{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#677360] 2007. 12. 19. 20:14
Randy
Komolyra fordítva a szót nem a hülyeségemből fakad a probléma,hanem van egy fordulat,ami felett visszaengedett gáznál,kuplungot behúzva egyszerűen nem kattan be a következő fokozat,hanem érzésre csak megfeszül a kar. A kuplung kiold rendesen,de lehet nagyobb fordulaton vmi miatt összeragad,remélem csak a kuplunggal van baj. Bár kis fordulaton is csontos érzése van a váltónak.
[#677358] 2007. 12. 19. 20:14
vdani666
Egyrészt nekem csakis a régi kéne, az a tuti, a léghűtéses...
Másrészt hiába van 13kw a forgalmiban(egyébként 11 a határ), az a1 jogsi max 125ccmet enged, szóval nem vezetheted...
[#677354] 2007. 12. 19. 20:14
R!C$!
[#677353] 2007. 12. 19. 20:14
R!C$!
Egyik ismerősömnek is ilyen baja volt, 2 napig használta és eladta :D
[#677346] 2007. 12. 19. 20:12
R!C$!
Nyáron, ha mindenigaz, akkor lesz egy 350-es-em. Mert meglesz az a1-es jogsim. És egy csomóm 350-est tudok 13 kw-os forgalmival (farnkó). És nem is olyan drága. 245.000 Ft- től van ypvs :D Kb 60 paci :D
[#677335] 2007. 12. 19. 20:10
vdani666
Hát annyira nagy hülyeséget nem mondtál, régi angol mocikon jobb oldalon volt a váltó
[#677305] 2007. 12. 19. 20:04
Randy
jaja,meg a jobb pedált lefele nyomni
[#677303] 2007. 12. 19. 20:03
vdani666
Jók ezek az rd-k, nekem egy rd 400 kéne de nagyon...
[#677300] 2007. 12. 19. 20:03
vdani666
Hát váltásnál vissza kell venni a gázt...
[#677296] 2007. 12. 19. 20:02
Randy
9500 felett olyan,mintha nem tehermentesedne és nem lehet következő fokozatot váltani
[#677293] 2007. 12. 19. 20:00
R!C$!
Mi a baja a váltódnak?
[#677280] 2007. 12. 19. 19:58
Randy
Ezt így meg nem mondom hány lóerős,de a jobbak azok vannak 30-33 között,ha vki többet mond az kamu,az enyém sztem 30 alatt van,mivel még bejáratós volt végsebességet sem tudok,meg mivel szar a váltóm ezért gyorsulást sem
[#677225] 2007. 12. 19. 19:41
R!C$!
De a Mito még ígyis van vagy 30 lovas... Nem? És bőven 7 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az olaszok nagyojn erősek
[#676956] 2007. 12. 19. 18:21
Randy
De a Miton G1-es henger van 28as karbi,gyári kipufogó és gyári légszűrő,ezért éri be ennyivel. Nem is olyan erős mint más Mitok,de nem vág földhöz lelkileg 4-5 lóerő,ha fogyasztásról van szó
[#676878] 2007. 12. 19. 18:01
R!C$!
Azért több fórumozóra számítottam ebben a topikban....
[#657450] 2007. 12. 08. 17:21
R!C$!
Jah, az más.... 80-asnál tényleg sok az 5 lityó. Azt meg nem gondoltam volna, hogy a mito 5 liter alatt eszik, de ha így van, akkor az nagyon jó.
[#657440] 2007. 12. 08. 17:15
Randy
Jó de ez 80-as volt! Amúgy Mitom eszik 5 alatt
[#657432] 2007. 12. 08. 17:12
R!C$!
Hello ! Az egyém 160-ig van "kottázva", 140-et megy. Nemhogy a simo-k, még 2.5 TDI passat sem tudta tartani a tempót Csepelen Egy idejig próbált jönni utánam, de feladta. Az 5 liter az tényleg sok azhoz képest, hogy az R1, vagy gixerezer fogyaszt 6,5 körül. De az olasz 125-ösökhöz képest keveset fogyaszt. Nekem nagyon bejön, leszedtem a fejidomot, így sokkal fiatalabbnak néz ki. Kicsit az ybr 125-ösre hasonlít
[#656629] 2007. 12. 08. 7:45
emzoli22357
Éppen a napokban került szóba egy veterán versenyzős fórumon, hogy yung timer (nekik az rd az:) katagoriában el lehetne indulni rd 350-nel. Nem akármilyen fazonok mennek a veterános csapatokban, tele vannak kiöregedett vagy visszavonult versenyzőkkel, még 10 év, és Talma is ott fogja nyomni, mondjuk egy rd 350 ypvs-sel:)
[#656586] 2007. 12. 07. 23:41
Randy
Nekem is volt,nagyon szerettem! Volt rajta vmi sorszámos plakettes kipu: 6000 alatt elvertek a Simsonok:D viszont onnantól 10-ig rohadtul húzott,egyszer akasztottam is vele az órát(120) jah és "84es volt,csak az 5 literes fogyasztást tartottam kicsit soknak
[#650332] 2007. 12. 04. 17:07
R!C$!
Ja és az index nincs letőrve, csak a szállítás miatt van leszedve.
[#650119] 2007. 12. 04. 16:00
R!C$!
A kép még ott készült, ahonnan elhoztuk.
[#650117] 2007. 12. 04. 15:59
R!C$!
Az én RD-M A LEGSZEBBB
[#649820] 2007. 12. 04. 11:30
vdani666
jawak azért eléggé hasonlítanak az rdkre...
Egyébként én is sajnálom hogy bezárták a gyárat, de nekem akkor is csak a régi kéne
[#649817] 2007. 12. 04. 11:27
emzoli22357
Azért bírom az rd-t,mert lehet rajta látni, hogy miképpen nétzett volna ki a pannonia, hanem zrjéá be a gyárat. Aki látott már ds sorozatu yamahát tudja miről beszélek:)
Aki meg nem, annak itt egy kép, egy ds ről. Ezeknek közvetlen utódja az rd sorozat.