- vagy üreset váltani, nem akad, puha! nem úgy mint a békanyálzoodszínu kollégájánál.Én bátran ajánlom neked. egyenesben meg csak akkor gyorsabb a kawa ha hátszél van. amugy nézd meg a kunmadarasi gyorsulási versen 750-es(!) végeredményét, 3. Nacsa Zsolt R6. fullszéria géppel. akkor mirol beszélünk? Üdv
Hi PetiFájter!

Megmondom őszintén nem állt össze a kép...

Végh János.... Gyöngyös....

Gondolom ez elég erősen látszott, de most megvilágosodtam! Köszi!

Tomek
Szia latin! Kissé érzékenyen érintett az a hozzászólásod, melyben a Yamaha által kiadott remekművet a "kalap szar" jelzővel illetted. Hát meg kell mondjam nem az! Történetesen nekem is az van, igaz 2003as évjárat. Véleményem szerint az általad nagyra becsült 636osnál klasszisokkal jobb! Mind motorikusan, mind megbízhatóságban, mind futóművileg, mind esztétikailag!!! Írtad itt, hogy a Kawa erősebb. Na és? Elmegy az egyenesben, de a ringen több kanyar van mint egyenes... Az olajfogyasztásról annyit, az igaz, hogy a Yamahákra nagyon is jellemző ez a jelenség, de mire egy R6 elkezdi csipegetni az olajat addigra a Kawa már csörögni-zörögni fog! Evvel nem azt akarom kijelenteni, hogy a 636os szar, hanem azt, hogy véleményem szerint az R6 jobb! És ez nagy különbség!!!
2001-es R6.
mentem többel is, meg van is nekem egy épp eladó.
ettől függetlenül: én is tartottam tőle, mert mindenhol írták, hogy így szar a váltó, meg úgy akadozik....meg sokszor üreset vált...
semmi ilyet nem tapasztaltam. vaj puha. a vaj puhaságot a suzukihoz és a mille R-hez képest írom (utóbbit használtam dén nyáron). nem akadt, nem ragadt soha.
hi Tomek!

Minek akarsz r6-ot venni? Az egy kalap szar szerintem, már bocs hogy ilyen szóval illetem.Jobban megéri szerintem egy 2003as zx636ot venni, mert abban még erő is van. Ne hogy azt hidd elfogult vagyok, cbr954em van, de kiprobálhattam mindkét hatszázast, és szerintem a kawa ezerszer jobb. Igaz ugyan hogy az az r6os közel 1liter olajat evett 1000-en. Aki azt mondja hogy a kawa csal a 37ccm miatt,annak csak savanyu a szőlő szerintem, mert kit érdekel hogy több ccm,ha annyival jobb gép?? Ez meg nem a szuperspot vb hogy max 600ccm...Aki mégis csalást emleget,nos hadd mérgelődjön,Te meg menj el az egyenesben...hehe
Üdv
szerinten nem.Ő egy igazi szaki.
Mmmm!

Köszi az infót. Megcsörgöm az illetőt. De, ha a Yamaha-nal dolgozik, nem lesz elfogult?

Üdv! Tomek
Szia!Én ismerek egy igazi szakit.YAMAHA Tátrainal Gyöngyösön.Végh János-nak hívják.Igazi YAMAHA szakértő.Tel: 37-316243.
Hi Embörök!

Hozzáértők segítségét kérem! Tudnátok véleményezni a 2001-2002-es évjáratú R6-osokat? Legfőképpen a váltóra lennék kíváncsi, de minden egyéb érdekel. Ugye hall egy s mást az ember... Tavasszal szeretnék beruházni egy ilyen vasba, ezért is szeretném körüljárni a témát.

Előre is köszi! Üdv!

Tomek