{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5539618] 2019. 04. 25. 17:05
Enduro Fighter
Ez lemaradt! A kép illusztráció de a gép ilyen!
[#5539616] 2019. 04. 25. 17:05
Enduro Fighter
SZIASZTOK!!!

TT600HOZ KERESEK HÁTSÓ OLADALIDOMOKAT, HÁTSÓ SÁRVÉDŐT, ESETLEG HA VAN VALAKINEK AKKOR VALAMI RÁ VALÓ FASZA DOBOT, AMIT NEM KELL ALAKÍTGATNI!

HA LEHET AKKOR FEJÉR MEGYÉBEN, DE IGAZÁBÓL POSTÁN IS JÖHET!

SZÁMOM: 30 708 07 27
FACEBOOK: BERINSZKI DÁNIEL

KÖSZÖNÖM!

SZÉLES UTAT, GUMI FÁKAT MINDENKINEK!!!
[#5511101] 2019. 01. 12. 14:45
dongó
Yamaha xt 600 E 3Tb bontodik
Bárkit valami érdekel it irhatt
[#5505969] 2018. 12. 17. 10:45
misi87
Eladó!
[#5504420] 2018. 12. 11. 23:19
Xerxes
Masteron1, ha lehet én mennék a az agyért és a küllőkért! Van egy küllőhiányos 2KF-m..
Írok privátot!
[#5504292] 2018. 12. 11. 15:51
masteron1
Akkor,ha érdekel valakit ez a kerékagy küllőkkel együtt akkor ingyen átvehető a 20.kerületben kb még egy hétig utána kidobom.
[#5504231] 2018. 12. 11. 10:10
MEGAbor
Sajnos nem tudom hogy kompatibilis-e TTR-el. Szóval nem köszönöm!
[#5504077] 2018. 12. 10. 18:05
masteron1
Érdekel akkor a kerékagy?
[#5503349] 2018. 12. 08. 14:43
masteron1
Én úgy néztem,hogy ez egy 2kf 18 as hátsó keréknek a kerék agya.Azt hiszem ilyen 88 as évjárat.
[#5501942] 2018. 12. 02. 21:04
MEGAbor
Masteron1 lehet tudni milyen típusról származik a kerékagy? Köszönöm a választ előre is!
[#5501786] 2018. 12. 02. 14:27
MEGAbor
Ez jól hangzik! Hol találtad?
[#5501532] 2018. 12. 01. 11:36
ini
aki szettben akarná annak tudok adni egy 21est
igaz komplett kerék de nem túl szép
[#5501529] 2018. 12. 01. 11:30
masteron1
Eladó tárcsafékes kerékagy küllőkkel,lánckerékkel,együtt.18 as kerékhez volt.5000 ft
[#5501342] 2018. 11. 30. 10:51
MEGAbor
Köszi a tanácsokat! Eddig durván 50 km-t mentem vele. Szóval olajat még nem sokat cseréltem benne.
[#5501098] 2018. 11. 29. 0:24
doomed_srac
Fura, hogy van rajta berúgókra, a japcsi belpiacon nem szokott lenni. Hátsó lábtartó se tűnik gyárinak. Így képről egybe van a kerekeket leszámítva. Átfog menni így műszakin?? Nekem azt mondta a műszakis csávó, hogy csak a "gyári" kerekekkel vigyem műszakira mert a kicsivel nem fog átmenni. Nem tudom milyen időközönként cseréltél eddig olajat, de mindenesetre ne nagyon legyen 3000Km felett ez a szám, sőt vadabb használat sűrűbb olaj csere! Ne 1L olajon múljon a kis TT élte.
[#5500892] 2018. 11. 27. 13:00
MEGAbor
Sajnos tolásban már nekem is volt részem vele :(. Amúgy egy 98-as open enduro model volt fénykorában...
[#5500771] 2018. 11. 26. 16:49
doomed_srac
Király :) na akkor majd össze beszélhetünk :) Melyik fajta van neked?? (esetleg kép?) tegnap a lovak megvadultak és egy patkáról való lekerekezés közben eltépte a láncot :D szerencse esés nélkül megúsztam :) csak tolhattam haza egy darabon. Nem volt feszes a lánc.
[#5500652] 2018. 11. 26. 10:33
MEGAbor
Jól hangzik, én is Bp-en lakom. Viszont az én TTR-em még nagyon friss szerzet, szóval tavaszig el fog tartani míg gatyába rázom :)
[#5499818] 2018. 11. 22. 21:19
doomed_srac
Most a "gyári" van benne :) így ha nem laksz túl messze Bp-től akkor valamikor össze beszélhetünk (legalább megvizsgálok egy másik TT-t is mert nem látni sokat :) ). 90-100km/h körüli utazóval használom. Nagyon könnyen bedől (mind 2 irányba) és emiatt az első pár km elég furcsa, meg a nagy kerékhez képest érzékenyebb minden mozdulatra, de ha viszont vissza rakom a "gyárit" akkor meg az furcsa pár km-t. A lóerő meg igen furcsa dolog, mert nekem a forgali szerint 15Kw (2004-es kék), de pár helyen én is néztem és ott is annyit írnak viszont volt olyan ahol meg 25-30 közt mozog (bár az inkább a fehér, japán belpiacos olajhűtős) ami lehet erősebb, de a dupláját kicsit sokkalom. Mondjuk a leömlőből már kivágta valaki a folytást és miután lerohadt (4 évszakos használat hátránya) a gyári kipufogó így kapott egy alu dobot. DR350-esem volt előtte ami 20Kw volt forgalmiba és azt erősebbnek is éreztem, így én 20pacinak veszem mindig mert szerintem annyi tuti van :) bár közel 60eKm után lehet 1-2 paci hiányzik már :D
[#5499665] 2018. 11. 22. 10:26
MEGAbor
Köszi a lehetőséget!, de 17"-os kerekeken volt szerencsém már kipróbálni, csak gyári magasságban nem. Mi számít amúgy nagy sebességnek, ahol bizonytalan? Én olyan 100-körül nem éreztem bizonytalannak egyáltalán. Amúgy nem 25-30 lóerő közötti a teljesítmény gyárilag?
[#5499202] 2018. 11. 20. 14:33
duci749
Eladó alkatrészek yamaha TT 600 - 59x, XT 600 elvileg 1984 évjárathoz. az első képen a kisatírozott alkatrészek már nincsenek meg. a fotókat nézd át vannak rossz állapotú alkatrészek is, mint pl: a hengerfej+ vez. tengely. a maradék alkatrészek olcsón eladók egyben 25 eft-ért vihetők személyes átvéttel !! 06 30 674 675 9 aszód
[#5499094] 2018. 11. 19. 21:03
doomed_srac
Nincs mit :) Mind a kettőt használva van :) a 17"-osnál meredekebb a villa emiatt jobban fordul, de "nagy sebességnél" egyenesben érezhetően borzalmas, így csak a kanyargós útszakaszig szar elmenni, de ott meg igazán büntet :D igaz 20paci így világot nem váltja meg, de attól szerintem k*rva jó. Viszont így, hogy 2 kerék van hozzá az enduro szetten lehet bütykösebb (de még street legal) mert a bütykök búgnak mint az állat meg ráz is :D Ha ilyenen gondolkodsz, tavasszal vissza rakom a 17-est és kipróbálhatod, hogy milyen úgy.
[#5499083] 2018. 11. 19. 20:29
MEGAbor
Köszi, a választ!
[#5499080] 2018. 11. 19. 20:29
MEGAbor
Köszi a választ! Te melyik szettel használod, utcán érezhetően jobb a 17"-es szett?
[#5498350] 2018. 11. 16. 17:40
doomed_srac
Hello, nekem sincs meg sajna az összes gyári kerék :( 4db kerekem van (21"-18" és 17"-17") az első (21"-os) talán a gyári, a hátsó (18"-os) egy KTM LC2 125ccm-es motorból van (de a TT600-as ami nem menesztő gumis is megegyezik és ha jól emlékszem 165mm a tárcsa és a lánckerék belső fala közt a távolság). A 17"-os kerekek meg igen vegyesek :D a hátsó valami régi Kawasaki agyra fűzött 17" ráf, de ez az agy nem a legfaszább bele mert túl keskenye és a lánckereket táv tartozni kellett, az első meg egy Suzuki DR350-es agyra van fűzve a 17"-os ráf.