{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4919608] 2014. 09. 06. 12:35
Tilos
Jó üzleti érzékük van, Március 15.-én kinyitottak nekem :) Akkora esőben még sosem motoroztam... De hát nagyon be volt sózva a seggem.
[#4919597] 2014. 09. 06. 12:19
Pocses
Barátom fiának is volt anno ilyen motorja, szép volt a kis csutkás.
Látom az almánál vetted a motorod.
[#4919595] 2014. 09. 06. 12:13
Tilos
Kivettem belőle a gumi beömlőt :)
[#4919588] 2014. 09. 06. 12:03
gtc
9500 körül talán, de most nem emlékszem pontosan... Azt tudom hogy utolsó sebességbe nem forog le 11 ezerig, a többibe 11500ig vagy kicsit tovább forog, de 12 ezret csak 2 esig forog, de nem kínzom ennyire, egyszer kipróbáltam mit forog és annyi, nem akarom széthajtani, túl kicsi ehhez a mérethez és súlyhoz ez a blokk.
[#4919584] 2014. 09. 06. 11:59
gtc
De azt nem írtad mit csináltál a légszomj ellen? Vagy ez szakmai titok?
[#4919581] 2014. 09. 06. 11:57
gtc
Most télen megy bele a 80as henger, 17,5karbi, meg a kipufogót akarom ehhez hangolni, de lehet jön egy sport írható elektronika is, abba ennél a masinánál nem nagyon hiszek... De kipróbálom, meg jó kis NGK 19es iridium gyertya... A télen lesz rá időm, sajna lassan itt van... Tavasszal meg várom a bejáratást :)
[#4919579] 2014. 09. 06. 11:56
Tilos
Mennyit forog 95-nél?
[#4919576] 2014. 09. 06. 11:52
gtc
Köszi, tudom, de valamit valamiért, megalkuszok...6 liter alatt akarok maradni, és 90es kényelmes nem pörgetős utazóval. 100 legyem meg ha előzni akarok. Ennyi kell. Polírozni felesleges? :) próbáltad már? Nekem az 50es gyári ki lett polírozva, most a 16os porlasztóval ezzel a 14-47es áttétellel hajtom 100 as fúvókával a porlasztóban. Gyári kipu, gyári légszűrő. 95 körül visz, pedig vagyok majd 100kiló. És 4 tuning elem van, a fúvóka, a gyári fojtás nagyja eltávolítva a kipuból, az áttétel 11-47 ről 14re, meg a polírozás ;)
Na az adott neki rendesen... Azóta bírja 50esként ezt az áttétet... Addig nem vitte max 12essel, a 13as is már necces volt emelkedőn meg is halt...
Nekem számított... Nem kicsit... És nem a végtempóban érzem meg, hanem felüljárón, vagyhegyen.
[#4919507] 2014. 09. 06. 9:44
Tilos
...menjen is, de ne is egyen... LOL a lovacskák benzint esznek
[#4919505] 2014. 09. 06. 9:42
Tilos
Sok az áttétel, kevés a karbi szvsz. Az átömlőket polírozni felesleges, de tényleg, ne szenvedj vele.
[#4919501] 2014. 09. 06. 9:36
gtc
Nekem ha minden igaz felkerül egy hasonló henger, már megvan, csak abban a jaratokat akarom políroztatni, az áttétel 14-47, a karburátor 17,5 lesz, menjen is, de ne is egyen. Nem gyorsulni lesz...

Na, hogyan alakítottad át a légszűrőd?
[#4919499] 2014. 09. 06. 9:31
Tilos
Airsal Racing ø50mm 77ccm
Athena racing karbon membrán
Petku 11K-ra hangolt kipufogó
Dellorto phbg 21 black
13/47 áttétel
Moddolt gyári air box
Kipufogógáz hőmérő (EGT)

Polírozót nem sajnos, de egy bowdennel sok mindenhez el lehet érni.
[#4919495] 2014. 09. 06. 9:27
gtc
Köszönöm


Neked amúgy mekkora és milyen hengerhez van?
Valakit nem tudsz aki tud polírozni kis szűk helyeket? Csöveket,járatokat belül?
[#4919467] 2014. 09. 06. 8:35
Tilos
http://www.sportmotor.hu/tagok... ez a profilja itt.
A képenlátható darab 38K volt.
[#4919401] 2014. 09. 06. 0:37
gtc
Szia

Hol dolgozik a srác, hol lehet elérni, és kb mennyibe fájt a kipud?
[#4918794] 2014. 09. 04. 23:31
Tilos
Ha valaki esetleg barkácsolni szeretne.
[#4916812] 2014. 09. 01. 21:32
MÓVÁRIDRZ
SZIASZTOK......KERESEK TZR 50 2003 ASHOZ hasidomot.. szín mindegy.. csak legyen..jobb bal érdekelne..köszi előre is hátha ...
30 605 6883
[#4916784] 2014. 09. 01. 21:13
Tilos
Megérkezett a tervezett rezóm. Petku által készített, 11K-ra hangolt, nagyon kellemes darab.
Bár alul kissé langyi -mint minden sport kipu-, 8 ezertől gyilkos. Eddig sem ment rosszul a gép, de most igazi vaddisznó lett, valós 105Km/h amit mindenhol tud hozni.
Gyönyörű hangja van, bár én kissé a halkabb kipufogókat szeretem, ez még éppen belefér. Van a hangjában egy pici csilingelés, egyébként klassz érces, érződik, hogy itt nem babra megy a játék.
A gyári kipufogóhoz képest szebbre ég a gyertya, de érdekes módon a kipufogó gáz hűvösebb lett 30-50 fokkal.
Gondolkodtam márkás dobokon, végén nagyon yasunit szeretettem volna, aztán megtaláltam a Peti kipufogóit... töredék áron készítette el, szerintem egyik márka sem versenyezhet vele, ár/értékben biztosan nem. Vettem egy roncs kipufogót azt küldtem el neki azután dolgozott. Teljesen rendben van a kis szett. Korrekt srác, ha valaki jó kipufogót szeretne, nyugodtan keresse meg.
[#4915564] 2014. 08. 31. 10:06
pókmajom
Valaki tudja honnan tudnék szerezni tzr 50-hez(1993) első fékbetétet illetve fékmunkahenger felújító szettet? Előre is köszi.
[#4914560] 2014. 08. 29. 14:50
gtc
Porfestett a fekete... a kék az gyári eloxált kék festés, króm végekkel...
Bocsi, csa telefonon írtam, és nem sikerült szerkeszteni...
[#4914555] 2014. 08. 29. 14:37
gtc
Itt vannak a képek róla, egyformák, zsír újjak, csak fotózásra lett kibontva a kék, a fekete az porsedtett hőálló festékkel.
[#4913018] 2014. 08. 26. 23:11
Tuji
Menni kéne egy kicsit vele, kivenni és megmutatni szakinak, hogy sok vagy kevés egyebek. Ezért és ilyen képet kérnék.
[#4912777] 2014. 08. 26. 20:09
nozee0312
A gyertya új benne, az nem lehet.
[#4912276] 2014. 08. 25. 22:25
Tuji
Ez így nem működik, mert a henger kopottságához nem tud alkalmazkodni az új dugattyú. Sose lesz olyan erős mint az eredeti dugóval. A dadogás? Egymillió más baja is lehet mint elektronika. Gyertyáról képet legalább!
[#4912056] 2014. 08. 25. 19:27
nozee0312
Csak új dugó, mert a gyűrűk beálltak a régin. A hengert nem kellett fúrni az jó. Az elektronikával vagyok megakadva. Nincs tippek mi lehet a baja?