Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz.
Ha megkérlek, dobsz két képet róla a fuzesierik@gmail.hu mail-re?
Ha jó lesz, postán elküldöd?
helló nekem van egy plexim a csücskéböl hiányzik egy kis darab 5000ft
Nincs benne elég víz és tulmelegszik a motor, ne járj igy vele mert megfőzöd! Valószinű a vízpumpa szimeringet kell cserélni, nézd meg hogy az olajba nincs-e víz, ilyen fehéres trutyi szokott lenni, ha olyan akkor tuti hogy szimering.
Szevasztok.
Keresek tzr plexit 2005 körüli fajtát. Ha a felső része törött, hiányos, karcos, az is jó lehet, mert vágva lesz egy stretfighter bike-ra. Pénzt adok érte!
06 20 3997453 vagy
fuzesierik@gmail.hu
Köszönöm a választ!
Olvass visszább .. Sajnos már nem emlékszek rá , de valamelyik kábelt kell elvágni .. Itt a forumon is volt már többször beszélve róla csak sajnos már énse emlékszek ráá !
Sziasztok! Yamaha TZR (2008) km óra tiltást hogyan kell kivenni és egyáltalán ezt otthon meglehet vagy szervízbe kell vinni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Amit a motor kíván. Ez általában tesztelős meccs.
Üdv. Szeretnék segítséget kérni. A téma adott, Dellorto PHBG 21 Karburátor.A kérdés a következő:
-Mekkorának kell lennie az úszószintnek, illetve mekkora főfúvókát ajánlatok bele.A henger frissen fúrva, új dugószett, 50.00 mm.
AM6, DR 70ccm vashenger.
Szia van egy TDR 50 es blokkom. Nem tudom hogy stimmel- e de mivel korabeli és nagyjából ugyanúgy vannak egymás mellett a sorban a TZR DT TDR egy próbát megérhet. ha küldesz egy képet akkor megnézem és lehet hogy jó :)
Bocs csak egyszer utaztam motor nézőben ilyesmiért feleslegesen. 120-ra tartotta az ember a végén 60-ért nem hoztam el pedig a képeken "jól nézett ki".
Ha érdekel bármelyik oldala, szólj, és lekapom.
nem okoz gondot!

Mellesleg ,
http://www.sportmotor.hu/motor...

Itt láthatsz róla képet.. vagy ha megnézed a Szabolcs Napokat, vagy a Besnyői motoros napot a galériám között, látni fogod.
Miért van az, hogy az eladók csak és kizárólag az árnyékos oldalát hajlandók fényképezni a motoroknak. Semmit nem lehet látni belőle.
Eladó lett TZR-em.

Hirdetéseim közt megtaláljátok.
Az alapméretes 50ccm-es. Nézz körbe a neten. Új henger szet 17K-tól kb. 120K-ig kapható. Vagy ha vas henger akkor fúrathatod is. Normális dugattyú 16K Vertex, de ne a robogóba való szívó oldalon ablakoltat vedd mert annak mintha más lenne a kúpossága.
Sziasztok. Henger szettre lenne szükségem, de nem tudom pontosan mekkora kellene, a henger vastagsága 41,3 mm.
Illetve tudtok e valami jó helyet ahonnan tudnék rendelni?
Szerintem eleve nem 50ccm-re tervezték a blokkot. Biztosan lehet kapni olyan hengert ami alakítgatás nélkül rámegy a blokkra. Amit viszont érdemes cserélni nagy köbcentis hengerrel együtt az a főtengely, mert a gyári hosszú távon biztosan nem fogja bírni.
Ha 80 ccm-es hengert akarok rátenni a kis tzr emre akkor a blokkfelekből ke maratnom UGY MINT A SIMSONNÁL? esetleg kell fötengelyt cserélnem vagy a gyárija kibírja a 80ccm-est ?
üdv az lenne a kérdésem hogy főtengelynél van e hézagoló alátét ?
Nekem az lenne a problémám, hogy kb 30km-t 80-al megyek akkor kivillanik a hűtő jelző... Visszaengedem akkor egyből elalszik, városba pörgetem minden fokban 10 ezer ig akkor semmi probléma. Hűtő teteje forró az alja pedig, nem annyira... Tudom fizika, de lehet, hogy levegős?
esetleg 125 ccm-es tzr idomok jók a régebbi fajta 50 es tzr re ?
Ilyen 50 tzr re keresek fejidomot meg két oldalidomot mert esésnél ripityomra tört ! Előre is köszi a segítséget. Akinek van vagy esetleg tud irjon léci!
az hogy puffog. nem volt simsonod? amikor mondjuk nagyon kicsi a gyertyahézag és cunder kerül a 2 pólus közé akkor puffog. xD
Újonnan összerakott motor? Mert a dellorto olyan alkatrészeket rak a porlasztóiba amit éppen talál, ha malossi etc. edition porlasztót veszel az már közel összehangolt alkatrészeket tartalmaz. Szóval simán előfordulhat, hogy nagy a főfúvóka, de egyéb problémák is előfordulhatnak.
De akkor mitől lenne utó gyújtása. Leveszed a gyújtást és még pöfög magában vagy mit értesz utó gyújtás alatt.