Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerestem, de nem nagyon találtam. Ha találtam azok meghaladták a keretemet.
https://www.kepesmotor.hu/yama...

magyarországon is lehet ujabb xv 750 venni
Micsoda?
Sziasztok, a rajzon látható kipufogó tömítő gyűrűt keresem, csak nem szeretnék 10-15 eurót fizetni érte. Van valami alternatív megoldás , vagy valaki tudja a méretét ? Ugyanitt keresek bal oldali deklit ( hátha valami csoda történik ), sikerült elveszítenem pár napja motorozás közben ... 1995 XV 1100, a kipufogó MAC rendszer, de megegyezik a felfogatása a gyárival . Köszönöm előre is a segítséget !
Akkor újabb kérdés merül fel.
Ez a lengyel forgalmiban "P" betű után olvasható.
István! Köszi a számod. Valamelyik este megcsörrentelek. Jó az úgy neked? Nem dolgozol?
750,00 cm3
údv hivj fel és mindent elmesélek a motorol 06703525376
Hengerűrtartalom vagy löket térfogat nincs a forgalmiban?
Az én fajta motorom a régi önindítós. Úgynevezett bendixes vagy behúzómágneses. Elég ratyi technika. Néha mellékap, csúnyán kerreg ellenben elvan így esetemben 35 éve. Az új típuson un. szabadonfutós önindító van. Csendes, biztos tekerés, kulturált hang ellenben véges élettartam és kurva drága javítás. Úgy néz ki a te leendő géped új kinézetű de a régi (mint az enyém csak csökkentett löket térfogatú) blokkal vagy csak önindítóval. Ezt a 700 as típust(ha igaza van a Pityunak) büntetővámok miatt találták ki a japcsik. A Harley Davidson gyár főnökei kilobbizták a Reagan adminisztrációnál, hogy büntetővámot vessenek ki a 750cm3 és nagyobb Japán motorokra mert szúrta a szemüket a Japánok térhódítása a piacukon. A Yamaha válasza a 700as virgács volt és minden ment tovább. Hamar vissza is vonták a büntetővámot mert okafogyottá vált.
Az mit jelent a gyakorlatban, hogy hosszú önindítós változat. A kérdésemből érezhető, hogy meddig terjednek műszaki ismereteim.
Én Kecskeméten tengetem a napjaimat. Kijózanítóak a mondataid. Megfontolásra késztetnek. Igaz megvettem már a repülőjegyet, de az csak pár ezer forint veszteség, szemben egy több százezres kiadással.
Az egyik szám: AAB5214778, a másik JYA56E00XFA004024
Hogy melyik a motorszám és melyik az alvázszám azt nem tudom.
nem tudom hova valosi vagy de én ugy nem indulnák neki hogy tetszik a motor mert ebben a szezonban már szerintem te leszel a 4 uriember aki érzelemel vesz meg egy olyan motort ami az tán felejthető rémálomá válik kérdezd meg TUCO kolégát hogy mi 13 motort néztúnk meg mire azt mondtam hogy most fizessen és mindegy hogy kúlfőldőn veszed ugyan ugy nehéz jo motort kifogni amit megakarsz most venni arrol az alábi tudni valok

a régi őnindito rendszerel van felszerelve

már nem igen lehet hozá jo állapotu alkatrészeket venni

én a te hejedbe ujabd évjáratu hoszu őninditos változatot keresnék
Mindjárt megnézem.
Mindenek előtt köszönöm a tanácsokat, felvetéseket és a jókívánságot. Másodszor ha nem okoz gondot maradjunk a közvetlenebb, tegező formánál.
Katana: ez a forgalmis felvetésed egy kicsit mellbe vágott. Ezt nem igazán képzeltem volna, mert hát a hivatal az hivatal. :-)
Kedves István: a 19-es crovát becsomagolom, de ha jól gondolom, akkor olajat is vinnem kell magammal. Bár szerintem, ha a tulaj egy héttel az érkezésem előtt lecseréli, akkor hiába tapogatom az olajat. Van kockázat, de nagyon tetszik a gép. ... és ez nem jó tanácsadó a vásárlásnál.
Még egyszer köszi mindent. Azért, ha valami beugrik még azzal ne kíméljetek.
Ha majd hazaérek a szerzeményemmel megosztom a tapasztalataimat.
Üdv addig is mindenkinek.
Végre Pityu és mindjárt 2X! Akkor már csak az lenne az érdekes kérdés, hogy a forgalmiban milyen szám szerepel hengerűrtartalom gyanánt!
tisztelt fraksinus ez a motor egy xv 700-gyártoták84 -88 -ig amire oda kell figyelned viszel egy 19 crovát kitekered az olaj leeresztő csavart és ha fémszilánkot találsz beúlsz a kocsiba és szépen haza jősz és ré fogsz jőni hogy motort csak magyarországon veszúnk mert ha it becsapnak van kinél reklamálni
tisztelt fraksinus ez a motor egy xv 700-gyártoták84 -88 -ig amire oda kell figyelned viszel egy 19 crovát kitekered az olaj leeresztő csavart és ha fémszilánkot találsz beúlsz a kocsiba és szépen haza jősz és ré fogsz jőni hogy motort csak magyarországon veszúnk mert ha it becsapnak van kinél reklamálni
Ez csak egy feltételezés volt részemről mert nagyon közeli az évjárat az enyémhez. Lehet, hogy semmi gond vele! A forgalmi azonban semmit nem jelent. Az enyém 1983as, a forgalmi szerint meg 1987es! Már rég nem ezt a fajtát gyártották, de a forgalmit simán kiállították a valótlan adattal. Kérdeztem az eredetvizsgánál, hogy ilyenkor mi van? Semmi. A forgalmiba 87es? Igen. Akkor megfiatalították kicsit amikor behozták Kanadából. Marad így. A tulajnak nem jó egy fiatalabb járművet öregíteni, de egyáltalán nem biztos, hogy ő az aki behozta az államokból és honosította az eu.-ban. Legyen szerencséd a géppel!
Sziasztok. Amit én tudok hozzáteni ehhez. Tamás a tiedet abba a formába 81-83 között gyártották. Utánna volt az új forma de régi blokk de meddig az passz. Szerintem lehet az a motor már az új forma új blokk valószinű eléggé az elsök egyike lehet.Én amikor megvettem 2009-ben a virgácsot (ami most Tamásé) az óra 31ezer akárhány at mutatott és valódi volt a km állás megnézték szoval lehet kevés km kifogni régi motort. Én nem félnék a megvételtől ha rendbe van és jó áron.
Igen Lengyelországból hozom, csak azt írta a fazon, hogy ez amerikai piacra szánt jármű. A forgalmit talán azért Lengyelországban sem lehet egyszerű "gyártani". Az miért lenne jó a tulajnak, hogy egy fiatalabb járművet "öregítsen"?
Esetleg arról tudsz, hogy előzetesen a motorszám, alvázszám, rendszám alapján lehet-e valami eredetigazolást beszerezni pl. az okmányirodában?
Ez egyértelműen nem olyan mint az enyém. Nézz rá a fényképeimre! Sajnos már nincs a fórumon blackiex, ő meg tudná mondani a tutit. Szerintem, 85 Ben még azt a fajtát gyártották ami nekem van!