{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5303671] 2016. 10. 24. 10:08
Laci90TZR
A k&N SZUROD elado lessz?
[#5303578] 2016. 10. 23. 19:36
VR46N
A felsorolt dolgokból csak a gumi az,amit cserélni kell,de a többinek utcán nem sok értelme van.
[#5303512] 2016. 10. 23. 15:37
lazlo
sztem amirol te beszelsz az mar reg nem utcai hasznalatra vonatkozik... raadasul aki azt se vagja hogy a szivacsos legszuro olajjal van atitatva annak te milyen tanacsot adnal? cserelje le nyugodtan lesz ami lesz?mennyi olajjal kell atitatni fel liter v1 deci?milyen idokozonkent nezze?
aki utcan hasznalja feltehetoleg az elso ilyen sportmotorja miert kellene az altalad leirtakhoz hozzanyulnia?
[#5303492] 2016. 10. 23. 14:15
ddt500
Ez nagyon hasznos hsz. volt. Akkor ne cseréld le a gyári gumit, a kipufogót, áttételt, lábtartót, gumi fékcsövet, fék/kuplungkart, plexit se. Mert úgy jó ahogy a gyár előírja.
Mondjuk ide tartozik még, hogy a gyár szerint 1000km/0,5l olajfogyasztás normális.
[#5303484] 2016. 10. 23. 13:35
lazlo
ha kicsi nagyon okos japan mernokok kitalaltak, hogy gyarilag papir legyen akkor nem ertem mit kinlodsz a csivacsossal? gyarinal mi lenne megbizhatobb? raadasul ha ez van eloirva akkor miert akarsz szivacsosat? folosleges szivas faktor ele nezel, vagy majd a kov tulaj aki megveszi..
[#5303457] 2016. 10. 23. 12:41
vikktorr
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni mégpedig kiszeretném cserélni a levegőszűrőmet, jelenleg egy k&n sportlevegőszűröm van bent de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Jelenleg tudok szerezni gyári papiros levegőszűrőt 18000ft-ért és találtam a neten szivacsos levegőszűrőt ,ez egy picivel olcsóbb. Ebben szeretném a tanácsotokat kérni hogy melyik a megbízhatóbb a gyári papiros vagy ugyanilyen jó a szivacsos is?? illetve a szivacsosat mibe kell beitatni vagy egyáltalán bekel itatni??
A válaszokat előre is köszönöm.
[#5302683] 2016. 10. 19. 13:23
kawaszeki
nos, mivel jó barátságban vagyunk így nem a motoroddal hanem a hajóddal fogok mad max-elni a ti-szátokon.
[#5302668] 2016. 10. 19. 11:49
kawaszeki
[#5302646] 2016. 10. 19. 10:28
pipifax
Ez jól néz ki szeki direkt gravíroztattál bele egy non figuratív mintát...
[#5302645] 2016. 10. 19. 10:22
kawaszeki
http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=289

a tisza part közelében egy kis utcában volt a szerviz, érdemes rájuk kérdezni ismernek -e olyat aki javít 954 motorhibát.
[#5302631] 2016. 10. 19. 9:27
kawaszeki
+ nem bíztam a véletlenre és kapott vastagabb autógyűrűt hogy tömítsen a rohadék. slussz !

csongrádon van a cég, esetleg a csongrádi topicban kérdezz utána. amit ott javítottak 965 -et azon mind a 4 perselyezték.
szerintem nem nagy vasziszdasz , csak nem próbálta még senki sem.
egy szerviben itt most alakult át 929 954-é , ott az alusilt furták meg.
[#5302627] 2016. 10. 19. 9:18
kawaszeki
https://www.sportmotor.hu/albu...
nos, ha jól láttam akkor kitört a nicasil az alu henger perselyből. azt a nicasil réteget kifúrják a hengerperselyből és sajtolnak bele vas hengerperselyt, megfúrják és csókolom. nekem is hiányzott a burgman hengerből egy jó darab anyag , meghüvelyezték és robog tovább.
amint látod ott sem kevés volt a baj, ocsmány huhukin.
[#5302624] 2016. 10. 19. 9:00
kawaszeki
uhh, az kemény ! állítólag a ssp600 bajnok kuruc ferinek is a célrarában fékezésnél maradt a kezében a kormány csutka, ott komoly baleset és sérülés lett belőle. ez az igazi szarvashiba !
[#5302622] 2016. 10. 19. 8:35
Boby7979
Nekem nem kopott hanem repedt...! :/
[#5302621] 2016. 10. 19. 8:34
Boby7979
Talán eladom...
[#5302410] 2016. 10. 18. 9:19
kawaszeki
ha jól láttam egy fehér r6-ot hirdetnek megint motorhibával.
[#5302409] 2016. 10. 18. 9:17
kawaszeki
ott nem nicasil hanem alusil kopik meg, de biztosan.
[#5302408] 2016. 10. 18. 9:15
kawaszeki
azt olvasom egy ideje hogy van típus baja az r6 -nak, csak akkor azt add össze hogy, csongrádon javítják egyedül a 954 henger beteg hondákat úgy hogy meg perselyezik. itt is minimál a különbség de mégis megoldják. és jól, garanciával. csak nem találom a számát a szerviznek, bmw-ket javítanak. még kutakodom.
[#5297340] 2016. 09. 28. 11:14
Móvár_Rider
Köszi bizakodom :) nem lánc szakadt el hanem az első fogaskerék rögzítő csavar szált el :/ hálisten pont falúba értem be és csak 50-60 as tempónál.
[#5297297] 2016. 09. 27. 23:27
janijani87
Hali. Valakit erdekel Power Commander V? 2005-os R6ombol elado. Meg garis fel evig. Ara 60.000 papirpenz.
[#5297139] 2016. 09. 27. 15:18
tihamer86
Nem kell kidobni.
Hegesztesd meg... az enyémnek is volt láncszakadása, de nem nálam szerencsére.. pár hónap után derült ki, amikor lecseréltem a láncszettet.
Ugyanígy tört ki ebből is körülbelül, de szépen meg lett csinálva.
[#5297130] 2016. 09. 27. 14:24
VIK-001
elszakadt a lánc????
Szerintem ez komplett blokk csere... vagy ügyes heggesztő... de .... cserés....
[#5297096] 2016. 09. 27. 11:38
Móvár_Rider
A hétvégén elrobbant alattam.
Szerintetek menthető? Ha nem akkor blokk csere? vagy lehet ezt a részt külön cserélni ?
Remélem , hogy nem kell komplett motort cserélni.. :/
[#5293963] 2016. 09. 15. 11:58
LSL1337
Sziasztok.

Júniusban vettem egy 2005ös R6ost, átesett a 40-es nagyszervízen, vígan tengette napjait egészen a szombati nyílt napig, amikor is kerek 13500nál egyszerűen behúzzák a kéziféket, és nagyon nem akar tovább gyorsulni.
Yamaha World-be leadtam, ők elvitték a szomszédba pad-ra, és úgy tűnik hogy 13500on lekapcsol az egyik henger.
Valaki találkozott már ilyennel? Most bontobol szereznek elkatrészt, és kilegózzák, hogy mi a ludas. 13500-ig is egy hajszállal gyengébbnek éreztem a motort (vagy lehet csak kezdem végre megszokni :) )
Szóval, ötletek?
Köszi!
[#5291899] 2016. 09. 08. 19:30
tihamer86
Valakinek esetleg 5SL-re(03-05) R6-ra van elfekvőben egy rendszámtábla tartó konzolja eladásra?
Ha igen, akkor szhkovada@gmail.com címen elérhető vagyok.
Előre is köszi!