Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Az a kapcsoló pont hogy nem áramtalanít, csak a gyújtást szakítja meg és vészleállító szerepe van! Az meg hogy a kulccsal nem szabad egy marhaság, a használati útmutató szerint is azzal kell leállítani..
Sziasztok !
Érdeklődnék, az áramtalanító kapcsoló használatával kapcsolatban.
Van aki nem használja, pl .én sem.
Viszont egy hozzáértőnek kinéző egyén azt mondta, hogy ő mindig azzal állítja le, mert a kulccsal nem szabad. Szerinte valami feszültségek keletkeznek,ha leveszem a gyújtást !!
a yakamoto szervizt keresd pécsen
Üdv. Újra én. Van ugye egy 535-ös Virago-m. Volt egy furcsa kis kopogó hangja, mintha valami kotyogna benne, vagy nem is tudom mihez hasonlítsam, viszont a kuplungkar behúzásával elhallgatott, és szépen járt a motor. Azt a javaslatot kaptam, hogy szedjem ki a vezérműlánc feszítőrugóit, hátha koszos, és nem feszes a lánc, de mind a 2 tiszta volt, viszont mikor visszaraktam őket, megjelent egy újabb hang (persze az első kopogás megvan ugyan úgy). Gondolom ha eddig nem is volt, most már tényleg laza a lánc. Hogy tudom ellenőrizni a feszességét, mint egy hozzá nem értő? Ha mégse a lánc lenne, mi lehet az új hang és mi lehet a régi kopogás? Mi okozhatja ezeket? Még annyit kérdeznék, hogy Oroszló (Baranya megye, Pécstől kb 30km) közelében tudtok megbízható szervizt, ahol a fentebb leírtakat, olajszivárgást és szelephézagot megcsinálnak? https://www.harmatiyamaha.hu/ Ez a szerviz Pécsen van, van valakinek tapasztalata? Köszi előre is.
UDV TYRLEN
nincs magyarnyelvú szerelési kőnyv gyérilag kiadva egyetlen egy japán motorhoz se
UDV TYRLEN
nincs magyarnyelvú szerelési kőnyv gyérilag kiadva egyetlen egy japán motorhoz se
Hali. Válaszoltam privátba a leveledre megkaptad ?
Hali. 535-ös Viragohoz létezik magyar nyelvű szerelési kézikönyv? Angol verzió megvan, de magyart nem igazán találok. Köszi
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
A Salgóbányán motoros találkozó 2018. július 27-29. között lesz.

Akit érdekel a szállás és kaja miatt Jelentkezhet július 23-ig a smbt.st@gmail.com címen.
tisztelt fraksinus

tisztelt fraksinus

a dőntésedet tudomásul vetem a motoral kapcsolatos kérdéseidre tudom ajánlani a zzr forumot hátha ismerik a kérdéses motor előéletét

és ott kéne az illetékes srácokal beszélni hogy volna e ot valaki aki segitene a vételbe hogy ne hogy valami ipari huladékra sikerúljőn rá úlni
Kedves István!
A legnagyobb motorom egy Kawasaki Z 750 volt. Már nem emlékszem a teljesítményére, de nagyon kezes masina volt. Amit vezettem, mint legnagyobb motort, az szintén egy Kawasaki, de az 1,4 ZZR volt. Ott volt erő. Szenzációs motor volt. Méretében, kialakításában, mintha nekem készült volna. Nem vagyok túl nagy darab ember, de arról le ért rendesen a lában, a kezelő egységei nagyon kézhez állóak voltak. Sajnos nem volt túl sok alkalmam vezetni, de azok maradandó élmények voltak. A gyerekekkel együtt ezek a motorok személyautókba olvadtak, de most, hogy nagyok a lányaim már nem elsődleges szempont a család együtt mozgatása.
Az aggódásod köszönöm, jó emberre vall. Nem vagyok és sosem voltam az a "tövig a gázt, aztán lesz, ami lesz" típus, de élvezem az energiákat. Épített pályákon éltem ki a sebesség iránti vágyamat, az országúton sosem. (na néha egy kicsit).
Jövő héten Griff motoros találkozó!
Tiszaföldváron.....!!!!
Valaki jön esetleg a fórum társak közül!?,
Én ott leszek csütörtök reggeltől.....!!!!!!
tisztelt fraksinus
a kérdezet motor kerékpár igen jo féle ha tiszteséges gazdája volt de had kérdezek valamit volt e már legaláb 120 lovas motorod mert a zzr kawa 150 loerő ugy hogy illik tisztelni a motor erejét mert gyorsan tepsiben találhatja magát az ember fia
tisztelt fraksinus
a kérdezet motor kerékpár igen jo féle ha tiszteséges gazdája volt de had kérdezek valamit volt e már legaláb 120 lovas motorod mert a zzr kawa 150 loerő ugy hogy illik tisztelni a motor erejét mert gyorsan tepsiben találhatja magát az ember fia
Köszönöm, erre valószínűleg szükségem is lesz és élni fogok a lehetőséggel. Megírtam a lengyel fazonnak, hogy gyanús ez a két érték közötti különbség. Állította, hogy minden rendben van és nem akart becsapni, csak motormániás és most vett egy 2010-es Harley Davidson Sportster 883-as gépet és meg is akarta nekem mutatni két büszkeségét egy 1936-os DKW Sb 200-at és egy 1947-es BMW r35 motorkerékpárt. Szóval a pasi meglehet, hogy rendes, de a motor tényleg túl nagy kockázatot jelent.
Egyébként most nagyon rajta vagyok a motorkerékpár vásárláson és ennél tényleg nincs rosszabb, mert gyakorlatilag minden más a háttérbe szorul.
Két típus között hezitálok. A chopper és a sport-túra motor között. Elküldtél pár napja egy linket a képesmotor.hu web oldalról. Ott szétnéztem tegnap és bár nekem tetsző choppert nem, de egy 1100-as Kawasakit azt találtam ez a linkje. www.kepesmotor.hu/kawasaki-tur... Ismered ezt a típust?
tisztelt fraksinus ha motort akarsz venni akkor előtte szoljál és elmegyek veled megszakérteni leaprendálni akiválasztotat mert nincs roszab mikor az emberfia motort akkar venni
tisztelt fraksinus ha motort akarsz venni akkor előtte szoljál és elmegyek veled megszakérteni leaprendálni akiválasztotat mert nincs roszab mikor az emberfia motort akkar venni
István! Nem tudom merre laksz, de, ha veszek egy motort az első utam hozzád vezet.
Katana, november, Nektek is köszönöm a hasznos tanácsokat. A söröket veletek is egyeztetjük.
Srácok!
Nem egy üveg, egy "has" sörrel jövök nektek. István le a kalappal.
Nincs ezen semmi meglepő. Mit gondolt ez a vén tökorrú Trump? A tőkésnek a profit számít. Szarik ő az elnök ígéreteire, amit a munkásoknak tett. Meg aztán az EU. nem húzhatja be fülét farkát ha provokálják.
Szia Fraksinus, ezt a vételt gondold át, szerintem engedd el a motort. Nagyon esélyes, hogy meghamisították az okmányait, vagy a motor / alváz számmal varázsoltak valamit. Azonkívül , hogy a műszaki állapota sem egyértelmű, a magyarországi forgalomba helyezêssel is lehetnek problémák. Ha az okmányokkal van gond közokirat hamisítás, ha motor-alvázszám átütött egyedi azonosító jel meghamisítása . Hidd el, nem akarod kivárni a több hónapos rendőrségi eljárás végét, főleg ha közben a motort is lefoglalják , téged meg párszor kihallgatnak közben ... És még a műszaki állapotáról semmit sem tudunk . Vedd figyelembe Tamás és István tanácsát , segíteni akarnak Neked ! A döntés a tiéd ...
Vajon mi? Azt írtad a forgalomba 750 van írva. A Pityu állítja, hogy 700. Akkor nem merül fel kérdés? De. Ennyit a forgalmi hitelességéről és nem csak hazánkban.
tisztelt fraksinus a képen láthato motor az biztos hogy 700-as virago tesék nagyitani jol láthato a 699 cm a blokon tehát nekem volt igazam ugyhogy jősz egy sőrel a szakmai tudásom elismeréséért