Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

popcorn kész ... :D
miért az nem normális???? na ne vicceljünk kérem szépen mert elveszem a Zx10ed azt nem lesz ... :D
Szerintem tévedsz.
Inkább hagyjuk a gumicserét jó?
Nem kell. De hozzá fog. 10-ből 9 utcai motornak főleg ha sportmotor köze nincs a szériaállapothoz.
Ezzel vettem , mivel ez nem sportszuro igy gondolom eleg cserelni, es nem kell olajozni, vagy tévedek?
Igen kell és ha sportszűrő, akkor nem elég 10000km-ként tisztítani.
Csere, ha szakadt, vagy porózusos.
Sziasztok! Ha már légszűrőtéma, úgy láttam hogy az r6 ba nem papírszűrő van mint a legtöbb motorba, az lenne a kerdésem ,mivel ez szivacsos, kell e tisztítani vagy cserélni kell kb 10000km kent mint a.többinél, service manualban csak egy képet találtam ami ábrázolja a tisztítását ezért elbizonytalanodtam.
ja ...Én is láttam ...olyan 2 kiló körül asszem ..
mennyiért?
nekem ezt monda az aki szerelte a volt motorját. az is gáz ha r6r csutka pattan el a kezed alatt.
Kurucz Feri R6R-el ment, a kormány csutka törött le, és a Mansell féktávon. De tényleg komoly combcsont türést szenvedett. :(
A k&N SZUROD elado lessz?
A felsorolt dolgokból csak a gumi az,amit cserélni kell,de a többinek utcán nem sok értelme van.
sztem amirol te beszelsz az mar reg nem utcai hasznalatra vonatkozik... raadasul aki azt se vagja hogy a szivacsos legszuro olajjal van atitatva annak te milyen tanacsot adnal? cserelje le nyugodtan lesz ami lesz?mennyi olajjal kell atitatni fel liter v1 deci?milyen idokozonkent nezze?
aki utcan hasznalja feltehetoleg az elso ilyen sportmotorja miert kellene az altalad leirtakhoz hozzanyulnia?
Ez nagyon hasznos hsz. volt. Akkor ne cseréld le a gyári gumit, a kipufogót, áttételt, lábtartót, gumi fékcsövet, fék/kuplungkart, plexit se. Mert úgy jó ahogy a gyár előírja.
Mondjuk ide tartozik még, hogy a gyár szerint 1000km/0,5l olajfogyasztás normális.
ha kicsi nagyon okos japan mernokok kitalaltak, hogy gyarilag papir legyen akkor nem ertem mit kinlodsz a csivacsossal? gyarinal mi lenne megbizhatobb? raadasul ha ez van eloirva akkor miert akarsz szivacsosat? folosleges szivas faktor ele nezel, vagy majd a kov tulaj aki megveszi..
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni mégpedig kiszeretném cserélni a levegőszűrőmet, jelenleg egy k&n sportlevegőszűröm van bent de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Jelenleg tudok szerezni gyári papiros levegőszűrőt 18000ft-ért és találtam a neten szivacsos levegőszűrőt ,ez egy picivel olcsóbb. Ebben szeretném a tanácsotokat kérni hogy melyik a megbízhatóbb a gyári papiros vagy ugyanilyen jó a szivacsos is?? illetve a szivacsosat mibe kell beitatni vagy egyáltalán bekel itatni??
A válaszokat előre is köszönöm.
nos, mivel jó barátságban vagyunk így nem a motoroddal hanem a hajóddal fogok mad max-elni a ti-szátokon.
Ez jól néz ki szeki direkt gravíroztattál bele egy non figuratív mintát...
http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=289

a tisza part közelében egy kis utcában volt a szerviz, érdemes rájuk kérdezni ismernek -e olyat aki javít 954 motorhibát.
+ nem bíztam a véletlenre és kapott vastagabb autógyűrűt hogy tömítsen a rohadék. slussz !

csongrádon van a cég, esetleg a csongrádi topicban kérdezz utána. amit ott javítottak 965 -et azon mind a 4 perselyezték.
szerintem nem nagy vasziszdasz , csak nem próbálta még senki sem.
egy szerviben itt most alakult át 929 954-é , ott az alusilt furták meg.
https://www.sportmotor.hu/albu...
nos, ha jól láttam akkor kitört a nicasil az alu henger perselyből. azt a nicasil réteget kifúrják a hengerperselyből és sajtolnak bele vas hengerperselyt, megfúrják és csókolom. nekem is hiányzott a burgman hengerből egy jó darab anyag , meghüvelyezték és robog tovább.
amint látod ott sem kevés volt a baj, ocsmány huhukin.
uhh, az kemény ! állítólag a ssp600 bajnok kuruc ferinek is a célrarában fékezésnél maradt a kezében a kormány csutka, ott komoly baleset és sérülés lett belőle. ez az igazi szarvashiba !