Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Xv 125 virago minden alkatrésze eladó!
Blokk-karbi-váz-kerekek már nincsenek meg.
A kép illusztráció, bordó a motor.
Csak telefon : 06306326297
köszi az izzokat megnéztem,ledes izzok vannak elöl benne hátul rendes 21w-os,kicserélve az elsö izzokat a helyzet ugyanaz,csak lassabban villog,ezekszerint maradunk az indexrelénél,merre találom?nálam az index nem marad abban az állapotban,hogy amelyik irányban hagyom gyujtás után ott folytatja,ujbol kell irányjelzözni ha a gyujtást leveszem ( 94-es évjáratu ).
Hali!
Ma megnéztem az index dolgokat!
A 250-esen, ha az indexet rajtahagyva, a gyújtást leveszem, akkor visszakapcsolás után,amelyik oldalon volt újból villog! A 400- as ami ránézésre olyan mint az 535-ős, szintén! Bár annak a villamossága több mindenbe más mint az 535-ős! Pl nekem van vészvillogóm is!
Arra gondolok, hogy nem a kapcsolóval van a gond!
Érdemes volna megnézni az index égőket, mert ha nem 21watt a teljesítményük, hanem kevesebb, és esetleg már fáradt a relé, akkor is csinál érdekes dolgokat! De ha jól tudom, akkor némelyik 535-nek van kanyar érzékelője, ami automatán ki is kapcsol! Ezt valamelyik fórum társ aki tudja, gondolom jelentkezik!
Kontakthiba, vezetekszakadas---villanyasz
Nekem tegnap a dudám ment el egy kis időre. Meg mozgattam a kábel köteget és megjavult.
Hát nem vagyok nyugodt.
A javaslatom egy autó villanyász.
nincs,de akkor egyik irányba sincs,gyujtás levétele után..
Jobb oldalon hagyva az indexet, gyujtás le, majd vissza akkor sincs?
Üdv mindenkinek!
1,1 Drag hátsó kerékhez küllőt keresek!1db van eltörve és nem szeretnék egy egész szettet vásárolni ha nem muszáj!Ha valakinek lenne valami kontaktja ahol gyártanak db-ra azt megköszönném!
nem oldotta meg,ha leveszem a gyujtást és vissza rakom akkor nincs jobra index most sem ha balra akkor rögtön van,de utánna jobbra is van,ha a gyujtást leveszem kezdödik minden elölröl.
2 éve nekem is ilyen problémám volt az indexkapcsolómmal. A VD-40 "megájver spré" nekem maradéktalanul megoldotta. Azóta sem jelentkezett ez a probléma.
Ha a szivató bovden akadozik akkor annak komolyabb átnézést igényelhet.
köszi,megnézem hol lehet befujni szétszedés nélkül.
A WD-hez nem is kell szétszedni!
Nem kell sajnálni a prickálást, adni kell neki rendesen, nem árt! Ha nem szálkás a bowden, segít azon is legtöbbször!
köszi,még nem szedtem szét,balra jol müködik,jobbra töbször kell kapcsolni és érzem,hogy kicsit kattan akkor müködik.
Szia Fabesz
Igen gumissal én is jártam már hasonlóan. Még régebben az 535-össel.
Azóta én is csak a kereket viszem hozzájuk.
Nekem az szúrt szemet, hogy a tengelyt ledobta a poros betonra aztán úgy rakta vissza a helyére.
Szia RC51
Köszi a választ. Remélem most már hamarosan megoldódik a Km meghajtó problémám.
A videót szerintem mindannyian, előre is nagyon köszönjük. Nekem ugyan nincs az olaj jeladómmal problémám, csak kíváncsi vagyok. Mivel szeretek minden esetlegesen várható problémára felkészülni.
tormy
Igen engem nagyon zavar, ha valami nem úgy működik ahogy kell. Legalább is ha tudom, hogy miként is kéne működnie.
Köszi a lehetőséget. Remélem mihamarabb lesz alkalmunk együtt gurulni!
A villatáskámban van szerszám. Ha át tudjuk tenni akkor már biztos hogy jó.
Ugyan is ránézésre biztos hogy egyezik. Csak a tengely vastagságtól meg ilyen méretbenni, esetleges eltérésektől tartok egy picit.
Újra megrendeltem az Ebay-ról.
Remélem ezúttal nem lesz kidobott pénz.
Már van egy nálam ami nem jó az én 1100-asomhoz.
Ugyan is elvileg 750- től felfelé megegyezik a km meghajtó. S valószínűleg így is van. Csak amit nekem küldtek xv 750-es címen, az ránézésre, és fotók alapján, most már szinte biztos, hogy az xv535-ösé.
Tehát van egy Km óra meghajtóm ami 535-öshöz való. Ezt nagyon szívesen tovább is adnám egy xv535 ös tulajnak. (beszerzési áron)
Én pedig reménykedve várom az 1100-ashoz valót.
A jelado a blokk aljan van, kidudorodik egy 20 forintosnyi kupak.
Volt, hogy az agyoniskolazott gumis azon akarta megemelni a motort. Mar az emelot ala is passzintotta. Meg szerencse, hogy ott voltam. Azota csak a kiszerelt kereket viszem ha gumiztatni kell...
Az 535-ose jo hozza. En inkabb zsirzast javaslok, de a wd40 is OK. Rajottel konkretan mi a baja?
En jartam ugy, hogy idonkent nem mukodott az index. Szetszedtem atzsiroztam parszor. Aztan kiderult, hogy a kormannyaknal a vezetek faradt el es elszakadt. Kontakthibas lett. Pedig mar indexrelet is majdnam vettem, kozben meg 10 perc volt megjavitani. Tipikus Kolumbusz tojasa.
Nekem lehet vanamugy, de 7vegen tudom megnezni.
köszönöm,ezt megpróbálom hátha,ha nem sikerül akkor a 250 és 535-é jo lehet?
* mechanika
A WD 40 segithet az indexkapcsolón!
Nekem bejött, amikor szorult a machanika, és hol kapcsolt, hol nem!
Sziasztok !
Köszi mindenkinek a segitséget, jeladó és akksi témában is.
Szerintem ugyan az de nem vennék mérget rá. Gondolom csak a számlap más. Ha valaki kölcsönöz neked egyet akkor fogod látni mit mutat. Ez a kérdés?
A jeladóról később remélem tudok majd videót csinálni. Sok yamahás jár ugyanebben a cipőben. Nem ígérem de igyekszem.
Kösz Urak.
Szóval nem sokat spórolok rajta, ha kiszedem a karbit :(
Délután megkérdezek egy másik szerelő csapatot, az árak felől.