Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Löket más 62 350-böl nem csinálsz 400-as mert a ftengely is nagyobb.
Akkor marad a 350-es :D
hát az öreg...
400asból csak levegős volt...
Van levegős is 3db 250 350 400 söt a 250ds 7 versenyezni használjuk öket bár kettönek van rendszáma is
Egyébként milyen idős a legfiatalabb 400-as rd ? Csak azért kérdezem, mert lehet, hogy a 350-esből 400 as lesz Te meg látom otthon vagy a veteránokban :D
Tudom, már levágtam, hogy neked a nagyon régi motorok tetszenek Csak kitettem a linkeket, nemtom, hogy miért :D
nekem nem ypvs és nem is lc kell
Elfogadnék egyet
Mennyibe van a legolcsóbb?
Látom el vagy látva rd-kből rendesen
Helló csepeli vagyok és van7 db rd-m 250-350 400
Jah igen, már mondtad, hogy 80-as azért kösz :D Na megyek, mert barátok közt van

Hello!
Ezt meg nem mondom,mert 80as RD-m volt,nem 125 NSR-t azért szerettem,mert keveset evett,jól ment(nekem) megbízható és kényelmes volt
Ahha. Csak azért kérdezem, mert mielőtt megvettem az rd-t, előtte nsr-akartam. Télleg és az rd milyen az nsr-hez képest? aztán már nem fárasztalak a hülyeségeimmel, de erre még nagyon kíváncsi vagyok
Így ahogy nekem van,egy nagyon kicsivel,de elenyésző,inkább a futómű meg a külső az ami sokkal jobb
Az jó üzlet Akkor ne add el :D Télleg, egyébként mennyivel erősebb a mito, mint az nsr?
Idén vettem,imádom és 20ért van komplett blokk henger nélkül
Nem akarok beleszólni, de szerintem add el, mert ha teljesen szar lessz a váltó, akkor nagyon nehéz lesz eladni. Megjavítani is drága lenne, ha nagyobb baja van. De tényleg nem akartam beleszólni :)
De természetesen a kreszt is tudom, meg minden, csak meg kartam spórolni a 40-ezret.
Nembaj, mert 50-esre sincs jogsim, 125-ös Rd-m van, de ismerem az öszes csepeli rendőrt, a 350-est már elnéznék, mert legalább a jogsi meglenne De viccen kívül ez a Jogsi nélküli dolog nagyon veszélyes, mert ha esetleg balesetem lenne, akkor letépnék a hátam...jogsi nélkül. Csak azért nincs jogsim, mert kb 1,5 év a különbség az a1 és az m kategória között. És nem akartam egy nyárra kidobni 40ezret az ablakon az m kategóriás jogsira, ha 2008 nyarán letehetem az a1-est. És azzal már érek is valamit, mert 2 év a1 és jöhet a korlátlan :D
Komolyra fordítva a szót nem a hülyeségemből fakad a probléma,hanem van egy fordulat,ami felett visszaengedett gáznál,kuplungot behúzva egyszerűen nem kattan be a következő fokozat,hanem érzésre csak megfeszül a kar. A kuplung kiold rendesen,de lehet nagyobb fordulaton vmi miatt összeragad,remélem csak a kuplunggal van baj. Bár kis fordulaton is csontos érzése van a váltónak.
Egyrészt nekem csakis a régi kéne, az a tuti, a léghűtéses...
Másrészt hiába van 13kw a forgalmiban(egyébként 11 a határ), az a1 jogsi max 125ccmet enged, szóval nem vezetheted...
Egyik ismerősömnek is ilyen baja volt, 2 napig használta és eladta :D